Przetargi.pl
Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna , gmina Warka na działce nr ew. 175, obręb Grażyna, w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C. W etapie VI, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech stanowisk (obwód 2, numeracja zgodna z projektem w nawiązaniu do etapu V,) tj.: - słup nr 2, żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew.52, - słup nr 3, żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 49/2, - słup nr 4, żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 47/1, począwszy od słupa nr 1 przy działce nr ew.54 wybudowanego w etapie V. ZADANIE 2 Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka na działce nr ew. 143 w pasie drogi wojewódzkiej nr 730 oraz na działce nr ew. 163 w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. W etapie III, objętym niniejszym zamówieniem, zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia obejmujący dobudowę dwóch stanowisk w pasie drogi wojewódzkiej oraz jedno stanowisko w pasie drogi powiatowej (numeracja zgodna z projektem) tj.: - słup nr 14, stalowy 8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS 70W - przy działce nr ew. 190 - słup nr 15, stalowy 8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS 70W - przy działce nr ew. 190 - słup nr 15/1, stalowy 8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS 70W - przy działce nr ew. 190 Począwszy od słupa nr 13 wybudowanego w II etapie Ponadto w koszcie oferty należy przewidzieć cięcie pielęgnacyjne drzewa przy słupie 15 1. Dla zadania 1 i zadania 2: Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności: Warunkami Technicznymi Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlanych, Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania pierwszego uruchomienia na własny koszt. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem oznakuje zabudowane słupy, numerem wg numeracji przyjętej w projekcie. Sposób graficznego oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należało będzie uzupełnienie koniecznych wpisów w książkach obiektów budowlanych na poszczególne zadania. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, ilość lamp itp. Powyższe materiały dołączy do materiałów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze wzglądu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ , Stwor i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza , czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, odbiory pasa drogowego, media, pierwsze uruchomienie itp. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń/materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i wizualnych. Przez pojęcie urządzeń/materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia/materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci powołujący się na rozwiązania równoważne są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata ( na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np. referencje, protokóły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp. ) Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy a zakres prac w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach