Przetargi.pl
Budowa łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną Nr G117160R ul. Łany wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi wraz z przebudową ul. Porcelanowej drogi gminnej wewnętrznej na działce Nr 2414/22

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 134 630 890
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 134 630 890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną Nr G117160R ul. Łany wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi wraz z przebudową ul. Porcelanowej drogi gminnej wewnętrznej na działce Nr 2414/22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot Zamówienia składa się z zadania inwestycyjnego polegającego na: Budowie łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną Nr G117160R ul. Łany wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi wraz z przebudową ul. Porcelanowej drogi gminnej wewnętrznej na działce Nr 2414/22. 1. Planuje się wykonanie robót budowalnych polegających na budowie łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną Nr G117160R ul. Łany, która polegać będzie na: 1.1. wykonaniu jezdni o szerokości na odcinku prostym 6,0 m, 1.2. budowie chodnika lewostronnego (zgodnie z kilometrażem), 1.3. budowie oświetlenia, 1.4. budowie przepustów wraz zabezpieczeniem i umocnienia skarp rowów, 1.5. budowie i przebudowie zjazdów zapewniających dostęp do terenów przyległych; 1.6. budowie kanalizacji deszczowej z materiałów inwestora 1.7. wycince istniejącej zieleni drzew i krzewów w niezbędnym zakresie; 1.8. rozbiórce budynków gospodarczych kolidujących z inwestycją, 1.9. rozbiórce elementów drogi, sieci uzbrojenia terenu, elementów małej architektury, ogrodzeń, bram, furtek i innych elementów kolidujących z przedmiotową inwestycją, 1.10. wykonaniu kanalizacji kablowej, 1.11. przebudowie, budowie i zabezpieczeniu kolidującej infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu (w tym linii i kabli energetycznych, wodociągów, kanalizacji sanitarnej, gazociągów w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia kolizji z projektowaną budową drogi łącznikowej lub potrzeby obsługi urządzeń towarzyszących drodze), 1.12. ustawieniu barier ochronnych, 1.13. wykonaniu elementów oznakowania poziomego i pionowego, 1.14. plantowaniu, humusowaniu i obsianiu skarp trawą, 1.15. dowiązanie wysokościowe proj. drogi do zaprojektowanego wylotu skrzyżowania typu rondo w ciągu obwodnicy Sanoka, 1.16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji Projektowej – Budowa Łącznika ul. Łany, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót– Budowa Łącznika ul. Łany, - Kosztorysu ofertowego (stanowiącym podstawę wyliczenia wartości ofertowej) – Budowa Łącznika ul. Łany, - Rozdziału II SIWZ. 2. Planuje się wykonanie robót budowalnych polegających na przebudowie ul. Porcelanowej drogi gminnej wewnętrznej na działce Nr 2414/22, która polegać będzie na: 2.1. przebudowie drogi wewnętrznej ul. Porcelanowej; 2.2. wzmocnieniu wraz z poszerzeniem do szerokości 5,0m jezdni drogi wewnętrznej ul. Porcelanowej od skrzyżowania z ul. Łany w km 0+000 do km 0+248,6; 2.3. przebudowie skrzyżowań z drogami bocznymi; 2.4. przebudowie zjazdów do istniejących działek; 2.5. przebudowie urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji Projektowej – Przebudowa ul. Porcelanowej, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót– Przebudowa ul. Porcelanowej, - Kosztorysu ofertowego (stanowiącym podstawę wyliczenia wartości ofertowej) – Przebudowa ul. Porcelanowej, - Rozdziału II SIWZ. 3. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące dla przyszłego wykonawcy do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające zgodność ich kluczowych parametrów technicznych, jakościowych, potwierdzonych w (atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, świadectwach jakości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer konta: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z adnotacją: „wadium – Budowa łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną Nr G117160R ul. Łany” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. .Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach