Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 454 328 , fax. 158 454 302
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
    ul. Rynek Duży 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 158 454 328, fax. 158 454 302
    REGON: 83040912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem w kwocie 411 970,73 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 988 029,27 zł 3.1. Uruchomienie kredytu: jednorazowo po podpisaniu umowy 3.2. Czas trwania umowy kredytowej: do 31.12.2029 r. 3.3. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową 3.4. Spłata kredytu: a) okres karencji – do 31.08.2021 r. b) pierwsza spłata kapitału nastąpi: do 30.09.2021 r. c) harmonogram spłaty kredytu: załącznik nr 5 d) spłata rat: raty miesięczne, równe, na koniec każdego miesiąca 3.5. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo 3.6. Oprocentowanie kredytu naliczane według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) stopa bazowa: WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako stawka z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, poprzedzającego okres obrachunkowy, b)stała marża banku dla całego okresu kredytowania określona przez Wykonawcą w ofercie. 3.7. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. 3.8. Odsetki płatne miesięczne w ostatnim dniu danego miesiąca. 3.9. Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym dla Zamawiającego, spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 3.10.Możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (prowizji) i konieczności informowania banku. 3.11. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 3.12. Kredyt będzie wypłacany na rachunek podstawowy Zamawiającego. 3.13. Wykonawca powinien zdobyć na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.14. Miejsce wykonania zamówienia: bank 4. Wymagania zatrudnienia 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: wyliczanie należnych odsetek od kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu. 4.3. Wykonawca w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i przedstawienia Zamawiającemu zaktualizowanej listy. 4.4. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia (kopia umów o pracę, kopia listy obecności), a także oświadczenia tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Kopie umów powinny zostać odpowiednio zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. 4.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni roboczych będzie przedkładał Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 4.6. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia Zamawiający przewiduje odpowiednie sankcje: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, b) w przypadku skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do wykonywania czynności wynikających z realizacji zamówienia osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy stwierdzony przypadek, c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązków o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć dodatkowo karę umowną jak za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876), poprzez dołączenie do oferty zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 5) wykaz podwykonawców, na których zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach