Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2020 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Strumień ogłasza przetarg

  • Adres: 43-246 Strumień, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8570142 , fax. 33 8570247
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strumień
    Rynek 4
    43-246 Strumień, woj. śląskie
    tel. 33 8570142, fax. 33 8570247
    REGON: 07218251600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2020 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2020 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1.344.200,00 zł. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy. Dla celów porównawczych należy przyjąć termin realizacji kredytu- wypłata w jednej transzy do 01.12.2020 r. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w 40 ratach w następujących terminach i kwotach: 2021 do 15 lutego 2021 r. 5 200,00 + odsetki do 15 maja 2021 r. 5 000,00 + odsetki do 15 września 2021 r. 5 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2021 r. 5 000,00 + odsetki 2022 do 15 lutego 2022 r. 5 000,00 + odsetki do 15 maja 2022 r. 5 000,00 + odsetki do 15 września 2022 r. 5 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2022 r. 5 000,00 + odsetki 2023 do 15 lutego 2023 r. 5 000,00 + odsetki do 15 maja 2023 r. 5 000,00 + odsetki do 15 września 2023 r. 5 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2023 r. 5 000,00 + odsetki 2024 do 15 lutego 2024 r. 5 000,00 + odsetki do 15 maja 2024 r. 5 000,00 + odsetki do 15 września 2024 r. 5 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2024 r. 5 000,00 + odsetki 2025 do 15 lutego 2025 r. 66 000,00 + odsetki do 15 maja 2025 r. 66 000,00 + odsetki do 15 września 2025 r. 66 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2025 r. 66 000,00 + odsetki 2026 do 15 lutego 2026 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2026 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2026 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2026 r. 50 000,00 + odsetki 2027 do 15 lutego 2027 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2027 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2027 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2027 r. 50 000,00 + odsetki 2028 do 15 lutego 2028 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2028 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2028 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2028 r. 50 000,00 + odsetki 2029 do 15 lutego 2029 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2029 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2029 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2029 r. 50 000,00 + odsetki 2030 do 15 lutego 2030 r. 50 000,00 + odsetki do 15 maja 2030 r. 50 000,00 + odsetki do 15 września 2030 r. 50 000,00 + odsetki do 15 grudnia 2030 r. 50 000,00 + odsetki na rachunek wskazany przez Bank. 2. Skarbnik Strumienia złoży podpis na wekslu oraz deklaracji wekslowej, mającej stanowić zabezpieczenie kredytu. 3. Kredytobiorca nie przewiduje innych form zabezpieczenia kredytu. 4. Miasto nie posiada zobowiązań z tytułu zakupu wierzytelności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2019, poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe- inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy- jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym; nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę, 3) jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów- zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach