Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg
- Adres: 66-520 Dobiegniew,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7611914, 7613822 , fax. 095 7611914
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 095 7611914, 7613822, fax. 095 7611914
REGON: 81053910828001 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu napraw i konserwacji w budynkach Nadleśnictwa Głusko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu obsługi oraz konserwacji i napraw w budynkach mieszkalnych i gospodarczych, kotłowni osiedlowej z hydrofornią, oczyszczalni ścieków, ośrodku nasiennym, szkółce leśnej z deszczownią oraz sieci kanalizacyjnych, będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w myśl zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci i urządzeń wytwarzających i przesyłających ciepło oraz inne urządzenia elektryczne w zakresie: kotły wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi; sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW; aparatura kontrolno-pomiarowa urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej; 6)Świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci do 1kV; 7)wykaz usług wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat; 8)dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru robót, itp.). Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i naprawa urządzeń chłodniczych, centrali klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz schładzaczy powietrza w okresie 36 miesięcy na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2016-06-24 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017 będącego w posiadaniu: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2016-03-31 - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz
Dodano: 2016-02-02 - Świadczenie usług regeneracji podzespołów, części pojazdów (osobowych, osobowo terenowych oraz typu furgon) użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, wraz z zakupem części zamiennych w celu regeneracji. (Powtórzenie)
Dodano: 2015-11-25 - Utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Międzyrzecz w roku 2015
Dodano: 2015-10-14 - PRZEGLĄDY OKRESOWE, NAPRAWY AWARYJNE I REMONTY SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI REJONÓW GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE
Dodano: 2015-10-12 - Świadczenie usług regeneracji podzespołów, części pojazdów (osobowych, osobowo- terenowych oraz typu furgon) użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, wraz z zakupem części zamiennych w celu regeneracji.
Dodano: 2015-10-07 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2015/2016 r. będącego w posiadaniu: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA PRZEGLĄD, KONSERWACJĘ I LEGALIZACJĘ KOTŁÓW DO KUCHNI POLOWYCH. SPRAWA NR 45/PN/2015.
Dodano: 2015-06-02 - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Międzyrzecz
Dodano: 2015-02-10