Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg
- Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8255889 , fax. 081 8255052
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
al. Niepodległości 20 20
23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8255889, fax. 081 8255052
REGON: 43102940600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu w kwocie 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy - banki (instytucje kredytowe) działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu może przystąpić Wykonawca, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej ( pod rygorem odrzucenia oferty ) niżej wymienione dokumenty w terminie wskazanym w pkt XIV pkt2 : 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w siwz. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego siwz,- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik do siwz), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 5) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 6) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe - lub dokumenty równoważne, 7) Kserokopię dowodu wniesienia wadium (w przypadku wpłaty przelewem). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wyżej określonych należy złożyć: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych.
Dodano: 2015-12-21 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych.
Dodano: 2015-12-11 - Wybór banku udzielającego kredytu w wysokości 5 978 500 zł (pięć milionów dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset zł) w roku 2015
Dodano: 2015-12-02 - Wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu w wysokości 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) w roku 2015
Dodano: 2015-11-30 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łęczna.
Dodano: 2015-11-09 - Wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu w wysokości 3 710 223 zł (trzy miliony siedemset dziesięć tysięcy dwieście dwadzieścia trzy zł) w roku 2015
Dodano: 2015-10-14 - Udzielenie Gminie Miączyn długoterminowego kredytu w wysokości 1 400 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Miączyn w 2014 roku, z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2014-09-15 - Wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu w wysokości 3 372 003 zł (trzy miliony trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące trzy zł) w roku 2014
Dodano: 2014-09-02 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łęczna.
Dodano: 2012-11-30 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 3 870 000
Dodano: 2011-07-21