Przetargi.pl
Zadanie I: Świadczenie usług telefonicznych dla potrzeb Gminy Siechnice Zadanie II: Świadczenie usług dostępu do sieci internetu dla potrzeb Gminy Siechnice Zadanie III: Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostępu do internetu mobilnego dla potrzeb Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Świadczenie usług telefonicznych dla potrzeb Gminy Siechnice Zadanie II: Świadczenie usług dostępu do sieci internetu dla potrzeb Gminy Siechnice Zadanie III: Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostępu do internetu mobilnego dla potrzeb Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Świadczenie usług telefonicznych dla potrzeb Gminy Siechnice. Zadanie II: Świadczenie usług dostępu do sieci internetu dla potrzeb Gminy Siechnice; Zadanie III: Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostępu do internetu mobilnego dla potrzeb Gminy Siechnice. Jeżeli zostaną wybrani na poszczególne zadania różni Wykonawcy, zobowiązani będą do skoordynowania swoich działań z wykonawcami pozostałych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 A załączony do SIWZ. Wykonawca i Podwykonawca w trakcie realizacji powierzonego zadania, jeśli nie wykonuje go w całości osobiście, powinien do realizacji prac zatrudnić w formie umowy o pracę odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonywania pracy na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem, w szczególności:1)serwisantów (zapewniających właściwy poziom SLA),2)monterów (łącz telekomunikacyjnych),3)obsługę finansowo-księgową (wystawcy faktur). Każdorazowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca we wskazanym terminie zobowiązuje się do złożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnianiu na umowę o pracę pracownika/ów świadczącego/ych wymienione w ofercie prace. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:1) Wybrany wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu umowy i na wezwanie przekazania jej Zamawiającemu w celu oceny.2) Umowa nie może być sprzeczna z obowiązującym prawem, tj. w szczególności z Prawem telekomunikacyjnym.3) Warunki szczegółowe mogą wynikać z Regulaminu Świadczenia Usług przedstawionego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem że warunki te nie mogą być sprzeczne z warunkami SIWZ a zmiana tego Regulaminu musi być wprowadzona aneksem do umowy po uzyskaniu zgody przez Zamawiającego.4) PROJEKT UMOWY MUSI ZAWIERAĆ ZAPISY DOTYCZĄCE: KARY ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE ZOBOWIĄZAŃ GWARANCYJNYCH I SLA 4.1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za opóźnienie w wykonywaniu zobowiązań SLA (Czas Naprawy), przez co należy rozumieć przyjęcie przez Wykonawcę odpowiedzialności na zasadzie ryzyka, od której może się uwolnić wyłącznie wykazując, że niewykonanie Naprawy w terminie nastąpiło z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający i/lub z przyczyn o charakterze siły wyższej.4.2)Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) Za przerwę w działaniu całodobowej infolinii działającą 365 (w roku przestępnym 366) dni w roku, do obsługi realizowanej umowy w tym zgłaszania uszkodzeń i konfiguracji usług 200,00 zł za każdy dzień.b) Za obniżenie gwarancji rocznej dostępności usługi na poziomie zgodnie z ofertą za każde 0,1% rocznie 1 000,00 zł.c) Za brak usunięcia awarii w czasie wskazanym w ofercie za każdą godzinę 200 zł.d) Za brak dostępności służb technicznych Wykonawcy 24 godz./dobę, 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku 200,00 zł za każdy dzień lub zgłoszenie.4.3) Jeżeli kary umowne nie pokryją wysokości powstałych szkód, Zamawiającemu przysługuje prawo żądania odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, do wysokości powstałej szkody.4.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych oraz odszkodowania z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.4.5) Kara umowna z tytułu zwłoki przysługuje za każdy rozpoczęty dzień zwłoki i jest wymagalna od dnia następnego po upływie terminu jej zapłaty.4.6) Termin zapłaty kary umownej wynosi 14 dni od dnia skutecznego doręczenia Stronie wezwania do zapłaty. W razie opóźnienia z zapłatą kary umownej Strona uprawniona do otrzymania kary umownej może żądać odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.4.7)Zapłata kary przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kary z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku realizacji usług lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z Umowy.4.8) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, w wysokości 1 000,00 zł.ZMIANY UMOWY. PROCEDURA KONTROLI ZMIAN 4.9) Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności: a)niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp, w tym zmian wskazanych w art. 144 ust. 1, Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; b) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; w przypadku uzasadnionej przyczynami obiektywnymi konieczności zmiany dotyczących: sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji;zakresu przedmiotu Umowy, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; c) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym; d) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa;e) Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia usług nie z winy Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności.g) Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań.h) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w sytuacjach wyjątkowych, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. i) Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. WARUNKI FAKTUROWANIA I PŁATNOŚCI 4.10) Termin płatności do 30 dni od wpływu faktury do Urzędu Miejskiego w Siechnicach.4.11) Do każdej faktury musi być dołączony szczegółowy biling oraz specyfikacja do faktury: a) Specyfikacja do faktury na Zadanie 1 i Zadanie 2 (stacjonarne i internet) musi zawierać dane: numer linii i przypisane do niej lokalizację, wysokość opłaty za abonament PSTN, wysokość opłaty za abonament ISDN, wysokość opłaty za abonament Internet, koszt połączeń, suma kosztów na danej linii, tak aby można było rozliczyć każdy numer oddzielnie; sumę wszystkich linii (opłat) łącznie; b) Specyfikacja do faktury na Zadanie 3 (komórkowe) musi zawierać dane: opłaty wynikające z miesięcznych połączeń, SMS, Internetu w rozbiciu na poszczególne numery telefonu, tak aby można było rozliczyć każdy numer osobno. Czas naprawy oznacza czas od zgłoszenia awarii do momentu usunięcia awarii.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem zadania w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania zalecanej wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania usług/dostaw do czasu odbioru końcowego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach