Przetargi.pl
Zadanie nr 14496. Remont budynku nr 38 dla szeregowych zawodowych (rozbudowa systemów zabezpieczeń SWiN, CCTV, SAP - w JW. 1198 Glewice).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 14496. Remont budynku nr 38 dla szeregowych zawodowych (rozbudowa systemów zabezpieczeń SWiN, CCTV, SAP - w JW. 1198 Glewice).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy systemu ochrony i alarmowania budynku nr 38 w JW. 1198 na Zadaniu nr 14496 - Remont budynku 38 dla szeregowych zawodowych - polegająca m.in. na: Rozbudowie systemów zabezpieczeń SWiN, CCTV, SAP w budynku nr 38 JW. 1198 w Glewicach a) Wykonanie instalacji wykrywania pożaru (SAP) b) Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) c) Wykonanie instalacji systemu telewizji przemysłowej (CCTV) d) Prace towarzyszące - wykonanie dokumentacji powykonawczej, sformatowanie na piśmie powykonawczych zaleceń konserwacyjno - eksploatacyjnych oraz przeszkolenie personelu 2. Szacunkowa wartość zamówienia: 340.000,68 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie wymaganych usług, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek spełnia wykazanie osób z uprawnieniami: 1) projektowymi w zakresie: - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu kursów dla projektantów w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 - geodeta - 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne (posiadająca poświadczenie bezpieczeństwa, które upoważnia do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE) 2) budowlanymi w zakresie: - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba. oraz 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej Załączając kopie uprawnień oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz 3 instalatorów - posiadających zaświadczenie o ukończeniu kursów dla instalatorów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4. b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował c) Wykonawca musi załączyć do oferty: 1. Oświadczenie o zdolności wykonania dokumentacji powykonawczej o klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie zm Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 05.10.2005 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów, a także zmiany nadanej klauzuli tajności (DZ.U. z 2005r. nr 205, poz. 1696). 2. Oświadczenie o zdolności wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej o klauzuli POUFNE. 3. Kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz kopie zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w pozycji 2. pkt 3) ppkt B lit a). oraz kierownika firmy (geodeta o klauzuli POUFNE) 4. Kopie strony tytułowej Szczególnych Wymagań Bezpieczeństwa i Procedur Bezpiecznej Eksploatacji z pieczęcią i podpisem organu akceptującego (SKW lub ABW) na zestaw komputerowy (sieć), na którym będzie wytwarzana dokumentacja projektowo -w wykonawcza lub kopie Certyfikatu Akredytacji Bezpieczeństwa Teleinformatycznego (zgodnie z Rozdziałem 10 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631) 5. Kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów przez projektanta w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 (1 osoba) 6. Kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów przez instalatorów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 (3 osoby) 7. Certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na poszczególne urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji. 8. Po wykonaniu zadania - Deklarację zgodności - potwierdzoną, że system alarmowy został wykonany z wymaganej klasie. d) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp. Warunek spełnia wykonanie min. 2 robót jw. Każda na kwotę min 80.000,00 zł. UWAGA - warunek spełnia wykonanie 2 robót związanych z instalacjami niskoprądowymi niezależnie od tego czy roboty były objęte klauzulą tajności (podać wartość, datę oraz miejsce wykonania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zdolnośc dozbudowy systemu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach