Gmina Wieliczka ogłasza przetarg
- Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
ul. Powstania Warszawskiego 1
32020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
REGON: 35155536400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 4 „Budowa kanalizacji sanitarnej – Czarnochowice Gmina Wieliczka” w ramach Projektu pn „Budowakanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie sieci oraz sięgaczy kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Czarnochowice o średnicach DN200 oraz wykonania i rozruchu bezobsługowej pompowni ścieków, w tym: – 1 pompownia DN1500 – 487,50 m kanalizacji sanitarnej DN200 w tym 127 mb kamionki przeciskowej i 360,50 mb PCV – 276,00m przyłączy kanalizacji sanitarnej PCV DN160 –154,00 rurociąg tłoczny PE DN90 – 31 studni kanalizacyjnych DN1000 – 33 studzienek kanalizacyjnych DN400 – 1 studnia rozprężna DN600 1. Zamówienie obejmuje wykonanie sieci oraz sięgaczy kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Czarnochowice o średnicach DN200, z litych jednorodnych rur i kształtek kielichowych PVC-U z wydłużonym kielichem łączonych na uszczelki gumowe albo złączki kielichowe do rur o wymaganiach: – materiał PVC-U lity, jednorodny, utwardzony niezmiękczony, – najwyższa szczelność połączeń i odporność chemiczna, – posiadanie atestów na cały asortyment rur i kształtek, – dopuszczenie do stosowania na terenie szkód górniczych I – III Kategorii 2. Dla odcinków kanalizacji sanitarnej realizowanej w technologii przewiertów sterowanych i przecisków stosować: – rury kamionkowe glazurowane zgodne z PN-EN 295 łączone na mufę ze stali molibdenowej z uszczelką kauczukowo – elastomerową, o wytrzymałości ≥ 80 KN/m. – rury stalowe SP-CZ-B1 jako rury przeciskowe ochronne zakończone manszetami gumowymi + rury PVC SN8 jako rury właściwe, wciągane do rur przeciskowych na płozach dystansowych – dla przewiertów wymagających stosowania rur ochronnych. 3. Trasy kanałów sanitarnych należy wykonać w dostosowaniu do: – istniejącej lub przewidywanej zabudowy, – dróg, rowów, ogrodzeń, – istniejącej sieci kanalizacyjnej, – sieci wodociągowej, – urządzeń energetycznych i telekomunikacyjnych, – uzgodnień i warunków z właścicielami posesji. 4. W projekcie przyjęto minimalne dopuszczalne spadki kanałów na poziomie 0,5% dla kanałów DN 200. Kolektory projektuje się wykonać w wykopach o ścianach pionowych w 85% mechanicznie i 15% ręcznie, z odwodnieniem powierzchniowym, drenażem lub igłofiltrami. 5. Zamówienie dotyczy również wykonania i rozruchu bezobsługowej pompowni ścieków, która pracować będzie w systemie automatycznym, a praca pomp sterowana będzie układem elektronicznym współpracującym z czujnikiem poziomu ścieków. Przekazywanie sygnałów o pracy i stanach awaryjnych odbywać się będzie za pośrednictwem modemu GSM. pompownia, jako całość powinna posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodną z PN-EN 12050-1 : 2002 oraz posiadać oznaczenie CE. Pompownia zasilana będą z przyłącza pomiarowego. Do pompowni przewidziano dojazd zakończony placem manewrowym do zawracania. Teren pompowni zostanie wygrodzony, wyposażony w bramę wjazdową,nawierzchnię z kostki brukowej i lampę oświetleniową. 6. Czarnochowice – 1 pompownia DN1500 – 487,50 m kanalizacji sanitarnej DN200 w tym 127 mb kamionki przeciskowej i 360,50 mb PCV – 276,00m przyłączy kanalizacji sanitarnej PCV DN160 –154,00 rurociąg tłoczny PE DN90 – 31 studni kanalizacyjnych DN1000 – 33 studzienek kanalizacyjnych DN400 – 1 studnia rozprężna DN600 7. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej: – Projekt budowlany i wykonawczy; – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; – Przedmiary robót – przedmiary robót należy traktować jako dokument uzupełniający, a brak jakiejkolwiek pozycji w przedmiarze nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika z projektu budowlanego lub wykonawczego; – Inwentaryzacja zieleni; – Dokumentacja geotechniczna; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium: w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 28.08.2018 r. do godz. 09:50
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art.24ust.1 pkt 12-23 uPzp. 2. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 2.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału wpostępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z tych Wykonawców. 2. 6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 6.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 6.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 6.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Wzmocnienie efektywności energetycznej budynku lokalnej aktywności społecznej w miejscowości Wojnarowa (Termomodernizacja budynku remizy strażackiej OSP Wojnarowa)” - z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej w miejscowości Ostrów
Dodano: 2024-06-26 - Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa drogi gminnej 364346K Michałówka w km od 0+041,00 do km 0+351,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
Dodano: 2024-06-13 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
Dodano: 2024-06-11 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
Dodano: 2024-06-07 - Termomodernizacja stropu nad ostatnią kondygnacją w budynku biurowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja/remont dróg dojazdowych do pól w Gminie Bolesław
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27