Przetargi.pl
Świadczenie usług regeneracji podzespołów, części pojazdów (osobowych, osobowo terenowych oraz typu furgon) użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, wraz z zakupem części zamiennych w celu regeneracji. (Powtórzenie)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług regeneracji podzespołów, części pojazdów (osobowych, osobowo terenowych oraz typu furgon) użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, wraz z zakupem części zamiennych w celu regeneracji. (Powtórzenie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług regeneracji podzespołów, części pojazdów (osobowych, osobowo- terenowych oraz typu furgon) użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, wraz z zakupem części zamiennych w celu regeneracji. (Powtórzenie) 2. KODY CPV: 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne 50116000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 50116300-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji przekładni pojazdów 50116400-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów przekładniowych pojazdów 50116600-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji rozruszników 50511000-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 50511100-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres 3.1 Regeneracja części. a) Regeneracja części - polega na przywróceniu właściwości użytkowych częściom zużytym lub uszkodzonym; ma ona charakter obróbki kompleksowej, w wyniku której przywrócony zostanie częściom wymagany kształt, parametry i właściwości niezbędne do dalszej pracy/eksploatacji. b) Proces regeneracji powinien przebiegać zgodnie z definicją-zaleceniem APRA (Automotive Parts Rebuilders Association - Stowarzyszenie Regenerujących Części Motoryzacyjne) regeneracja oznacza odbudowę używanej części pojazdu zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej tak, że funkcjonalnie odpowiada ona części nowej, a następnie składać się z następujących etapów: b.1 - demontażu zużytego zespołu na poszczególne elementy, b.2- weryfikacji ich stanu, b.3 - naprawa elementów uszkodzonych lub ich zastąpienie nowymi, b.4 - uzupełnienie brakujących elementów, b.5 - oczyszczenie wszystkich elementów, b.6 - montażu zespołu, b.7 - regulacji w miarę potrzeby i wykonanie testu kontrolnego, c) Wykonawca przyjmując każdą cześć do regeneracji zobowiązany jest do jej dokładnej weryfikacji. Począwszy od identyfikacji typu i modelu podzespołu, poprzez demontaż, dokładne mycie, poddanie obróbce powierzchni współpracy części składowych i ostatecznie procesowi przywracania parametrów technicznych, zobowiązany jest również do nadzorowania i kontroli procesu na każdym etapie regeneracji. 3.2 Naprawa wraz z wymianą zużytych części. a) Naprawa zużytych części obejmuje diagnostykę oraz wymianę uszkodzonych części mechanicznych i elektrycznych w wyniku awarii, usterki która wystąpiła w trakcie eksploatacji podzespołu. 4. Z przedmiotowego zamówienia wyłączone są usługi związane z: a. powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi, b. zakupem ogumienia, c. kosmetyką pojazdu, d. obsługą techniczną pojazdu, e. diagnostyką pojazdu. 5. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części - opis zawarto w pkt IV SIWZ. 6. W celu dokonania regeneracji/naprawy Wykonawca zobowiązuje się odebrać dany podzespół / część samochodową od Zamawiającego na swój koszt i na własną odpowiedzialność, osobiście lub za pośrednictwem wynajętej firmy kurierskiej, bezpośrednio ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca odbioru tj. a) Stacja Obsługi Transportu KWP, ul. Wróblewskiego 4, Gorzów Wlkp. (miejsce odbioru/dostawy) b) Stacji Obsługi Transportu KWP, ul. Batorego 90, Zielona Góra. (miejsce odbioru/dostawy) 7. Wykonawca dokona odbioru, o którym mowa powyżej maksymalnie w terminie 2 dni roboczych (pn- pt, bez sobót i niedziel oraz świąt ustawowo wolnych od pracy) licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem w godz. od 7:00 do 15:00. 8. Po dokonanej regeneracji/ naprawie Wykonawca dostarczy dany podzespół / część samochodową do Zamawiającego na swój koszt i na własną odpowiedzialność, osobiście lub za pośrednictwem wynajętej firmy kurierskiej, bezpośrednio do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (miejsca dostawy j.w.) 9. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach (wyłącznie na wniosek Zamawiającego) dostarczenie danego podzespołu oraz jego odbiór po wykonanej regeneracji, naprawy - osobiście przez Zamawiającego. 10. Przed przystąpieniem do wykonania usługi, Wykonawca dokona precyzyjnej diagnozy podzespołu / części samochodowej oraz sporządzi i przedstawi Zamawiającemu kosztorys wykonania usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu sporządzony kosztorys faxem lub emailem w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia odbioru podzespołu/części samochodowej osobiście przez Wykonawcę lub w przypadku pośrednictwa firmy kurierskiej licząc od dnia odbioru podzespołu/części samochodowej od kuriera . 11. Kosztorys musi uwzględniać rzeczywisty czas (RBG) wykonania przedmiotowej usługi oraz rzeczywisty koszt regeneracji jednego podzespołu, części samochodowej i rzeczywisty koszt zakupu części zamiennych w celu regeneracji/naprawy jeśli dotyczy. 12. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi, po pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę kosztorysu wykonania usługi i przekazaniu przez Zamawiającego pisemnego zlecenia jej wykonania; 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia Wykonawcy części zamiennej, a Wykonawca zobowiązuje się do montażu w danym podzespole pojazdu części zamiennej przekazanej przez Zamawiającego i w związku z tym do obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, którą pierwotnie wyceniono w kosztorysie naprawy. 14. Wymagania szczegółowe dotyczące części zamiennych użytych do regeneracji lub naprawy podzespołu/części: a) Zamawiający wymaga aby części zamienne użyte do regeneracji/naprawy podzespołu/części były fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne oraz zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych. (Dz. Urzęd. UEL Nr 129 z 28.05.2010r. ze zm.), (Grupa jakości części O, Q). b) Zamawiający wymaga aby części zamienne użyte do regeneracji/naprawy podzespołu/części znajdowały się w grupie jakości części zamiennej o oznaczeniach O, Q. oryginalne części zamienne (O i Q) - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów; grupa jakości O - oryginalne części zamienne, oznakowane lub w opakowaniu z logo producenta pojazdu; grupa jakości Q - oryginalne części zamienne, oznakowane lub w opakowaniu z logo producenta części, dostarczającego dany element na pierwszy montaż. c) części zamienne użyte do regeneracji/naprawy podzespołu/części nie mogą znajdować się w grupie jakości: P, PT, PC, PJ, ZJ, Z. P - części zamienne o porównywalnej jakości względem części oryginalnej; PC - część o porównywalnej jakości. Część ta posiada dodatkowo certyfikat jakości wydany przez instytut; certyfikujący Centro Zaragoza (Hiszpania); PT - część o porównywalnej jakości. Część ta posiada certyfikat jakości wydany przez instytut certyfikujący Thatcham (Wlk. Brytania); PJ - część o porównywalnej jakości, szczególnie polecana przez dostawcę (dystrybutora); ZJ - zamiennik o podwyższonej jakości, polecany przez dostawcę (dystrybutora); Z - pozostałe zamienniki. d) Niedopuszczalne jest aby Wykonawca wykorzystywał części używane i pozyskanych z innych pojazdów. Wykorzystanie części używanej dopuszczalne jest tylko pod warunkiem konsultacji z Zamawiającym jeżeli taka część odpowiadająca danemu rodzajowi i marce danego pojazdu zostanie dostarczona przez Zamawiającego. e) części zamienne użyte do regeneracji/naprawy podzespołu/części (oryginalne lub równoważne) związane z bezpieczeństwem użytkowania pojazdów i ochroną środowiska mogą być montowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków: e.1 oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - E lub Unii Europejskiej - e; e.2 oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; e.3 oznakowane są cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; e.4 oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. f) Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (j.t. Dz. U. 2015 poz. 305). g) części zamienne użyte do regeneracji/naprawy podzespołu/części objęte obowiązkiem homologacji typu określone są w przepisach o homologacji pojazdów. 15. Wykonawca dokona regeneracji, naprawy podzespołu, części samochodowych poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią regeneracji, naprawy oraz instrukcją obsługi producenta pojazdów, z zachowaniem pierwotnych parametrów techniczno-użytkowych podzespołów/ części samochodowych. 16. Usługi regeneracji muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie zawodowe. 17. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dostęp do danego podzespołu, części pojazdu mogą mieć tylko Wykonawca i osoby działające w jego imieniu. Regenerowany podzespół, część pojazdu będzie zabezpieczony/a przed kradzieżą oraz dostępem osób nie działających w imieniu Wykonawcy. 18. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub użycia niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę. 19. Uszkodzenie regenerowanego podzespołu, części - jego elementów w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy dlatego wymagane jest aby wykonawca posiadał w okresie realizacji umowy, ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej, prowadzonej dzielności związanej z przedmiotem zamówienia. 20. Wykonawca zapewnia, że Zamawiający przez 5 dni roboczych w tygodniu (pn- pt, bez sobót i niedziel oraz świąt ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 7.00 do 15.00 będzie miał możliwość zgłoszenia konieczności wykonania, przekazania przedmiotu usługi Wykonawcy i jego odbioru od Wykonawcy po wykonaniu usługi. 21. Maksymalna ilość roboczogodzin (RBG) dla regeneracji, naprawy danego podzespołu, części samochodowej - nie może przekroczyć max czasów RBG określonych przez Zamawiającego w Formularzach Ofertowych - załączniki nr 1a i 1b do SIWZ dla danej części zamówienia. 22. Maksymalny okres, w którym Wykonawca będzie realizował usługę regeneracji, naprawy podzespołu części samochodowej nie może przekroczyć tj.: - dla Części 1 Regeneracja, naprawa -silników samochodowych - 21 dni roboczych od dnia akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego; - dla Części 2 Regeneracja, naprawa - skrzyń biegów samochodowych - 21 dni roboczych od dnia akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego; 23. Wymagania dotyczące gwarancji: a) w zakresie Części 1 - Wykonawca udzieli gwarancji dla zregenerowanego/naprawionego silnika na min. 6.000,00 przejechanych bezawaryjnie kilometrów, od daty wykonania regeneracji/ naprawy danego silnika b) w zakresie Części 2 - Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 12 m-cy od daty wykonania regeneracji, naprawy danego podzespołu, części pojazdu. 24. Na części zamienne zakupione w celu naprawy dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty wykonania regeneracji, naprawy danego podzespołu, części pojazdu. 25. Na części, zamienne zakupione w celu naprawy, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty wykonania regeneracji, naprawy danego podzespołu, części pojazdu. 26. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy (na daną część zamówienia) nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 27. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Dopuszczalna jest realizacja umowy o wartości niższej niż określona w zawartej umowie. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy wykonania, co najmniej gwarantowanej ilości usług w danej części postępowania, którą określa w wysokości 50% ilości określonych w Formularzach Ofertowych tj. załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ dla poszczególnych Części przedmiotu zamówienia Pozostała ilość zleconych usług (zamówienie opcjonalne) będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości brutto umowy. Realizacji umowy w mniejszym zakresie co do określonych ilości usług, może nastąpić w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji części pojazdów Zamawiającego. 28. Prawo opcji zobowiązuje zamawiającego do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym, a poszerzonym o przewidzianą opcję na podstawie jednej umowy kształtującej warunki realizacji opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi więc zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie 29. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowe ilości usług oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 30. Termin płatności: przelewem, do 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 31. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 32. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 33. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Cześć 1 Regeneracja, naprawa - silników samochodowych. Część 2 Regeneracja, naprawa - skrzyń biegów samochodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach