Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.

Gmina Gilowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-322 Gilowice, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 865 – 30 – 20 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gilowice
    ul. Krakowska 40
    34-322 Gilowice, woj. śląskie
    tel. 33 865 – 30 – 20, fax. -
    REGON: 072182597
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gilowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: Jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach” Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66 11 30 00 – 5 – Usługi udzielania kredytu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wysokość kredytu : 1 441 000,00 zł ( słownie: Jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) Okres kredytowania: do dnia 31 grudnia 2021 r. Waluta kredytu: PLN ( polski złoty ) Oprocentowanie bazowe: Według stawki WIBOR 1M + stała marża obowiązująca w okresie kredytowania Spłata kapitału: Zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Termin i forma zaciągnięcia kredytu: Przelew w jednej transzy do dnia 30 grudnia 2020r. Spłata odsetek: miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez wykonawcę do zamawiającego Naliczanie odsetek: od aktualnego zadłużenia Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na stawce WIBOR 1M notowanej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek Przeznaczenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”  Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający przekazuje do Banku informację o wysokości transzy kredytu do uruchomienia na 1 dzień przed planowanym uruchomieniem transzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank umożliwi Zamawiającemu wcześniejszą spłatę całości lub części kredytu w terminach innych, niż określone w umowie, bez konieczności wcześniejszego informowania Banku. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu Bank nie pobierze żadnej opłaty czy też prowizji. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej i deklaracji wekslowej. Zamawiający przewiduje złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na oświadczeniu. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne oraz zaświadczenie Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu podatków. Do wyliczenia oferty należy przyjąć: WIBOR 1M z dnia 30 października 2020 r. Wyliczenie odsetek należy przyjąć przy planowanym uruchomieniu kredytu w wysokości 1 441 000 zł w dniu 30 grudnia 2020r. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. 365 dni w roku, a 366 dni w roku przestępnym. Stosowanie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z obsługą udzielonego kredytu. Sposób kontroli oraz sankcje z tytułu nierespektowania tego wymogu. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazanych przez zmawiającego w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób , rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w mieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony ). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników ). Informacje takie jak: data zawarcia umowy,, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika do przez pracodawcę do ubezpieczenia, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z udzieleniem kredytu, zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości: • 1.000,00 zł za każdy przypadek nieprzedłożenie zamawiającemu dokumentów, o których mowa powyżej; • 1.000,00 zł jeżeli wykonawca powierzy wykonywanie czynności osobie nie zatrudnionej na umowę o pracę ( dot. osób wyznaczonych do wykonywania usług związanych z udzieleniem kredytu ) za każdy stwierdzony przypadek Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zmawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnianie wymogu. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy Zgodnie z treścią art. 24aa ust.1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania najpierw oceny ofert a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach