Przetargi.pl
ZADANIE NR 1 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu - budynek OSP przy ul. Olendry 10 w Zawierciu – Blanowicach,” ZADANIE NR 2 „Rozbudowa garażu w strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blanowicach, ul. Olendry 10, 42-400 Zawiercie".

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE NR 1 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu - budynek OSP przy ul. Olendry 10 w Zawierciu – Blanowicach,” ZADANIE NR 2 „Rozbudowa garażu w strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blanowicach, ul. Olendry 10, 42-400 Zawiercie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE NR 1 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu - budynek OSP przy ul. Olendry 10 w Zawierciu – Blanowicach. ZADANIE NR 2 „Rozbudowa garażu w strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blanowicach, ul. Olendry 10, 42-400 Zawiercie". Budynek strażnicy OSP położony jest w Zawierciu – Blanowicach na działce nr ew. 692/1(0001 Blanowice), przy ul. Olendry 10. Jest budynkiem wolnostojącym, 3 – kondygnacyjnym: piwnica (częściowe podpiwniczenie), parter, 1 piętro. Budynek wykonany metodą tradycyjna – murowany. Wymiary obiektu 28,84 x 10,16 m, wysokość +10,75 – od poziomu terenu do kalenicy. W podpiwniczeniu budynku są pomieszczenia gospodarcze i magazynowe. Parter budynku podzielony jest na kilka stref funkcjonalnych – posiadających odrębne wejścia z zewnątrz, w tym część garażową (dwa garaże). Na drugiej kondygnacji znajdują się trzy sale wraz z zapleczem. Komunikacja pomiędzy kondygnacjami odbywa się dwoma klatka schodową – od strony północno – zachodniej (piwnica – I piętro), od strony południowo – wschodniej (parter – I piętro). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) „Termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Zawierciu - budynek OSP przy ul. Olendry 10 w Zawierciu – Blanowicach. W ramach termomodernizacji przewidziane jest:  docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych,  docieplenie stropu,  docieplenie ścian fundamentowych,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót obejmuje: Branżę architektoniczną, w tym: 1) wymianę drzwi wewnętrznych, 2) docieplenie ścian zewnętrznych: a) docieplenie ścian fundamentowych, b) izolacja pionowa ścian fundamentowych:  przygotowanie podłoża,  gruntowanie pod hydroizolacje,  hydroizolacja powierzchni pionowych (ścian),  warstwy termoizolacyjne, 3) docieplenie ścian powyżej cokołu, 4) docieplenie dachu i stropu, 5) kraty okienne, 6) schody zewnętrzne i taras, 7) remont kominów, 8) parapety zewnętrzne, 9) orynnowanie i obróbki blacharskie dachu, 10) opaski, chodniki, 11) zadaszenie. Branżę instalacyjną, w tym: 1) instalację centralnego ogrzewania, a) piony i poziomy:  podpory i kompensacja wydłużenia,  tuleje ochronne,  odpowietrzenie, obudowy przewodów oraz grzejników, b) montaż grzejników, c) montaż armatury, d) regulacja instalacji c.o., e) zabezpieczenie antykorozyjne instalacji c.o., f) izolacja cieplna, g) badania odbiorcze, h) badania szczelności, 2) kotłownia: a) próby ciśnieniowe kotłowni, b) wykonanie komina, c) wentylacja kotłowni d) uzdatnianie i uzupełnianie ubytków wody obiegowej c.o., e) układ stabilizacji c.o. 3) instalacja gazowa: a) instalowanie przyborów, b) odbiory techniczne. Branżę elektryczną, w tym: 1) demontaże istniejących instalacji kotłowni, 2) instalacje elektryczne kotłowni: a) zasilanie kotłowni w energię elektryczną, b) wyłączenie pożarowe kotłowni, c) tablica zasilająca kotłowni, d) instalacja oświetlenia pomieszczeń kotłowni, e) instalacja gniazd wtykowych, f) sterowanie urządzeniami, 3) instalacja fotowaltaiczna: a) zasilanie elektryczne, b) instalacja modułów fotowoltaicznych – zabezpieczenia DC, c) instalacja inwertera, d) instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, e) bilans mocy, f) instalacje uziemień ochronnych i poł. wyrównawczych, g) ochrona przeciwprzepięciowa, h) ochrona przeciwporażeniowa. 2) „Rozbudowę garażu w strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blanowicach, ul. Olendry 10, 42-400 Zawiercie" Zakres robót obejmuje: 1) Roboty zewnętrzne: a) wyburzenie części budynku (wjazd do garażu), b) projektowana rozbudowa, c) rozbiórka fragmentu nawierzchni utwardzonych, d) wykonanie fragmentu nawierzchni utwardzonych, e) demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót dwóch opraw halogenowych, na elewacji południowo-zachodniej, f) demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót okablowania w korycie PCV, na elewacji południowo-zachodniej, g) demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót tablicy informacyjnej. 2) Roboty wewnętrzne: a) wykonanie robót związanych z projektowana rozbudową – wykonanie okładzin ściennych, sufitowych i podłóg, b) wykucie dwóch otworów w istniejących ścianach wewnętrznych, wykonanie nadproża z belek stalowych c) montaż bram garażowych, d) montaż opraw oświetleniowych w części rozbudowanej, e) przebudowa fragmentu kanalizacji. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowalne, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako elementy pomocnicze do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 2. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 3. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 6. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: w zakresie Zadania 1: a) Branża budowlana: - roboty demontażowe, - ściany fundamentowe, - ściany nadziemia, - docieplenie stropu - docieplenie dachu nad garażem, - orynnowanie, obróbki, - kominy, - stolarka okienno-drzwiowa, - schody i taras z kostki, - opaska. b) Branża elektryczna: - rozdzielnice elektryczne, - linie zasilające, - instalacja kotłowni, - instalacja fotowoltaiczna, - instalacje połączeń wyrównawczych, - instalacja odgromowa, - przebicia ścian, tynkowanie bruzd, malowanie ścian, - demontaże, - prace kontrolno-pomiarowe. c) Branża sanitarna: - roboty demontażowe instalacji c.o., - roboty montażowe instalacji c.o., - drobne roboty budowlane, - roboty demontażowe kotłowni, - roboty montażowe kotłowni, - drobne roboty budowlane. w zakresie Zadania 2: a) Branża budowlana: - roboty rozbiórkowe, - konstrukcja - płyta fundamentowa, - ściany zewnętrzne i wieniec żelbetowy, - płyta stropowa żelbetowa, - izolacja płyty żelbetowej stropodachu, - nawierzchnie zewnętrzne projektowane. b) Branża elektryczna: - instalacje elektryczne. c) Branża sanitarna: - instalacja kanalizacji zewnętrznej deszczowej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na całość zadania. 15. Wybrany w ramach postępowania Wykonawca robót opracuje harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru. Należy je zgłosić przed dniem umownym zakończenia robót w taki sposób, aby dzień odbioru końcowego mieścił się w terminie umownym zakończenia zadania. 16. Projekt pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu - budynek OSP przy ul. Olendry 10 w Zawierciu - Blanowicach” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. 17. Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach