Przetargi.pl
ZABEZPIECZENIE POTRZEB WOJSKA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE ( ŁAŹNIE KONTENEROWE, UMYWALKI, TOALETY WC) Z ICH OBSŁUGĄ SANITARNĄ USTAWIANYCH DORAŹNIE NA TRASIE XXIV PIESZEJ PIELGRZYMKI NA JASNĄ GÓRĘ.

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZABEZPIECZENIE POTRZEB WOJSKA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE ( ŁAŹNIE KONTENEROWE, UMYWALKI, TOALETY WC) Z ICH OBSŁUGĄ SANITARNĄ USTAWIANYCH DORAŹNIE NA TRASIE XXIV PIESZEJ PIELGRZYMKI NA JASNĄ GÓRĘ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług sanitarnych z wykorzystaniem kontenerowych łaźni prysznicowych, usługa najmu i serwisowania toalet sanitarnych WC z umywalkami oraz umywalek wolnostojących dwustanowiskowych w celu zabezpieczenia potrzeb żołnierzy, pracowników wojska i ich rodzin oraz delegacji zagranicznych na trasie XXIV Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę.2.W zakres wykonywanych usług wchodzi zabezpieczenie na miejscach noclegowych dla około 900 pielgrzymów w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich codzienną obsługą serwisową ustawianych doraźnie: a.łaźnie kontenerowe lub wielostanowiskowe sanitarne łaźnie kontenerowe - 11 usług serwisowych, b.toalety sanitarne w.c. z umywalkami w ilości 20 szt.,c.umywalki wolnostojące dwustanowiskowe w ilości 10 szt.w miejscach biwakowania w terminach i postojach na wyznaczonej trasie pielgrzymki określonej w załączniku nr 3 do projektu umowy dla części I oraz w załączniku nr 4 do projektu umowy dla części II.3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: ilość części 2:Część I - zakup usług sanitarnych z wykorzystaniem kontenerowych łaźni prysznicowych.Część II - usługa najmu i serwisowania toalet sanitarnych WC z umywalkami oraz umywalek wolnostojących dwustanowiskowych. WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI I 1.Pod pojęciem łaźni kontenerowych, Zamawiający rozumie kontenery sanitarne zasilane energią elektryczną Wykonawcy -umożliwiające jednoczesną kąpiel dla minimum 60 osób, z możliwością ustawienia na zbiornikach na nieczystości płynne, wyposażone w zasobniki i pompy wody przemysłowej.2.Łaźnie kontenerowe lub wielostanowiskowe sanitarne łaźnie kontenerowe powinny być wyposażone w:a.prysznice; b.przeciwpoślizgową podłogę;c.wieszaki na ubranie;d.bojler elektryczny do podgrzania wody;e.instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo - prądowe;f.hermetyczne oświetlenie wewnętrzne;g.zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne;h.przyłącze do agregatu prądotwórczego;i.instrukcję obsługi i użytkowania łaźni kontenerowej.3.Łaźnie kontenerowe powinny posiadać aktualne badania na:a.pomiar szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych;b.rezystancje izolacji.4.Codzienna obsługa serwisowa łaźni kontenerowych zasilanych energią elektryczną Wykonawcy obejmuje:a.całkowite opróżnianie zbiorników -szamba z nieczystości płynnych;b.uzupełnianie na bieżąco zbiorników wody;c.posprzątanie kontenerów wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych przy każdym serwisie;d.zmycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski;e.usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu;f.ustawienie kontenerów w sposób stabilny tak, aby nie zagrażały zdrowiu osób korzystających z kąpieli;g.naprawa niesprawnych kontenerów lub ich wyposażenia.5.W cenie ustawienia kontenerowej łaźni prysznicowej Wykonawca ujmuje wszelkie koszty związane z: a.wjazdem i ustawianiem zestawów kontenerowych na nieutwardzonym terenie na trasie pielgrzymki, zgodnie z tabelą zamieszczoną powyżej,b.zapewnieniem codziennej kąpieli w ciepłej wodzie - realizacja usługi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. Nr 75 poz. 690 z późn.zm. - §120 ust. 2;c.wynajmem, niezbędnym wyposażeniem, transportem na miejsca ustawienia biwakowania, zgodnie z tabelą zamieszczoną powyżej, zgodnie z załączonym wykazem miejsc biwakowych;d.odbieraniem z tych miejsc w tym załadunek i rozładunek, podłączeniem energii elektrycznej i wody udostępnianych przez Wykonawcę, a także wywozem ścieków płynnych.WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI II 1.Toalety sanitarne w.c. powinny być wyposażone w:a.szczelny, bezodpływowy zbiornik na fekalia o pojemności nie mniejszej niż 230 litrów,b.deskę sedesową, c.pisuar z odprowadzeniem do zbiornika,d.pojemnik na dwie rolki papieru toaletowego,e.podajnik ręczników papierowych,f.dozownik na płyn do mycia rąk,g.umywalkę,h.antypoślizgową podłogę,i.zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem- wolne zajęte,j.środki zapachowe,k.kosz na śmieci.2.Umywalki wolnostojące dwustanowiskowe powinny być wyposażone w: a.zbiorniki z wodą,b.ręczniki papierowe, c.dozowniki na mydło w płynie, d.kosze na zużyte ręczniki.3.Najem przenośnych kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących obejmuje oddanie do używania, transport i ustawienie na nieutwardzonym terenie trasy pielgrzymki we wskazanych w tabeli powyżej miejscach, w wyznaczonych dniach oraz zabranie ich po zakończeniu realizacji umowy.4.Codzienny serwis przenośnych kabin sanitarnych obejmuje: a.opróżnianie zbiorników na fekalia,b.mycie kabin oraz zbiorników z zewnątrz i wewnątrz,c.dezynfekcję kabin i zbiorników z zewnątrz i wewnątrz, d.zalanie zbiorników świeżym koncentratem dezynfekująco - zapachowym, e.szczególny nacisk na systematyczne oraz bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych w ilościach i częstotliwościach uzupełniania przypadających na liczbę pielgrzymów, f.opróżnianie koszy w kabinach,g.w przypadku uszkodzenia Wykonawca, zobowiązany jest do naprawienia niesprawnej kabiny lub jej wyposażenia tak, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny.5.Codzienny serwis umywalek wolnostojących obejmuje:a.utrzymanie w czystości,b.bieżące uzupełnianie w ręczniki papierowe i mydło,c.opróżnianie koszy.6.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieczystości płynnych odebranych z kabin oraz umywalek w czasie ich transportu i unieszkodliwienie ww. nieczystości zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie. Z momentem odbioru nieczystości na Wykonawcy ciążą obowiązki i odpowiedzialność wynikające z przepisów prawnych o ochronie środowiska, szczególnie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.. 7.Wykonawca zapewni obsługę najętego sprzętu oraz materiały i inne urządzenia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.8.Oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty transportu, odbioru i rozładunku, opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty oraz składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość wartości umowy.POZOSTAŁE WYMAGANIA DLA I i II CZĘŚCI.1.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 i 8a do SIWZ.2.Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz pracowników zleceniobiorców w tym osobę nadzorującą oraz pracowników wykonujących pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium dla Części I w wysokości: 4 800, 00 zł słownie: cztery tysiące osiemset złotych.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ.3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XII SIWZ.4.W wypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w innej niż wymaganej prawem formie oraz wniesienia wadium w innej niż określonej przez Zamawiającego wysokości, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.5.Wadium może być wnoszone w następujących formach:5.1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku NBP O/Warszawa nr: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy;5.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;5.3.w gwarancjach bankowych;5.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, pkt 5.1. - 5.5. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ust. 5 pkt 5.3. - 5.4. muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1.bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego,6.2.informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,6.3.wskazanie sumy gwarancyjnej,6.4.wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5.wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6.określenie terminu ważności gwarancji.7.Poręczenia określone w ust. 5, pkt 5.2. oraz 5.5., muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy:7.1.wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,7.2.precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,7.3.kwoty, do wysokości której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 będą zobowiązane,7.4.wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - na zabezpieczenie potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne-łaźnie kontenerowe, umywalki, toalety wc z ich obsługą sanitarną ustawianych doraźnie na trasie XXIV Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę . Sprawa nr ZP-46-2015. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu do oferty, a oryginał dokumentu należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego.9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy Pzp.10.Zamawiający informuje, iż kasa mieści się pod adresem Zamawiającego w budynku 220 w pokoju nr 168 i czynna jest: od poniedziałku do czwartku od 10.00 - 13.00, piątek od 10.00 - 12.00.Uwaga: Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć do składanej oferty, z zastrzeżeniem, iż oryginał musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas rozwinięcia łaźni od chwili przybycia do rejonu zgrupowania do momentu osiągnięcia gotowości do kąpieli
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach