Przetargi.pl
Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie funkcji kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    Stawiskowska 53
    18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie funkcji kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące budynek położony w miejscowości Nowy Cydzyn 79. Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje: zagospodarowanie terenu przyległego przy świetlicy wiejskiej, tj. utwardzenie terenu (działka nr 366/2) o powierzchni 204,00 m2 – wykonanie placu zabaw oraz termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej wraz z wymianą zdegradowanych okien i drzwi. Część I - Budowa plenerowego placu zabaw w formie obiektów małej architektury, na nawierzchni piaskowej. Zadanie obejmuje swym zakresem: a) Huśtawka dziecięca wahadłowa z siedziskami (koszyczek + płaskie), b) Huśtawka dziecięca wagowa + dwie gumowe opony amortyzujące, c) Sprężynowiec dziecięcy, d) Karuzela dziecięca, e) Kosz na śmieci z daszkiem, f) Ławeczka plenerowa, g) Tablica informacyjna, h) Montaż ogrodzenia z paneli 3D o długości 49 m wraz z furtką o szer. 1 m. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt i przedmiar robót. Część II - Termomodernizacja budynku świetlicy: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, a) Rozebranie murku z tyłu budynku oraz ganku przy sklepie, b) Rozebranie istniejących zsypów do piwnicy, c) Rozebranie opaski wokół budynku, d) Odbicie istniejących tynków cementowo-wapiennych na budynku, e) Rozebranie obróbek blacharskich, f) Oczyszczenie stropu budynku, g) Ocieplenie stropu, h) Wykucie otworu drzwiowego oraz garażowego i częściowe zamurowanie okna, i) Montaż belki IPE nad drzwiami garażowymi, j) Demontaż krat okiennych i drzwiowych, k) Wykucie starych okien i drzwi. 2) Roboty elewacyjne: a) Montaż rusztowań, b) Oczyszczenie ścian budynku, c) Gruntowanie ścian, d) Ocieplenie ścian budynku styropianem grafitowym, e) Ocieplenie cokołu budynku i części podpiwniczonej styropianem ekstrudowanym, f) Montaż daszków systemowych. 3) Stolarka okienna i drzwiowa: a) Montaż okien PCV w kolorze białym, b) Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych pełnych, c) Montaż zewnętrznych parapetów stalowych, d) Montaż wewnętrznych parapetów z konglomeratu o gr. 2 cm. Zakres robót został określony przedmiarach robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz minimum 12 miesięcznego okresu bezpłatnej konserwacji i przeglądów urządzeń placu zabaw. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta lub okresu bezpłatnej konserwacji, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, aby podczas wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych oraz dostępność dla nich bezpiecznego dojazdu i wejść oraz dla osób fizycznych korzystających z budynku. Wyposażanie placu zabaw w ławkę umożliwi odpoczynek osobom starszym i z ograniczoną sprawnością ruchową. Zastosowana stonowana kolorystyka budynku będzie oddziaływała uspakajająco na osoby o niepełnosprawnościach umysłowych i wzrokowych. Nowe okna i drzwi w jeszcze lepszym stopniu doświetlą pomieszczenia co wpłynie na jakość widzenia przez osoby z niepełnosprawnościami wzrokowymi. Nowe drzwi ułatwią poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. Nowe okna i drzwi będą łatwiejsze również dla nich do obsługi. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach