Przetargi.pl
Zad. A: Remont pomieszczeń biurowych wraz z robotami dekarskimi w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Plac Słowiański 1,6 Zad. B: Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą tynków wewnętrznych w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Pl. Słowiański 5

Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3220155 , fax. 068 3220155
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
    Pl. Słowiański 1 1
    65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3220155, fax. 068 3220155
    REGON: 00032544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zad. A: Remont pomieszczeń biurowych wraz z robotami dekarskimi w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Plac Słowiański 1,6 Zad. B: Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą tynków wewnętrznych w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Pl. Słowiański 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1,5 i 6 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w następującym zakresie rzeczowym: Zad. A: Remont pomieszczeń biurowych wraz z robotami dekarskimi w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Plac Słowiański 1,6 Budynek przy Pl. Słowiańskim 1 1)Drobne prace remontowe w serwerowni na poziomie I piwnic (wykucie 2 otworów drzwiowych 90 x 200 cm w ścianach murowanych gr. 62 i 77 cm, demontaż drzwi PCV szklonych 90 x 200 cm zamontowanych w ściance działowej i ponowny ich montaż w jednym z nowych otworów, zamontowanie nowych antywłamaniowych drzwi 90 x 200 cm klasy B według PN - 90 B92270 z dwoma zamkami klasy B lub C wg PN - 88 B - 94399 - np. firmy GERDA, uzupełnienie ścianki działowej z suchych tynków po zdemontowanych drzwiach PCV, roboty tynkarskie, malarskie i posadzki uzupełniające w dwóch progach ww nowo wbudowanych drzwi. 2)W pomieszczeniu 2 na parterze należy wykonać renowację wnętrza oraz drzwi wejściowych (roboty malarskie, panele podłogowe na istniejącym podłożu z wykładziny zmywalnej, renowacja drzwi wg wymogów konserwatorskich - usunięcie warstw farby, zapuszczenie drzwi środkiem Sadolino clasic, malowanie lakierobejcą Sadolino oraz wykonanie sufitu podwieszanego wraz z wymianą podtynkowej instalacji wewnętrznej i wymianą opraw oświetleniowych). Istniejące okablowanie strukturalne i zasilania dedykowanego - bez zmian. Budynek przy pl. Słowiańskim 6 1)Przemalowanie emulsyjne 20 pomieszczeń budynku, w tym: 15 sekretariatów, 3 gabinety sędziowskie oraz 2 sanitariaty wraz z przygotowaniem podłoża (kolory pastelowe wnętrz biurowych - przed malowaniem do uzgodnienia przez użytkowników wstępnie zgodnie z wykazem kolorystyki zgodnie z załącznikiem, sanitariaty - w kolorze białym ). 2)Przemalowanie fragmentu ściany na korytarzu parteru wg istniejącej kolorystyki. 3)Skasowanie wykwitów na ścianach i sufitach po zalaniach w 2 pomieszczeniach - przed malowaniem. 4)Wtapianie pasma siatki szklanej w 16 pomieszczeniach o szerokości ok. 30 cm wzdłuż linii spękań istniejących na sufitach i ścianach wraz z przeszpachlowaniem po wtopieniu - przed robotami malarskimi. 5)Zamontowanie płyt odbojowych na ścianach w 11 pomieszczeniach, w tym w 3 gabinetach sędziowskich i 8 sekretariatach, wykonanych z płyty meblowej gr. 18 mm z okleiną w kolorze wiśnia z obrzeżami z PVC w tym samym kolorze (montaż płyt na ścianach murowanych i na ścianach działowych w systemie suchych tynków - każdy element montowany co najmniej na 4 zaczepach). 6)Demontaż odparzonych i spękanych posadzek z płytek ceramicznych gresowych w 2 sanitariatach wraz z oczyszczeniem podłoża z zaprawy klejowej, wylanie nowego podłoża na istniejącej płycie OSB pod posadzką wraz z wtopieniem siatki szklanej oraz ułożenie nowej posadzki z powierzonych płytek gresowych na zaprawie klejowej. 7)Demontaż zużytej wykładziny rulonowej typu Tarket w biurze podawczym wraz z oczyszczeniem i zagruntowaniem istniejącego podłoża betonowego. Ułożenie nowej posadzki z powierzonych płytek gresowych wraz z cokolikiem na zaprawie klejowej. 8)Wykonanie uszczelnienia pionowych dylatacji w kolorze beżowym (PLASTIKOL FDN), samoistnie powstałych na styku dobudowanego dźwigu osobowego w elewacji północnej budynku - wg załączonej ekspertyzy. 9)Wykonanie fragmentarycznego uszczelnienia połaci dachowej parterowej dobudówki w północno - zachodnim narożniku budynku, wg załączonej ekspertyzy. 10)Wykonanie fragmentu instalacji okablowania strukturalnego i sieci dedykowanej w sali rozpraw nr 35 na II piętrze obiektu - na potrzeby Systemu Wspomagania Obsługi Rozpraw (Zamawiający nie przewiduje wykonania pomiarów elektrycznych powykonawczych ). 11)Demontaż 2 zużytych istniejących opraw oświetleniowych oraz zamienne zamontowanie 4 opraw oświetleniowych rastrowych parabolicznych 2 x 58W na korytarzu parteru w planowanym miejscu Biura Obsługi Interesantów. Zad. B: Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą tynków wewnętrznych w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Pl. Słowiański 5 Budynek przy pl. Słowiańskim 5 1)Demontaż 13 grzejników radiatorowych z uprzednim spuszczeniem wody ze zładu w instalacji c.o. (po uprzednim wygaszeniu kotła gazowego przez serwisanta - po dwustronnych uzgodnieniach z Zamawiającym - piec pracuje cały rok - dostarcza ciepłą wodę do sanitariatów). 2)Skucie fragmentów skorodowanych biologicznie (zawilgocenie i zagrzybienie) tynków wewnętrznych na ścianach zewnętrznych w części pomieszczeń parteru, w tym w 2 pomieszczeniach biurowych i 3 salach rozpraw. 3)Rozebranie ścianki działowej na korytarzu wraz z odzyskiem skrzydła drzwiowego 80 x 200 cm. 4)Wykonanie nowych tynków renowacyjnych np. firmy Remmers. 5)Przemalowanie 6 pomieszczeń biurowych (w tym 5 - na parterze i w 1 pomieszczeniu na II piętrze - farbami emulsyjnymi przed malowaniem do uzgodnienia przez użytkowników wstępnie zgodnie z wykazem kolorystyki). 6)Zamontowanie 13 grzejników po ww robotach wraz z przeprowadzeniem próby szczelności na gorąco. UWAGA: Wszystkie w/w prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi wykonania robót budowlanych. W cenie oferty należy zawrzeć wszelkie koszty związane z realizacją zadania, w tym koszt zabezpieczenia wyposażenia wnętrz podczas prowadzenia prac renowacyjnych a także koszt przestawienia wyposażenia meblowego. Przy podpisywaniu umowy Wykonawca przedłoży harmonogram prac uzgodniony z Zamawiającym. Budynki nr 1,5 i 6 są czynnymi zakładami pracy, prace hałaśliwe mogą być wykonywane po godzinach pracy sądu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym dla Zadania A i Zadania B. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanymi np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, (min. 3) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bjeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 5.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania - załącznik nr 4 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. dokumenty, referencje od poprzednich Zamawiających). 5.2.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5. Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym dla Zadania A i Zadania B. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). 5.3.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 6. 5.4.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 7. 5.5.Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji w budynków Sądu Okręgowego w Zielonej Górze - załącznik nr 8 potwierdzone przez Zamawiającego. 5.6.Kosztorys ofertowy uproszczony, który ma zawierać ilość, cenę jednostkową i wartość każdej z pozycji z kosztorysu a także podsumowanie całego kosztorysu ofertowego. Uproszczony kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów. Brak wyceny jakiejkolwiek pozycji w ww. kosztorysie spowoduje odrzucenie oferty. 5.7.Zestawienie materiałów, robocizny, sprzętu. 5.8.Wykaz zastosowanych narzutów Kp, Z, stawka robocizny R, 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty), b)wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; c)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4. 7.Opłacona polisa odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach