MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
ul. Edukacji 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
REGON: 24087228600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmegrez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynków podmiotu leczniczego Megrez Sp. z o.o. w Tychach z wykorzystaniem instalacji OZE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania:4.3 Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.1 Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej ZIT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków podmiotu leczniczego Megrez Sp. z o.o. w Tychach z wykorzystaniem instalacji OZE” w Tychach przy ul. Edukacji 102, położonych na parceli 1453/42 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3 Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.1 Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej -ZIT. 2. Zakres i opis robót inwestycji przeznaczonej do nadzoru inwestorskiego. - szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w rozdz. III 3. W zakresie zakończenia i odbioru robót: szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w rozdz. III 4. W czasie trwania okresu rękojmi i gwarancji: szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w rozdz. III 5. Czas pełnienia nadzoru inwestorskiego: szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w rozdz. III 6. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach - wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa – kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania oferty. - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa – kserokopie zaświadczeń potwierdza-jących przynależność do tej izby na dzień składania oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta papierowa i elektroniczna musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenie (Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 3) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika; W wariancie elektronicznym wszystkie w/w dokumenty lub oświadczenia winny zostać sporządzone i złożone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
Dodano: 2024-07-19 - Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-07-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-06-21 - Pełnienie obow. inspektorów nadzoru inwestorskiego specj. inżynieryjnej drogowej, specj. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszcz. dla zad. pn: „Budowa i modernizacja dróg(..)”
Dodano: 2024-06-19 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych – budowa ul. Bp. Wilhelma Pluty w Rudzie Śląskiej”
Dodano: 2024-05-23 - Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-05-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-04-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu - Podniesienie dróg najazdowych oraz wiaduktu drogowego w ciągu DW 933 w Jastrzębiu-Zdroju – dokończenie zadania
Dodano: 2024-04-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10