Przetargi.pl
Wznowienie działalności kina w Domu Kultury Śnieżka w Dębicy

Miejski Ośrodek Kultury w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sportowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6814201, 6809362 , fax. 146 814 201
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury w Dębicy
    ul. Sportowa 28
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6814201, 6809362, fax. 146 814 201
    REGON: 10565700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. mokdebica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wznowienie działalności kina w Domu Kultury Śnieżka w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia systemu kinowego i kasowego sali widowiskowej DK Śnieżka w Dębicy: Część 1 – Dostawa i montaż wyposażenia systemu kinowego. Zakres zamówienia: a) dostawa i montaż w DK ŚNIEŻKA systemu projekcji kinowej, systemu nagłośnienia, zespołu ekranowego, systemu centralnego sterowania zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem, b) przeniesienie z DK KOSMOS projektora kinowego 4K typ Sony SRX-R515P wraz z dostawą i montażem stołu pod projektor kinowy w DK ŚNIEŻKA, c) dostawa i montaż elementów projektora Sony SRX-R515P: 1) SONY00010 moduł SRX-R5XX PCB FE-31A(RP), 2) SONY00011 moduł SONY Mounted c. Board LPD-7 (COMPL). Zakres zadania obejmuje również wykonanie niezbędnego okablowania, uruchomienie całego systemu kina i sprawdzenie działania całego oprzyrządowania. Część 2 – Dostawa serwera kasowego wraz z zasilaczem awaryjnym i systemem operacyjnym. Komplet składający się z serwera typu mini tower z HDD 2 x 1 TB, RAM – 8 GB, kontrolerem SATA 6Gb/s / SAS 12Gb/s, napędem optycznym DVD, wyposażony w system operacyjny, zasilacz awaryjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze. zm), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach