Przetargi.pl
Zad I . Przebudowa drogi powiatowej Nr 3556W Mirów - Zbijów Zad II. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy. Odcinek : w m. Mirów Zad III. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy. Odcinek : w m. Gąsawy Rządowe

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zad I . Przebudowa drogi powiatowej Nr 3556W Mirów - Zbijów Zad II. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy. Odcinek : w m. Mirów Zad III. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy. Odcinek : w m. Gąsawy Rządowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania obejmuje: Zad I. Przebudowa drogi powiatowej Nr 3556W Mirów - Zbijów Przebudowa drogi obejmuje odcinek długości 1090 m w następującej technologii; wykonanie warstwy wyrównawczej z bet.asfalt. 0/12,8mm w ilości 75 kg/m2,- wykonanie warstwy ścieralnej z bet.asfalt. 0/8 mm. grubości 3 cm; umocnienie poboczy kruszywem łamanym. Zad II. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy Odcinek : w m. Mirów Przebudowa drogi obejmuje odcinek długości 645 m w następującej technologii;- wykonanie warstwy wyrównawczej z bet. asfalt. 0/12,8 mm w ilości 75 kg/m2; wykonanie warstwy ścieralnej z bet.asfalt.0/8 mm grubości 3 cm; umocnienie poboczy kruszywem łamanym; Zad III. Przebudowa drogi powiatowej nr 4015W Szydłowiec - Mirów Nowy Odcinek : w m. Gąsawy Rządowe Przebudowa drogi obejmuje odcinek długości 500m w następującej technologii: wykonanie warstwy wyrównawczej z bet. asfalt. 0/12,8 mm w ilości 75 kg/m2; wykonanie warstwy ścieralnej z bet.asfalt.0/8 mm grubości 3 cm; umocnienie poboczy kruszywem łamanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem ( referencje) stwierdzającym , że robota budowlana została wykonana należycie, UWAGA: Zaleca się, aby przedstawione referencje - opinie zawierały informacje charakteryzujące wykonane roboty oraz ich wartość. - przyjmują warunki umowy, - złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. 6 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. - W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/ nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP. - Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy PZP. - Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. - Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 3 i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach