Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
- Data zamieszczenia: 2014-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
ul. 1-go Maja 55 55
44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
REGON: 27120497100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych mieszkalnych w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez MZN w następujących ilościach: a) Drzwi wejściowe - 7 szt.: - drzwi wejściowe 80 cm - 7 szt. (80 x 200); b) Drzwi wewnętrzne - 18 szt.: - drzwi pokojowe 80 cm - 4 szt. (80 x 200); - drzwi pokojowe 70 cm - 5 szt. (70 x 200); - drzwi kuchenne 70 cm - 2 szt. (70 x 200); - drzwi łazienkowe 70 cm - 7 szt. (70 x 200); RAZEM: 25 szt. drzwi Wszystkie drzwi w mieszkaniu montować w jednakowym kolorze (wiśnia lub zbliżony), klamki, rozety lub szyldy, rodzaj przeszklenia mają być kompletem we wszystkich wymienianych drzwiach w mieszkaniu. 1.1 Zestawienie stolarki drzwiowej przeznaczonej do wymiany zawarte zostało w STWiOR. 1.2. Wykaz lokali mieszkalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać w terminie do 5 dni od podpisania umowy - dopuszcza się możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy (lokalizacja: Miasto Jastrzębie-Zdrój). 1.3. Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy jest zobowiązany do dokonania wizji i weryfikacji stolarki. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wizji lub wystąpienia innych czynników uniemożliwiających wymianę drzwi w lokalach zgodnie z otrzymaną listą - należy przekazać Inspektorowi Nadzoru wykaz takich adresów w nieprzekraczalnym jak wyżej terminie. MZN podejmuje wówczas decyzję co do zmiany adresu lokalu przewidzianego do wymiany drzwi i przekaże Wykonawcy. Ostateczny termin ustalenia adresów wraz z typami drzwi musi zostać zakończony do 21 dni od zawarcia umowy. Podczas wizji należy przedstawić Lokatorowi przybliżony termin wymiany i ustalić sposób poinformowania o dokładnym terminie. Harmonogram z przybliżonymi terminami należy przedstawić Inspektorowi Nadzoru. 1.4. Zakres ilościowy robót określony jest w przedmiarze robót. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze i w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności nakładów. 1.5. Wycena wymiany stolarki drzwiowej powinna obejmować roboty oraz wszelkie materiały niezbędne do realizacji (roboty występujące w każdym przypadku): a) demontaż starego skrzydła drzwiowego, b) wykucie z muru starych ościeżnic, c) montaż nowych ościeżnic drzwiowych stalowych 2-krotnie malowanych farbą gruntową ftalową plus farbą ftalową nawierzchniową, d) uzupełnienie wylewki betonowej w progach oraz montaż listw progowych aluminiowych w łazience, WC, kuchni i pokojach, e) montaż skrzydeł drzwiowych wraz z regulacją, montażem osprzętu (klamka z szyldem, zamek, blokada łazienkowa, wizjer) oraz dopasowanie skrzydła, f) wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach (ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, tynk cementowo-wapienny, g) wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na powierzchniach tynkowanych - tynków ościeży wewnętrznych i elementów uszkodzonych, h) zabezpieczenie istniejących powłok malarskich przed uszkodzeniem np. poprzez naklejenie taśmy malarskiej, i) malowanie tynków ościeży i pozostałych uszkodzeń wewnętrznych farbą emulsyjną - 3-krotne (w kolorze zbliżonym do istniejącego), j) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki po demontażu drzwi, roboty porządkowe. 1.6. Zakres robót wraz z opisem technicznym stolarki, sposobem wyceny robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu drzwi został zawarty w STWiOR oraz przedmiarze robót, które stanowią integralną część SIWZ. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: minimum 3 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sal laboratoryjnych w budynku C Wydziału Elektrycznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/12/EO
Dodano: 2016-06-01 - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w ciągach komunikacyjnych w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, segment E poziom P-2, w tunelu komunikacyjnym do budynku Kuchni poziom P-2 oraz w serwerowni w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, segment C poziom P1 - SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-107-PN/12-2016)
Dodano: 2016-03-17 - Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych
Dodano: 2015-03-02 - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na ciągach komunikacyjnych w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, segment E poziom P-1 oraz w tunelach komunikacyjnych do budynku Kuchni, poziom P-2 w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-236-PN/83-2014)
Dodano: 2014-12-11 - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na ciągach komunikacyjnych w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, segment E poziom P-1 oraz w tunelach komunikacyjnych do budynku Kuchni, poziom P-2 w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-118-PN/55-2014)
Dodano: 2014-10-16 - Usługa wykonania i zainstalowania drzwi wejściowych przednich i tylnych oraz drzwi wewnętrznych do pracowni OL/B w budynku PSSE Tychy.
Dodano: 2013-11-15 - Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 1 - ul. Zamenhofa 36, 36a, 36b, 38, 38a, 38b, część 2 - ul. Kościuszki 6 część 3 - ul. Bielska 28
Dodano: 2013-07-22 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Katowicach przy ul. Kubiny 4
Dodano: 2013-07-10 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24
Dodano: 2013-07-02 - Pozostałe prace remontowe w otoczeniu przedszkola w Miejskim Przedszkolu nr 71 w Katowicach przy ul. Michałowskiego 3
Dodano: 2013-05-29