Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 104935B od drogi wojewódzkiej nr 674 do miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo oraz przebudowa drogi gminnej nr 104935B w miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo

Gmina Szudziałowo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-113 Szudziałowo, Bankowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szudziałowo
    Bankowa 1
    16-113 Szudziałowo, woj. podlaskie
    tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
    REGON: 54855400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 104935B od drogi wojewódzkiej nr 674 do miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo oraz przebudowa drogi gminnej nr 104935B w miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Część I. Przebudowa drogi gminnej nr 104935B od drogi wojewódzkiej nr 674 do miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo w km 0+000÷0+325 długość 0,325 km dz. nr ewid. 94 i 130 obręb Ostrówek, gmina Szudziałowo Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: usunięcie krzaków, roboty pomiarowe. 2) Roboty ziemne: roboty ziemne zmechanizowane. 3) Odwodnienie korpusu drogowego: kanalizacja deszczowa, regulacja elementów urządzeń podziemnych. 4) Podbudowa, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie. 5) Nawierzchnia, w tym: nawierzchnia z betonu asfaltowego. 6) Roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków, przepusty pod zjazdami, pobocza. 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 8) Roboty inne: zjazdy na drogi boczne (nawierzchnia żwirowa). 3.2. Część II. Przebudowa drogi gminnej nr 104935B w miejscowości Ostrówek, gmina Szudziałowo w km 0+000÷0+535 długość 0,535 km dz. nr ewid. 94 obręb Ostrówek, gmina Szudziałowo Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: mechaniczne usunięcie humusu, roboty pomiarowe. 2) Roboty ziemne. 3) Odwodnienie korpusu drogowego:, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, studzienki ściekowe z wpustem ulicznym, wykonanie przykanalików. 4) Podbudowa, w tym: wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym, skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, koryto wykonane na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie w gruncie. 5) Nawierzchnia, w tym: wykonanie warstwy ścieralnej i wiążącej oraz z kostki brukowej betonowej kolorowej. 6) Roboty wykończeniowe, w tym: uzupełnienie poboczy pospółką. 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym: oznakowanie poziome, przymocowanie do gotowych słupków tarcz aktywnych znaków drogowych odblaskowych, ustawienie słupków. 8) Elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych, ustawienie obrzeży betonowych). DOTYCZY CZĘŚCI I i II ZAMÓWIENIA: 3.3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej. 3.4. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 3.5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, 4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), 6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 13) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego 14) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi, 15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego, 16) ustawienia tablic informacyjnych 3.6. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dane mają charakter przykładowy. 3.7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 3.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi kierownika budowy, geodety wykonującego obsługę geodezyjną, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 3.10. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – VI. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od stawiania szczególnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (DZ.U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo –(składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) –do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) –(składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) –oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –(składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) –oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach