Przetargi.pl
„Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze”

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 322 716 340
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 322 716 340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni zgodnie z poniższym wykazem: I. CZĘŚĆ 1 1. Ciągnik rolniczy o mocy 50 kM i masie do 2300 kg, 2 sztuki - 4 cylindrowy, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540 /dwie prędkości/, - możliwość pracy z kosiarką bijakową z koszem, - rok produkcji od 2017 do 2019. 2. Kosiarka bijakowa z koszem doczepna szerokość robocza 1,6 m – 2 sztuki. Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. II. CZĘŚĆ 2 1. Ciągnik rolniczy o mocy 35 kM, 1 sztuka - 4 cylindrowy, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja, rewers, - joystick do ładowacza, - TUR przedni ładowacz z łyżką zamykaną hydraulicznie, - możliwość pracy z przystawką zawieszonej na tylnym TUZ, - opony przystosowane na trawę, - rok produkcji od 2009 – 2014. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) do oddania przedmiotu umowy w dobrym stanie technicznym i jednocześnie oświadczy, że nie są mu znane żadne ukryte wady techniczne przedmiotu umowy, które mogłyby wpłynąć na jego pracę. Stan techniczny przedmiotu umowy zostanie stwierdzony protokołem przekazania i odbioru sporządzonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w dniu przekazania i zostanie poparty dokumentacją zdjęciową. b) do pokrywania kosztów napraw, a także do ubezpieczenia przedmiotu dzierżawy oraz dokonywania przeglądów technicznych wymaganych prawem, c) do pokrywania w pełnej wysokości kosztów wymiany części i materiałów zużywających się w toku prawidłowej eksploatacji. 3. Koszty i ryzyko związane transportem przedmiotu umowy od Wykonawcy do miejsca użytkowania oraz od miejsca użytkowania do siedziby Wykonawcy po zakończonym okresie używania obciążają Zamawiającego. 4. Sprzęty określone w: część 1 pkt 1, część 2 pkt 1, muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym" (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 110, ze zmianami). 5. Protokolarne przekazanie, a następnie odbiór sprzętu odbędzie się w Zabrzu przy ul. Handlowej 6. 6. Wraz z wydaniem przedmiotu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy, służące do korzystania ze sprzętu. Wykonawca wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane ze sprzętem, w szczególności dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem w okresie trwania umowy oraz kartę pojazdu, DTR. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca poda numery rejestracyjne pojazdów, nr silnika, lub seryjne, aktualny przebieg i ilość motogodzin. 8. Zamawiający po podpisaniu umowy zapozna się ze stanem technicznym, parametrami i wyposażeniem sprzętu oraz dokona próbnego rozruchu w terenie niezwłocznie, nie później niż do 5 dni od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego sprzętu lub niezgodności faktycznych parametrów lub wyposażenia z wymaganiami określonymi w pkt. III. 1 SIWZ i złożonej przez Wykonawcę ofercie – Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub w części objętej wadą przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone w formie pisemnej w terminie 3 dni roboczych od powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia. 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyłączną własność Wykonawcy, jest wolny od wad prawnych, nie może stanowić również przedmiotu zabezpieczenia oraz nie może toczyć się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest oferowany sprzęt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają Zamawiającemu umowę spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach