Gmina Tuszyn ogłasza przetarg
- Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4 2/4
95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
REGON: 59064830400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w 2009r. w wysokości 730.026.00 złotych (słownie: siedemset trzydzieści tysięcy dwadzieścia sześć złotych) z przeznaczeniem na planowany deficyt budżetu 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w 2009 r. w wysokości 730.026,00 złotych (słownie: siedemset trzydzieści tysięcy dwadzieścia sześć złotych 00/100) z przeznaczeniem na planowany deficyt budżetu 2009 r. Okres spłaty rat kredytu kwartalny począwszy od marca 2010 roku do 25 grudnia 2011 roku - w 8 kwartalnych ratach: - pierwsza rata (do 25 marca 2010r.) w wysokości 91.255,00 zł; - następne 7 rat po 9.253,00 zł; Odsetki spłacane od dnia udzielenia kredytu na 25-go każdego miesiąca(jeżeli będzie to dzień świąteczny lub wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu ). Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej (PLN). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty; 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Formularz ofertowy. 6) Symulacja harmonogramu spłaty kredytu. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8) Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 ,poz. 605 z późn. zm.). 3. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuszyn.info.pl/index.php?p=tender
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 680 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie kredytu w walucie polskiej na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Wieruszów
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-20 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 3.000.000,00 PLN dla SPZOZ w Wieluniu z przeznaczeniem na restrukturyzację zobowiązań
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.700.000,00PLN dla Gminy Witonia
Dodano: 2016-07-20 - Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Dodano: 2016-07-18 - Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych przez Powiat Poddębicki zobowiązań z tytułu kredytów oraz pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-04 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.298.298,14 zł
Dodano: 2016-06-30