Przetargi.pl
Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych mieszkalnych w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez MZN, w następujących ilościach: a) drzwi wejściowe 80 cm - 12 szt. (80x200) b) drzwi wejściowe 90 cm - 2 szt. (90x200) drzwi wejściowe łącznie: 14 szt. a) drzwi pokojowe 80 cm - 45 szt. (80x200) b) drzwi pokojowe 70 cm - 5 szt. (70x200) c) drzwi pokojowe 60 cm - 1 szt. (60x200) d) drzwi kuchenne 70 cm - 10 szt. (70x200) e) drzwi kuchenne 80 cm - 8 szt. (80x200) f) drzwi łazienkowe 70 cm - 23 szt. (70x200) g) drzwi łazienkowe 60 cm - 4 szt. (60x200) drzwi wewnętrzne łącznie: 96 szt. ŁĄCZNIE: 110 szt. 1.1. Wykaz lokali mieszkalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać w terminie do 5 dni od podpisania umowy - dopuszcza się możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy. Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy jest zobowiązany do dokonania wizji i weryfikacji stolarki. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wizji lub wystąpienia innych czynników uniemożliwiających wymianę drzwi w lokalach zgodnie z otrzymaną listą - należy przekazać Inspektorowi Nadzoru wykaz takich adresów w nieprzekraczalnym jak wyżej terminie. MZN podejmie wówczas decyzję co do zmiany adresu lokalu przewidzianego do wymiany drzwi i przekaże Wykonawcy. Ostateczny termin ustalenia adresów wraz z typami drzwi musi zostać zakończony do 21 dni od zawarcia umowy. Podczas wizji należy przedstawić Lokatorowi przybliżony termin wymiany i ustalić sposób poinformowania o dokładnym terminie. Harmonogram z przybliżonymi terminami należy przedstawić Inspektorowi Nadzoru. 1.2. Dopuszcza się stosowanie jedynie wyrobów spełniających wymogi określone w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881. Wymagane jest wskazanie i dostarczenie dokumentów na podstawie których wyroby zostaną wprowadzone do obrotu i zastosowane do zrealizowania zadania. Dokumenty dotyczące stolarki muszą odnosić się do całego wyrobu (ościeżnic z wszystkimi elementami, skrzydło z zawiasami i osprzętami itd.). 1.3. Zakres ilościowy robót określony jest w przedmiarze robót. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze i w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która wraz z zestawieniem drzwi i przedmiarem robót stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ. 2. Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez MZN w ilości planowanej ok. 47 szt., tj. 120,98 m2. Dopuszcza się możliwość zmiany (w trakcie realizacji prac) asortymentu okien w stosunku do załącznika nr 1 do STWiOR. Wykaz lokali mieszkalnych zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 5 dni od podpisania umowy - dopuszcza się możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy. 2.1. Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie do 14 dni od przekazania przez MZN adresów lokali mieszkalnych będzie zobowiązany do dokonania pomiarów stolarki z natury i przedstawienia zestawienia z w/w pomiarów Inspektorowi Nadzoru. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów stolarki lub wystąpienia innych czynników uniemożliwiających wymianę w lokalach zgodnie z otrzymaną listą - należy przekazać Inspektorowi Nadzoru wykaz takich adresów w wymaganym wyżej terminie. MZN podejmie wówczas decyzję co do zmiany adresu lokalu przewidzianego do wymiany stolarki okiennej i przekaże Wykonawcy nowe adresy w celu dokonania pomiarów. Ostateczny termin ustalenia adresów wraz z typami okien i drzwi balkonowych oraz zatwierdzeniem pomiarów musi zostać zakończony do 30 dni od zawarcia umowy. Podczas pomiarów należy przedstawić Lokatorowi przybliżony termin wymiany i ustalić sposób poinformowania o dokładnym terminie. Harmonogram z przybliżonymi terminami należy przedstawić Inspektorowi Nadzoru. Nie należy przystępować do wymiany okien przed ostatecznym ustaleniem listy stolarki okiennej i zaakceptowaniem jej przez Inspektora Nadzoru. 2.2. Zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z 30 kwietnia 2004 r. wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych jeżeli jest: a) oznaczony CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobata techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) oznakowany, z zastrzeżeniem wyrobów oznakowanych CE, znakiem budowlanym wg wzoru określonego w Ustawie o wyrobach budowlanych. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która wraz z zestawieniem okien i przedmiarem robót stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ. 2.4. Zakres ilościowy robót określony jest w przedmiarze robót. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze i w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 3. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 8a (zadanie nr 1) i 8b (zadanie nr 2) do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 5. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 6. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: a) Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych - min. 5 lat; b) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych - min. 5 lat. (UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1: 1.000,00 zł /słownie: jeden tysiąc złotych 00/100/ b) Zadanie nr 2: 1.000,00 zł /słownie: jeden tysiąc złotych 00/100/ 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 17.03.2015 r. do godz. 9 00. 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 17.03.2015 r. do godz. 9 00. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) -pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach