Przetargi.pl
Zabezpieczenie , remont i rozbudowa drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 2267 w m. Haczów w km 0+000 - 0+248 uszkodzonej w wyniku odmłodzenia się w 2010 r. osuwiska - etap II.

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie , remont i rozbudowa drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 2267 w m. Haczów w km 0+000 - 0+248 uszkodzonej w wyniku odmłodzenia się w 2010 r. osuwiska - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem przedsięwzięcia jest zabezpieczenie drogi gminnej zlokalizowanej na działce 2267 oraz zabezpieczenie odmłodzonego w 2010 roku osuwiska na działkach przyległych. Prace te pozwolą na utrzymanie ciągłości ruchu na drodze gminnej a tak że zabezpieczenie terenu przed dalszym uszkodzeniami wynikłymi z postępu zjawisk osuwiskowych. Przedmiotowa inwestycja położona jest w województwie podkarpackim na terenie powiatu brzozowskiego, w obrębie gminy Haczów. W stanie istniejącym na działce nr 2267 funkcjonuje nie normatywna droga gminna wewnętrzna. Ze względu na odmłodzenie si ę w 2010 r. osuwiska jej stan coraz bardziej si ę pogarsza, pozostawienie obecnego stanu rzeczy zagraża bezpiecznemu korzystających z niej uczestników ruchu. Zakres prac przewidziany do realizacji: I CZĘŚĆ I.WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej (ryczałt) 2) Koszty wykonania zabezpieczeń tymczasowych i docelowych lub przebudów wszystkich obiektów, urządzeń/sieci uzbrojenia terenu w rejonie objętym inwestycją (ryczałt) 3) Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót (ryczałt) 4) Wykonanie przedłużenia kanalizacji od istniejącego wylotu u podnóża skarpy dla wykonania platformy przejazdowej (ryczałt) 5) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (ryczałt) ROBOTY DROGOWE II. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1) Roboty pomiarowe: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych ( 2,00 km) - odtworzenie nawierzchni drogi (1,25 km) - wyznaczenie punktów charakterystycznych związanych z wytyczeniem pali i punktów charakterystycznych oczepów ( 0,65 km) - wyznaczenie krawędzi spodu skarpy nasypu drogowego (0,10 km) 2)Roboty w zakresie usuwania gleby: - zdjęcie warstwy humusu lub (i) darniny o grubości warstwy do 20cm (2765,20 m2)) - dla skarpy drogi wg tab. 2.3 (2765,20 m2)) 3)Roboty rozbiórkowe, usunięcie i ochrona drzew 4)Rozbiórka budowli inżynierskich: - rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubości warstwy 15cm wraz z odwozem gruzu na odl. do 10km ( 475,00 m2) - rozebranie wjazdu od strony starego Kościoła: 5*35 (175,00 m2) - rozebranie odcinka nawierzchni od końca opracowania: 3*100 (300,00 m2) III. ROBOTY ZIEMNE 1)Wykonanie wykopów w gruntach kategorii l-V: - roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie ( 20,00 m3) -wykopy pod przesunięcie wylotu rowu u podnóża skarpy (20,00 m3) - wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 6km + 2% na schodkowanie skarp (1836,31 m3) - ilość wg tabeli 2.2 (1202,40 m3) - ilość wg tabeli 2.3 (597,90 m3) 2) Wykonanie nasypów: -wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI z uzyskanego z wykopu z transportem gruntu z odkładu (459,08 m3) - ilość wg ilości wykopów z założeniem, że 25% gruntu z odkładu będzie nadawać się na nasyp (459,08 m3) - wykonanie nasypów w gruntach kategorii I-III pozyskaniem i transportem gruntu z odl. ponad 15km (3772,92 m3) - nasypy wg tabeli nr2.2, nr2.3 z odjęciem ilości gruntu z odkładu (3429,92 m3) 3) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża: - koryta wykonywane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruntach kat. I-VI (1272,80 m2) - koryto pod wykonanie konstrukcji jezdni wg ilości stabilizacji (1272,80 m2) 4) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych: - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ręczne (2305,20 m2 ) - ilość wg ilości podbudowy tłuczniowej i warstwy podbudowy bitumicznej (2305,20 m2 ) - skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (2305,20 m2 ) - ilość wg ilości podbudowy tłuczniowej i warstwy podbudowy bitumicznej (2305,20 m2) 5) Podbudowa z tłucznia kamiennego: - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, gr. w-wy 20cm po zagęszczeniu ( 1223,30 m2) - ilość wg tabeli nr 2.1 ( 1223,30 m2) - wykonanie pod płyty drogowe platform roboczych podbudowy z tłucznia kamiennego, gr. w-wy 50cm po zagęszczeniu (1431,10 m2) - dla platformy dolnej wg rzutu z góry: 1301*1,1 (do wykorzystania tłuczeń z etapu nr I) (1431,10 m2) 6) Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem: - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (1272,80 m2) - ilość wg tabeli nr 2.1 (1272,80 m2) 7) Podbudowa z betonu asfaltowego: - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 7cm - analogia (1081,90 m2) -ilość wg tabeli nr2.1 (1081,90 m2) IV. NAWIERZCHNIE 1) Nawierzchnie tłuczniowa - analogia: - wykonanie nawierzchni tłucznia kamiennego, warstwa gr. w-wy 20cm (436,50 m2) - ilość wg tabeli nr 2.1(436,50 m2) 2) Nawierzchnia z płyt betonowych: -wykonanie nawierzchni z płyt drogowych pełnych gr. 20cm - nawierzchnie platform roboczych z wypełnieniem wolnych przestrzeni betonem (1301,0 m2) -dla platformy dolnej wg rzutu z góry: (1301,0 m2) 3)Nawierzchnia z betonu asfaltowego: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 warstwa ścieralna gr. w-wy 5cm (1092,80 m2) - ilość wg tabeli nr2.1 (1080,50 m2) - odbudowa nawierzchni drogi wjazdowej po frezowaniu (12,30 m2) 4) Recykling (remixing): - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno ( 12,30 m2) - odcinek włączenia na drodze wjazdowej od strony :starego Kościoła ( 12,30 m2) V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1) Umocnienie skarp, rowów i ścieków: - ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów w gruntach kat. I- III (2206,00 m2) -dla korpusu drogi ilości humusowania (2206,00 m2) - umocnienie skarp przez obsianie - wykonanie hydroobsiewu (2206,00 m2) - wykonanie hydroobsiewu celem szybszego ukorzenienia się traw na wyhumusowanej wysokiej skarpie drogi (2206,00 m2) - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm - humus z odkładu (2206,00 m2) - dla umocnień skarpy wg tabeli nr2.3 (2206,00 m2) - umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi - ściek drogowy (230,00 m) -ścieki betonowe prefabrykowane korytkowe typu drogowego 60x50x15cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej z uszczelnieniem spoin zaprawą betonową wraz z monolitycznymi przejściami w miejscach zmiany kierunku spływu (230,00 m) - umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi (28,00 m) - ułożenie na zaprawie betonowej ścieków naskarpowych dla odprowadzenia wód z drogi z monolitycznym włączeniem ścieku korytkowego na górze i monolitycznym betonowym fundamentem przy podnóżu (28,00 m) VI. OZNAKOWANIE DRÓG 1 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 1)Bariery ochronne stalowe: - ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - przekładkowych; bariery SP06/2 z odblaskami oraz zakończeniami w formie łączników czołowych pojedynczych (254,00 m) - bariery od strony rzeki Wisłok: 254 (254,00 m) VII. ELEMENTY ULIC 1) Krawężniki betonowe: - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem (9,40m) -obramowanie jezdni na krawędziach wjazdowych: 2,3+3,6+3,5 (9,40m) VIII. INNE ROBOTY 1) Mury oporowe i inne elementy 2) Wykonanie konstrukcji oporowej z pali CFA: - wykonanie pali żelbetowych o śr. 800mm z betonu C20/25 (360,00 m ) - pale dolne długości 6m: 60szt (360,00 m ) - zwiększona ilość betonu w związku z wykonywaniem w gruncie pali żelbetowych (72,35 m 3) - założono zwiększoną ilość betonu wypełniającego wolne przestrzenie w gruncie na poziomie 40% objętości pali - w przypadku, gdy wykonawca uzna, że nadmiar jest niedostateczny powinien dodatkową ilość zawrzeć w pozycji 31 (72,35 m 3) ROBOTY MOSTOWE IX. FUNDAMENTY X. WYKOPY W ŚCIANCE SZCZELNEJ Z GRODZIC STALOWYCH: - wykonanie ścianki szczelnej z grodzic stalowych - na wodzie - ścianki G62 dla wykonania zabezpieczenia stanowisk roboczych i dróg technologicznych. Ścianki Wykonawcy robót do odzysku w całości (1130,00 m2) - ścianka górna: demontaż wykonany w etapie II skalkulowany w etapie nr I (0,00 m2) - ścianka dolna - odcinek nr1:55*8 (440,00 m2) - ścianka dolna - odcinek nr2:17*5 (85,00 m2) - ścianka dolna - odcinek nr2:121*5 (605,00 m2) XI. KORPUSY PODPÓR 1) Analogia - Oczep żelbetowy zwieńczający pale CFA: - wykonanie żelbetowego oczepu na długości pali z betonu kl. C20/25 wraz z deskowaniem i zbrojeniem stalą klasy A-IIIN oraz wykonaniem dylatacji pomiędzy segmentami oczepów (81,63 m3) - oczep pali dolnych: 90,7*0,9 (81,63 m3) II CZĘŚĆ I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1) Tyczenie trasy robót na lewym brzegu rzeki; 0,23 km 2) Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia; 0,35 ha 3) Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu; 3450.00 m2 II. ROBOTY ZIEMNE: 1)Wykop z wbudowaniem w nasyp. Grunt kat. III-IV; 173.70m3 2)Mechaniczne zagęszczenie nasypów; 173.70m3 3)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Mechaniczne usunięcie namułów z korony i skarpy odwodnej opaski brzegowej oraz ze skarpy brzegu rzeki. Wyprofilowanie skarpy brzegu w nachyleniu od 1:1,5 do 1:2; 957.70m3 4)Dokop ręczny na odkład w gr. kat. IV. - Ręczne usunięcie namułów z korony i skarpy odwodnej opaski brzegowej oraz ze skarpy brzegu rzeki. Wyprofilowanie skarpy brzegu w nachyleniu od 1:1,5 do 1:2; 169.01m3 5)Mechaniczny wykop rowu kotwiącego (o wym. 0,8x0,8m) geosiatkę komórkową przy skarpie brzegu rzeki; 147.20m3 6)Mechaniczne zasypanie rowu kotwiącego z zagęszczeniem; 147.20m3 7)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Odtworzenie rowów nr 1 i 2 oraz wykonanie rowów na terasie zalewowej - odprowadzających wody ze ścieków naskarpowych do rzeki Wisłok w km 165+543 i 165+598; 257.64m3 8)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Wykop liniowy wykonywany przy stopie skarpy drogi - pod ułożenie koszy siatkowo - kamiennych odcinkami o dł. 2m; 442.80m3 9) Rozplantowanie na koronie koszy siatkowo - kamiennych warstwy gruntu o gr. 10cm w spadku I=1% w stronę rzeki, z zagęszczeniem; 49.20m3 10) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m; 711.18m3 11) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 20 m; 533.38m3 12) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 30 m; 533.38m3 13) Ręczne plantowanie skarpy brzegu rzeki - pod ułożenie geo-siatki komórkowej; 1152.00m2 14) Ręczne plantowanie skarp i dna rowów otwartych - pod ułożenie płyt ażurowych i korytek ściekowych; 501.60m2 III. BUDOWA OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ OPASKA BRZEGOWA 1) Uzupełnienie narzutu kamiennego w opasce brzegowej do nachylenia 1:2 wraz z odbudową ławeczki kamiennej szer. 0,50m na koronie opaski; 384.00m3 2) Wykonanie podsypki z kruszywa gr. 20cm pasem szer. 1, 20m - pod ułożenie podkładów kolejowych na koronie opaski brzegowej; 270.00m2 3) Ułożenie w koronie opaski w km 165+543, 165+598, 165+631, 165+672 - korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o wym. 60 x 50 x 15cm na podsypce żwirowej gr. 10cm i warstwie betonu kl. B-25 gr. 10cm; 6.80m 4) Rozbiórka i ponowne ułożenie podkładów kolejowych betonowych na koronie opaski brzegowej; 900.00m IV. ROWY OTWARTE 1) Ułożenie na dnie rowów nr 1 i 2 oraz na dnie rowów odprowadzających wodę ze ścieków naskarpowych do rzeki Wisłok; 116.00m 2) Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpach rowów otwartych pasem szer. 1.50m; 279.50m2 3) Ułożenie płyt ażurowych o wymiarach 75x50x10cm na skarpach rowów otwartych pasem szer. 1.50m; 279.50m2 4) Zasypanie otworów w płytach ażurowych humusem;279.50m2 5) Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie podsypki żwirowej gr. 10cm - pod wykonanie bruku kamiennego na skarpach rowu; 9.75m2 6) Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie podbudowy z betonu kl. B-25 o gr. 20cm - pod wykonanie bruku kamiennego na skarpach rowu; 9.75m2 7) Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie bruku kamiennego gr. 30cm - na skarpach rowu; 9.75m2 8) Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie spoinowania bruku kamiennego o gr. 30cm zaprawą cementową; 9.75m2 V. UBEZPIECZENIE SKARPY BRZEGU RZEKI 1) Ułożenie na skarpie brzegu rzeki (między geosiatką) - w km 165+543, 165+598, 165+631 - korytek skarpowych trapezowych z prefabrykatów betonowych; 7.50m 2) Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpie brzegu rzeki przygotowanie podłoża pod geosiatkę komórkową; 1382.00 m2 3) Ułożenie na skarpie brzegu rzeki geosiatki komórkowej wys. 100mm, obustronnie teksturowanej, perforowanej, małe komórki (pole pow. jednej komórki do 265cm2); 1382.00m2 4) Zasypanie komórek geosiatki komórkowej; 288.00m3 5) Obsianie ubezpieczonej skarpy brzegu rzeki nasionami traw; 1152.00m2 VI. UBEZPIECZENIE SKARPY DROGI 1) Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpie drogi - przygotowanie podłoża pod geosiatkę komórkową; 3320.50m2 2) Ułożenie na skarpie drogi geosiatki komórkowej wys. 100mm, obustronnie teksturowanej, perforowanej; 3320.50m2 3) Zasypanie komórek geosiatki komórkowej (wys. 10cm) i przykrycie geosynetyku warstwą (min 3-5cm) ziemi urodzajnej z zagęszczeniem; 783.53m3 4)Obsianie ubezpieczonej skarpy drogi nasionami traw w ilości 100kg/ha /za wyjątkiem górnych rzędów komórek geosiatki/; 3134.10m2 5)Wypełnienie górnych rzędów komórek geosiatki pasem szer. 0,8m żwirem fi do 31mm warstwą gr. 10cm z zagęszczeniem; 186.40m2 VII. UBEZPIECZENIE STOPY SKARPY DROGI 1. Wykonanie podsypki z kruszywa naturalnego fi 0-32mm, gr. warstwy 20cm - pod ułożenie koszy siatkowo - kamiennych; 369.00m2 2. Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych o wym. 100x150x200cm przy stopie skarpy drogi; 93.00m3 3. Rozścielenie geowłókniny filtracyjnej przeznaczonej do owinięcia koszy siatkowo - kamiennych; 1012.00m2 4. Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych o wym. 100x150x200cm przy stopie skarpy drogi; 173.88m3 5. Wykonanie podsypki ze żwiru płukanego fi 8-16mm, gr. warstwy 15cm, na dnie koszy siatkowo kamiennych - przygotowanie podłoża pod ułożenie ciągu z rur drenarskich; 276.00m2 6. Ułożenie ciągu z rur drenarskich perforowanych o średnicy 125mm w obsypce ze żwiru płukanego fi 8-16mm gr. warstwy 15cm i z tłucznia fi 31-63mm gr. warstwy 20cm; 60.72m3 7. Ujście rurą drenarską o średnicy 125mm w obsypce piaskowej gr. 20cm - z ciągu drenarskiego do rzeki Wisłok w km 165+631; 0.55m3 VIII. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Mechaniczne plantowanie terasy zalewowej z wyprofilowaniem spadku I=1-2% w stronę rzeki; 2540.00m2 2.Obsianie terasy zalewowej mieszanką traw z gatunku niskopiennych; 2540.00m2 Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót , projekcie budowlanym dołączonym do SIWZ. 3. Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą I. Wymagania ogólne: 1.Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00 Ponadto w pozycji należy ująć koszty wykonania i rozbiórki dojazdów do miejsc wykonywania robót oraz wszelkich innych kosztów z tym związanych ( w tym transport ponadnormatywny po drogach publicznych) poza zakresem inwestycji oznaczonym na Planie Zagospodarowania. 2. Koszty wykonania zabezpieczeń tymczasowych i docelowych lub przebudów wszystkich obiektów, urządzeń/sieci uzbrojenia terenu w rejonie objętym inwestycją i robotami związanymi transportem sprzętu zgodnie z warunkami wydanymi przez ich właścicieli lub administratorów. Koszty wykonania plomb monitorowania stanu budynków w rejonie inwestycji. Wycena obejmuje komplet robót wraz z doprowadzeniem terenu do stanu pierwotnego wraz z kosztem nadzorów ze strony właścicieli urządzeń oraz koszt ubezpieczenia inwestycji na wypadek zniszczeń wynikłych podczas realizacji robót lub w przypadku braku należytego ubezpieczenia kosztów odszkodowań wynikających z zajęć terenu i dok. szkód w składnikach majątkowych. 3. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 1 kpl. 4.Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót : 1 kpl. 5. Kompletna dokumentacja powykonawcza w skład której wejdzie: Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, atesty, certyfikaty , deklaracje zgodności. : 1 kpl. Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót , projekcie budowlanym dołączonym do niniejszej SIWZ. . 3. Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium a) Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł. ( słownie: trzydziesci tysięcy złotych, zero groszy) , b)Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Haczów nr 68864210702007700007490004 , w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. Nr 5 przed upływem terminu składania ofert. c) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach