Przetargi.pl
Zadanie 1. Malowanie pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19, Zadanie 2. Wymiana drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz remont pomieszczeń na magazyn i punkt informacyjny w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. Zadanie 3. Remont sanitariatów na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19.

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    ul. Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1. Malowanie pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19, Zadanie 2. Wymiana drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz remont pomieszczeń na magazyn i punkt informacyjny w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. Zadanie 3. Remont sanitariatów na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zadanie 1. Malowanie pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. 3.1.1. Malowanie pomieszczeń. Przedmiotowe malowanie obejmuje wszystkie pomieszczenia w budynku Starostwa, tj. piwnic, parteru, I, II, III, IV i V piętra łącznie z klatkami komunikacyjnymi oraz pomieszczeń Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji oraz Referatu Osób Niepełnosprawnych mieszczących się w budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Malowaniu podlegają ściany i sufity przedmiotowych pomieszczeń a zakres rzeczowy prac obejmuje: - przygotowanie istniejących powierzchni poprzez reperację drobnych pęknięć, rys, uszkodzeń, uzupełnienie ubytków, itp. w zakresie powierzchni malowanych farbami emulsyjnymi i emulsyjnoolejowymi; -zagruntowanie jednokrotne preparatem głęboko-penetrującym w celu wzmocnienia podłoża i wyrównania jego chłonności wszystkich powierzchni; - dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami lateksowymi i emulsyjnymi przeznaczonymi do wymalowań wewnętrznych w kolorach ustalonych z Inwestorem; - dwukrotne malowanie powierzchni lamperii ścian farbami ftalowymi z jednokrotnym szpachlowaniem i szlifowaniem w kolorach ustalonych z Inwestorem; - jednokrotne malowanie rur stalowych - gałązek przyłączeniowych instalacji centralnego ogrzewania oraz innych - farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni; - jednokrotne malowanie stalowych wewnętrznych podokienników farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni; - jednokrotne malowanie stalowych wewnętrznych krat farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni; - jednokrotne malowanie konstrukcji stalowych balustrad schodowych klatek schodowych farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni; - jednokrotne malowanie innych elementów stalowych (kanałów wentylacyjnych, belek stalowych w części technicznej V piętra] farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni; - dwukrotne malowanie preparatem ochronnym koloryzującym do drewna elementów drewnopochodnych balustrad schodowych (pochwytów i wypełnień) z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni. 3.1.2. Prace do wykonania w piwnicy. Dostosowanie pomieszczenia zlokalizowanego w piwnicy na magazyn, poprzez: - usunięcie z części powierzchni ściany zewnętrznej tynku cementowo-wapiennego w miejscach widocznych uszkodzeń, zawilgocenia, śladów pleśni i wykwitów (dokładnie do powierzchni konstrukcji ściany z oczyszczeniem szczotkami drucianymi); - oczyszczenie pozostałych powierzchni ścian i sufitu pomieszczenia z zanieczyszczeń i starej powłoki malarskiej (w tym wycięcie zbędnych elementów stalowych - prętów, rur, itp.); - uzupełnienie fragmentu ścianki działowej o grubości 12 cm pomieszczenia na całej jego wysokości - z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej; - uzupełnienie ubytków konstrukcji żelbetowej stropu nad pomieszczeniem (w miejscach widocznych uszkodzeń od spodu konstrukcji materiałami do reprofilacji betonu z oczyszczeniem i systemowym zabezpieczeniem elementów stalowych); - impregnacja dwukrotna powierzchni ściany zewnętrznej (po usunięciu uszkodzonych tynków) preparatem przeciwgrzybicznym i przeciwwodnym; - uzupełnienie wszystkich ubytków tynków wewnętrznych na ścianach i suficie pomieszczenia z zaprawy cementowo-wapiennej (w tym na wykonanej nowej ściance); - przetarcie pozostałej powierzchni tynków ścian i sufitu pomieszczenia zaprawą cementowowapienną; - wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia na stalowe jednoskrzydłowe wyposażone w dwa zamki na wkładki bębenkowe lub równoważne o szerokości skrzydła min. 90 cm; - malowanie dwukrotne powierzchni tynków ścian i sufitów pomieszczenia farbami emulsyjnymi z zagruntowaniem systemowym preparatem głęboko-penetrującym; - wykonanie warstwy wyrównawczej podłoża pod nową posadzkę pomieszczenia z zaprawy wyrównawczej samopoziomującej (wyrównanie powierzchni do wymaganego poziomu) z zagruntowaniem systemowym preparatem głęboko-penetrującym; - wykonanie posadzki w pomieszczeniu - z płytek Gres na zaprawie klejowej wraz z cokolikami pionowymi o wysokości 10 cm na ścianach; - wykonanie skutecznej wentylacji pomieszczenia poprzez udrożnienie istniejącego otworu i kanału w ścianie zewnętrznej z montażem na nim wewnętrznej kratki w płaszczyźnie ściany; - wykonanie izolacji termicznej rurociągów wodociągowych przebiegających w pomieszczeniu z otulin z pianki poliuretanowej z oczyszczeniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym ich powierzchni (farbami do powierzchni ocynkowanych). 3.2. Zadanie 2. Wymiana drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz remont pomieszczeń na magazyn i punkt informacyjny w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. 3.2.1 W zakresie wymiany drzwi: Wymiana drzwi (ościeżnic i skrzydeł) na nowe; wymiana skrzydeł (dopasowanie nowych) zgodnie z dokumentacją. Uwaga: - skrzydła i ościeżnice wymienianych drzwi okleinowane laminatem - CPL. Ościeżnice drzwi skrzynkowe, regulowane; - w obrębie kondygnacji, nowe drzwi (wymieniane) należy kolorystycznie dopasować do istniejących, - na II piętrze skrzydła drzwi do pomieszczeń 202 i 212 wykonać z okienkami podawczymi (jak w aptekach), - drzwi do kasy (na I piętrze), do pokoju kadr (na III piętrze) i do pokoju informatyków (na II piętrze) wykonać w wersji wzmocnionej, klasy C. 3.2.2. W zakresie prac w pomieszczeniu na parterze: 1) Wzniesienie w pomieszczeniu ścianki działowej - na wysokość pomieszczenia o grubości 12,5 cm. z płyt G-K. Ściankę należy wygłuszyć twardą wełną mineralną i pomalować farbą emulsyjną. 2) Wyburzenie otworu drzwiowego i osadzenie drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczenia. 3.3. Zadanie 3. Remont sanitariatów na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty demontażowe i wyburzeniowe: 1) demontaż urządzeń sanitarnych (pisuary, umywalki, miski ustępowe) oraz rury doprowadzające wodę i odprowadzające ścieki, 2) demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami stalowymi (sanitariaty), 3) skucie płytek ściennych i podłogowych, 4) demontaż grzejników żeliwnych, 5) demontaż opraw oświetleniowych oraz przewodów elektrycznych - od puszek pośrednich do opraw oświetleniowych, 6) demontaż ścianki z płyty gipsowo kartonowej w pomieszczeniu serwerowni w pomieszczeniu zaplecza sali obsługi geodetów. 2. Prace elektryczne: 1) instalację elektryczną należy wymienić tylko w obrębie sanitariatów oraz zaplecza sali obsługi geodetów bez ingerencji w pomieszczenia sąsiednie. Nową instalację należy rozprowadzić od puszek rozgałęźnych znajdujących się wewnątrz pomieszczenia, 2) do podłączenia opraw oświetleniowych należy zastosować przewody Ydy 3x1,5mm2, 3) należy doprowadzić przewody elektryczne do nowych punktów oświetleniowych oraz do wentylatorów, 4) zasilanie wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych wykonać z instalacji istniejącej oświetlenia. Sterowanie wentylatorem wspólnie z oświetleniem. Wentylator należy połączyć z przewodem wentylacyjnym za pomocą rury typu spiro. Wszystkie rury gięte należy zmieścić pod sufitem podwieszanym, 5) przejścia przez ściany i stropy w rurach ochronnych zabezpieczyć przeciwpożarowo. 3. Prace hydrauliczne: 1) przyłącza kanalizacyjne do misek ustępowych należy wykonać rurami PCV fi100, umywalki i pisuary rurami PCV fi 50. Przyłącza wodociągowe wykonać rurami ocynkowanymi 1/2 cala, 2) wszystkie miski ustępowe oraz pisuary wiszące na uprzednio zamontowanych stelażach, 3) w pomieszczeniu serwerowni należy zamontować zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem na szafce, 4) należy w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pomieszczeniu serwerowni zamontować grzejniki płytowe w kolorze białym. 4. Prace okładzinowe: 1) przed przystąpieniem do klejenia płytek należy wyrównać powierzchnie oraz wykonać ich gruntowanie. Kolorystykę płytek należy dobrać w uzgodnieniu z Inwestorem. Posadzkę należy wyprofilować ze spadkiem w kierunku kratki ściekowej. 5. Sufit podwieszany oraz ścianki: 1) sufit podwieszany w sanitariatach wykonać z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych na ruszcie metalowym do poziomu +260 cm, 2) w pomieszczeniu sanitarnym należy zamurować otwór okienny 112x140 cm, 3) ściankę w pomieszczeniu serwerowni wykonać z płyt gipsowo kartonowych na stelażu metalowym. 6. Stolarka drzwiowa: 1) wykonać montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami w sanitariatach pomieszczeniu serwerowni oraz w pomieszczeniu zaplecza sali obsługi geodetów, 2) wymiary stolarki podano na rysunku nr 1, kolorystykę stolarki należy dobrać w uzgodnieniu z Inwestorem, 3) stolarka drzwiowa w okleinie CPL HQ, odporną na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne 7. Roboty wykończeniowe: 1) ściany w pomieszczeniach sanitarnych powyżej sufitu podwieszonego należy pomalować farbą, 2) ściany w pomieszczeniu serwerowni należy pomalować po uprzednim przygotowaniu, 3) kolorystykę należy dobrać w uzgodnieniu z inwestorem. Ofertę na: Zadanie 1, należy sporządzić w oparciu o kosztorys nakładczy z przedmiarem robót oraz dokumentację; na Zadanie 2,3 należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - Zadanie 1. Malowanie pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19, Zadanie 2. Wymiana drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz remont pomieszczeń na magazyn i punkt informacyjny w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19, Zadanie 3. Remont sanitariatów na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów. 6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. udzielą min. 5 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego; 4. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków (Druk ZP 17)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 12.1 i w formie określonej w pkt 10 SIWZ: 6.1.1. Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji, 3. druku wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 6. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867). 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach