Przetargi.pl
USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE OGNICA

Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg

  • Adres: 72-604 Świnoujście, ul. Steyera 28
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3242581 , fax. 091 3242309
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
    ul. Steyera 28 28
    72-604 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3242581, fax. 091 3242309
    REGON: 81114359400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpw.uznam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE OGNICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE OGNICA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV niniejszej SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; d)koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gosp. w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznych oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów i konwojów broni bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej (kserokopię potwierdzoną (za zgodność z oryginałem), lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji kserokopię potwierdzoną (za zgodność z oryginałem), lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji); e)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ]. Do wykazu, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: licencję pracownika ochrony fizycznej, nr pozwolenia na broń, poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne), zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem listu referencyjnego do każdej usługi wykazanym w niniejszym wykazie potwierdzającego że usługa ochrony została wykonana z należytą starannością, oraz oświadczeniem Wykonawcy [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ]; g)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 500.000 zł odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej zgodnej z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. (Dz.U. 2005.208.174) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], k)oświadczenie potwierdzające zatrudnianie Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz jego przeszkolenie przez Służby Ochrony Państwa [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], l)oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ], m)oświadczenia o zobowiązaniu się zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ], n)oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ], o)oświadczenie wyrażenia zgody na realizację usług ochronnych dla KPW Świnoujście po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ], p)pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowania systemów alarmowych wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Świnoujście wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości, q)pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Świnoujście, wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości, r)oświadczenie o posiadaniu własnego centrum monitorowania sygnałów alarmowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpw.uznam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach