Przetargi.pl
Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek bieżących ogólnobudowlanych i instalacyjnych (instalacje gazowe, wod.-kan. c.o., deszczowe, przyłącza) w budynkach i lokalach mieszkalnych gminnych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych wg zakresu określonego w protokole przekazania robót. 3.2. Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek bieżących ogólnobudowlanych i instalacyjnych (instalacje gazowe, wod.-kan. c.o., deszczowe, przyłącza) w budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz na terenach wokół budynków użytkowych gminnych wg zakresu określonego w protokole przekazania robót. 3.3. Podstawowe remonty, konserwacje i usterki (lista nie wyczerpuje wszystkich możliwych usterek): I. Remonty, konserwacje i usterki ogólnobudowlane w budynkach i lokalach mieszkalnych i użytkowych: 1.Roboty ogólnobudowlane: - usuwanie usterek związanych z nieszczelnościami w pokryciach dachowych, obróbkach blacharskich, rynnach i rurach spustowych oraz wyłazach dachowych, - naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich i pokrycia daszków nad wejściami, - udrażnianie przykanalików kanalizacji deszczowej, - naprawa lub wymiana parapetów okien klatki schodowej, - usuwanie gniazd gołębi w rynnach i na parapetach klatki schodowej, - drobna konserwacja pokrycia dachowego, - remont kominów, - uszczelnienie lub wymiana wywiewek kanalizacyjnych w stropodachu i ponad dachem, - inne roboty dekarskie związane z eksploatacją budynku, - usuwanie skutków przecieków z dachu lub awarii instalacji c.o. lub wod.-kan. na ścianach, sufitach i posadzkach w pomieszczeniach wspólnych oraz mieszkaniach lokatorskich, - drobne naprawy tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont chodników, dojść, naprawa miejsc postojowych, - remont schodów wewnętrznych i terenowych, - miejscowa naprawa opasek wokół budynku, - usuwanie napisów graffiti, - czyszczenie elementów instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, - naprawa uszkodzonych elementów wejść do budynku, schodów, balustrad, krat okiennych itp., - miejscowe uzupełnianie posadzek w piwnicach lub korytarzach, - drobne naprawy balkonów lub gzymsów, - uzupełnianie ubytków tynku kominów ponad dachem oraz żelbetowych czap kominowych, - inne roboty budowlane związane z eksploatacją budynków i terenów wokół budynków mieszkalnych i użytkowych. II. Remonty, konserwacje i usterki instalacji wod.-kan., gaz, c.o., w budynkach i lokalach mieszkalnych i użytkowych: a) wodno- kanalizacyjne: - usuwanie przecieków na instalacji wodnej oraz kształtkach (uszczelnienie taśmą teflonową) i ponowne skręcenie, - wymiana kształtek (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek) w technologii PP, rury ocynkowane lub miedziane, - udrożnianie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (przykanaliki i piony), - usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie lub wymianę odcinka instalacji, - wymiana kształtek (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek) w technologii PP, rury ocynkowane lub miedziane, - montaż zaworów odcinających dopływ wody w celu umożliwienia demontażu odcinków instalacji bez konieczności jej wycinania, - usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie, b) centralnego ogrzewania: - usuwanie przecieków na zaworach, śrubunkach, grzejnikach, rurach odpowietrznikach, - wymiana zaworów, śrubunków, grzejników i innych elementów c.o., c) gazowe: - usuwanie przecieków na zaworach gazowych, kształtkach oraz złączach rur, - wymiana kształtek instalacji gazowej - śrubunków, mufek, nypli, kolan, zaworów, - spawanie instalacji gazowych - rur (likwidacja przecieków), - wymiana odcinków instalacji gazowej w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia lub zdrowia. d) inne - związane z eksploatacją wymienionych wyżej instalacji w budynkach. Powyższe czynności dotyczyć będą wszystkich wskazanych budynków w Załącznikach do STWiOR. 3.4. Materiały każdorazowo zostaną określone przez inspektora nadzoru. Jako podstawę do określenia wartości materiałów przyjmowane będą ceny określone jako średnie wraz z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku. W przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu (wartość netto) powiększone o koszty zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Szacunkowa cena zostanie ustalona przed dokonaniem zakupu i wbudowaniem. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w Art. 10.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Ceny materiałów zawarte w wydawnictwach Sekocenbud są cenami netto. 3.5. Sprzęt jako podstawę do określenia wartości sprzętu przyjmowane będą ceny określone jako średnie ceny pracy sprzętu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne. Do ceny sprzętu nie będą naliczane koszty pośrednie i zysk. Ceny pracy sprzętu zawarte w wydawnictwach Sekocenbud są cenami netto. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR, która wraz z Wykazami budynków oraz przedmiarami dotyczącymi budynków mieszkalnych i użytkowych stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 3.7. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarach robót i STWiOR a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. STWiOR oraz przedmiar robót są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. 3.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 3.9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik 9A (dotyczy Zadania 1) i/lub Załącznik 9B (dotyczy Zadania 2) do SIWZ. 3.10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR i przedmiarami robót. 3.11. Wymagany okres gwarancji na jakość wykonanych robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych dla Zadania 1 oraz Zadania 2: minimum 3 lata (Uwaga: gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!!). 3.11.1. Wymagany okres rękojmi na jakość wykonanych robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych dla Zadania 1 oraz Zadania 2: minimum 12 miesięcy. 3.12. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu: a) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy tj. określonego w pkt. 3.1. oraz 3.2 SIWZ wyniesie: 330.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 1 i 350.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 2 (§ 6 pkt 2.2. wzorów umów). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej w zdaniu pierwszym do wartości maksymalnej wynoszącej 730.000,00 zł brutto dla Zadania 1 i/lub 750.000,00 zł brutto dla Zadania 2 - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji; b) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w zakresie poszerzonym (opcja), jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swojego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy; c) warunkiem uruchomienia opcji jest zlecenie przez Zamawiającego Wykonawcy w pisemnym protokole przekazania frontu robót dodatkowego zakresu robót, tj. ponad wykorzystaną kwotę 330.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 1 i/lub 350.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 2. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy; d) przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w pkt. 3.1. oraz pkt 3.2 SIWZ, a rozliczany będzie zgodnie z zasadami określonych w STWiOR dla zamówienia podstawowego, wg stawki roboczogodziny określonej w ofercie; e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Zadanie 2: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 28.01.2016 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 28.01.2016 r. do godz. 9 00 . 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 11) W przypadku składania oferty przez wspólników konsorcjum, tj. przez kilku Wykonawców w dokumencie stwierdzającym wniesione wadium w formie innej niż pieniężna należy wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach