Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łęczna.

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 081 7520242
  • Data zamieszczenia: 2015-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5 5
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 081 7520242
    REGON: 43102005500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łęczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 5.360.400,00 PLN (pięć milionów trzysta sześćdziesiąt tysięcy czterysta złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łęczna w roku 2015 z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne oraz obsługa tego kredytu w okresie od podpisania umowy do 31.10.2020 roku. 2. Okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 roku. 3. Spłata kapitału będzie następowała w złotych polskich w ratach, według następującego harmonogramu: w dniu 31.05.2016 roku - 224 123,00 PLN w dniu 31.08.2016 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.10.2016 roku - 200 000,00 PLN w dniu 31.05.2017 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.08.2017 roku - 200 000,00 PLN w dniu 31.10.2017 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.05.2018 roku - 275 000,00 PLN w dniu 31.08.2018 roku - 400 000,00 PLN w dniu 31.10.2018 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.05.2019 roku - 296 282,38 PLN w dniu 31.08.2019 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.10.2019 roku - 300 000,00 PLN w dniu 31.01.2020 roku - 464 994,62 PLN w dniu 31.05.2020 roku - 500 000,00 PLN w dniu 31.08.2020 roku - 500 000,00 PLN w dniu 31.10.2020 roku - 500 000,00 PLN 4. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w okresach kwartalnych do 10 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu okresu obrachunkowego (kwartału kalendarzowego), za który zostały naliczone odsetki. 5. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić jedynie koszty oprocentowania zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu obrachunkowego jako suma wysokości stawki WIBOR 3M według notowania z pierwszego dnia rozpoczęcia każdego okresu obrachunkowego i marży banku, stałej w całym okresie kredytowania (WIBOR 3M + marża banku). Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień uruchomienia kredytu (I transzy kredytu) a ostatnim dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień 31.12.2015 roku. Kolejne okresy obrachunkowe będą pokrywać się z kwartałami kalendarzowymi. 6. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni zaś rok 365 lub w przypadku roku przestępnego 366 dni. 7. Bank będzie informował pisemnie lub faksem Gminę o wysokości naliczonych odsetek w terminie do 5 dnia miesiąca, w którym planowana jest spłata odsetek. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału przed upływem terminów określonych w harmonogramie spłaty, określonym w pkt 3 bez wcześniejszego powiadomienia Banku o planowanym terminie spłaty. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty całego kapitału przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 31.10.2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uruchomienia poszczególnych transz kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umleczna.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach