Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu w kwocie 2 000 000 zł

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2781294 , fax. 012 2786860
  • Data zamieszczenia: 2010-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2781294, fax. 012 2786860
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu w kwocie 2 000 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia - zgodnie z Uchwałą Nr XL/609/2010 Rady Miejskiej w Wieliczce z dnia 25 maja 2010 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu - jest zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2010 r., z przeznaczeniem na realizację remontów zniszczonych w czasie powodzi dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych na terenach zarządzanych przez Gminę Wieliczka. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: 1)kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej, 2)kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu 1 sierpnia 2010 r., z zastrzeżeniem uwagi poniżej, co oznacza, że począwszy od tego dnia Zamawiający ma prawo kierować do Wykonawcy wnioski o wypłatę całości lub części kredytu, 3)karencja w spłacie kredytu do końca marca 2011 r., 4)po okresie karencji (pkt 3) spłata kredytu nastąpi począwszy od końca kwietnia 2011 r. do końca sierpnia 2011 r. na koniec miesiąca: kwietnia 2011 r. w kwocie 500 000 zł, maja 2011 r. w kwocie 500 000 zł, lipca 2011 r. w kwocie 500 000 zł, sierpnia 2011 r. w kwocie 500 000 zł, 5)odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia, w okresach miesięcznych, na koniec miesiąca kalendarzowego, 6)dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, 7)oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie: b - stawka bazowa za dany (miesięczny) okres odsetkowy, równa średniej arytmetycznej z pięciu ostatnich notowań stóp WIBOR 3M w miesiącu bezpośrednio poprzedzającym dany okres odsetkowy, m - stała marża banku, 8)prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty kredytu, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50%, 9)spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego, 10)zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. UWAGA. Data postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu (pkt 2) została przyjęta w celu obliczenia ceny oferty (część X SIWZ), natomiast rzeczywista data będzie znana najpóźniej na 3 dni przed zawarciem umowy, przy czym będzie to data nie późniejsza niż 15 sierpnia 2010 r. Niezależnie od rzeczywistej daty postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, pozostałe warunki udzielenia i spłaty kredytu nie ulegną zmianie, z tym że pierwszy okres odsetkowy może być wówczas krótszy niż miesiąc, a stawka bazowa (pkt 7) dla tego okresu będzie uwzględniać notowania stóp WIBOR 3M w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym bezpośrednio miesiąc, w którym kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego. Uwzględniając powyższe postanowienia, w tabeli poniżej przedstawiono zbiorcze zestawienie kwot, od których będą naliczane odsetki, w rozbiciu na miesiące kalendarzowe: rok koniec miesiąca odsetki od kwoty 2010 sierpień 2 000 000 wrzesień 2 000 000 październik 2 000 000 listopad 2 000 000 grudzień 2 000 000 2011 styczeń 2 000 000 luty 2 000 000 marzec 2 000 000 kwiecień 2 000 000 maj 1 500 000 czerwiec 1 000 000 lipiec 1 000 000 sierpień 500 000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach