Przetargi.pl
Wykonanie remontów bieżących, konserwacji i usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób gminy Lubliniec

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3530100
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Paderewskiego 5
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3530100
    REGON: 15139839100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów bieżących, konserwacji i usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób gminy Lubliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących, konserwacji i usuwanie awarii w budynkach komunalnych i lokalach stanowiących zasób gminy Lubliniec. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru telefonicznego w celu umożliwienia zgłaszania awarii przez lokatorów. Dyżur będzie prowadzony w dni powszednie od godziny 15.00 do godziny 7.00 rano dnia kolejnego oraz całodobowo w soboty, niedziele, święta. Przyjmowanie zgłoszeń zaistniałych awarii odbywać się będzie pod numerem telefonu podanym przez Wykonawcę. Wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia awarii, zabezpieczy miejsce awarii w sposób uniemożliwiający powiększanie się szkody lub zniszczeń oraz zapobiegający przed dostępem osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, - kopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami, - kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót (zał. nr 1), - załącznik do kosztorysu ofertowego przedstawiający dane przyjęte w kalkulacji ofertowej: wysokość stawki roboczogodziny kosztorysowej, wysokość wskaźnika kosztów ogólnych, wysokość wskaźnika kosztów zakupu materiałów, wysokość stawki zysku, wykaz kosztorysowych cen najmu sprzętu budowlanego, wykaz kosztorysowych cen materiałów budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach