Przetargi.pl
Zakup systemu monitoringu wizyjnego dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 580 200, fax. 178 580 221
    REGON: 51393000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.sa.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup systemu monitoringu wizyjnego dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W skład Załącznika Nr 1 wchodzi dokumentacja projektowa, sporządzona przez Lanster Sp. z o.o. z siedziba w Krakowie: - Projekt wykonawczy, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Informacja BIOZ, - Przedmiar. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: - udzielenia rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego, - udzielenia gwarancji jakości robót budowlanych, w tym na sprzęt wymieniony w Załączniku nr 2.1 do SIWZ na okres min. 36 miesięcy licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego oraz wykonywania, w okresie gwarancji, przez Wykonawcę świadczeń w zakresie konserwacji. Okres obowiązywania gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt 18 SIWZ. Konserwacja systemów nadzoru wizyjnego CCTV w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie obejmuje: 1. konserwację kamer: - sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu, - sprawdzenie uziemień ochronnych, - sprawdzenie działania kamer wewnętrznych i zewnętrznych wraz z aktualizacją oprogramowania, - czyszczenie obudów zewnętrznych kamer, - regulacja ostrości, - sprawdzenie montażu uchwytów, kamer i pola ich obserwacji, 2. konserwację serwerów i stacji monitorujących: - sprawdzenie poprawności konfiguracji oraz działania serwera, - przegląd stacji monitorujących. 3. Wykonawca wykona przy użyciu własnych materiałów i sprzętu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do odnotowania w założonym do tego celu rejestrze wszystkich czynności wykonanych w związku z konserwacją systemów nadzoru wizyjnego CCTV. 5. Usługi w zakresie konserwacji odbywać się będą w terminach uzgodnionych drogą e-mailową przez strony umowy, jeden raz na półrocze. Warunkiem koniecznym do odbioru instalacji przez Zamawiającego jest między innymi (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ) uzyskanie gwarancji systemowej Producenta okablowania na okres 25 lat umowy licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego. Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony w przypadku wszczęcia przez Wykonawcę procedury w celu uzyskania gwarancji systemowej u producenta okablowania. Potwierdzeniem w przedmiotowym zakresie może być dokumentacja pomiarowa okablowania wraz z wnioskiem Wykonawcy skierowanym do producenta okablowania o certyfikat lub certyfikat wydany przez producenta okablowania, potwierdzający gwarancje 25 letniej gwarancji systemowej. Sprzęt wchodzący w zakres nin. postępowania musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r., kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne uruchomienia, gotowy do pracy bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Dodatkowe informacje: 1) Budynek Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Rzeszowa pod nr 434. Budynek należy do grupy zabytków socrealizmu i podlega ochronie na podstawie wojewódzkiej gminnej ewidencji zabytków architektury i budownictwa dla miasta Rzeszowa. 2) Budynek Sądu Apelacyjnego zlokalizowany jest w centrum miasta, w strefie gdzie obowiązuje zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić między innymi następujące okoliczności: - Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na okres 60-ciu miesięcy, licząc od daty podpisania praz strony umowy Protokołu odbioru końcowego oraz udzielenia gwarancji jakości na okres deklarowany w ofercie licząc od daty podpisania praz strony umowy Protokołu odbioru końcowego oraz wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń wynikających z gwarancji, dla których warunki zostały określone we wzorze umowy. - prace wykonywane będą w czynnym obiekcie sądu (tj. budynek wraz z parkingiem). -W toku wykonywania robót Wykonawca nie może ograniczać pracy Sądu (dostępność, hałas, zakurzenie itp.). Prace mające charakter uciążliwych dla otoczenia i mogących utrudniać prace Sądu muszą być wykonywane poza godzinami pracy Sądu i/lub w dniach wolnych od pracy (godziny pracy Sądu: poniedziałek w godz. 7.30 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7.30 do 15.30), - Na pisemny wniosek Wykonawcy, obejmujący wskazanie konkretnych prac i technologii ich wykonywania, Zamawiający może wyrazić zgodę na ich wykonanie w godzinach pracy sądu. Wyrażenie zgody nastąpi w formie pisemnej, przy dopuszczeniu korespondencji elektronicznej (skan), - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - do obowiązków Wykonawcy należy między innymi utrzymanie porządku, usuwanie i utylizacja odpadów powstałych w toku realizacji umowy, - Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie producenta i nazwę handlową oferowanego sprzętu, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, Zamawiający zapewni Wykonawcy: - bezpłatny dostęp do poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do celów zrealizowania przedmiotu zamówienia, - pomieszczenie techniczne z przeznaczeniem np. na magazynowanie materiałów i sprzętu na czas realizacji umowy. W przypadkach koniecznego udostępnienia określonych pomieszczeń lub części budynku do wykonania robót, Zamawiający zapewni Wykonawcy, na pisemny wniosek, taki dostęp. We wniosku o udostępnienie pomieszczeń lub części budynku, Wykonawca wskaże pomieszczenia lub części budynku oraz czas do wykonania robót. Każdą potrzebę ingerencji w substancję budynku (w tym w szczególności elewację budynku i elementy konstrukcyjne tj. belki, słupy stropu itp.) Wykonawca winien zgłosić odpowiednim służbom Zamawiającego celem uzyskania zgody. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych, polegających na odmiennym niż określony w SIWZ sposobie wykonania zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 900- 1400-tej, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu jej terminu z P.Wiesławem Telichowskim:e-mail wieslaw.telichowski@rzeszow.sa.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, musi zawierać Załącznik Nr 2.1 – Wykaz oferowanego sprzętu. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Forma dokumentu: oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach