Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy akcesoriów do zabiegów zaćmy

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy akcesoriów do zabiegów zaćmy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akcesoriów do zabiegów zaćmy. Zad. 1 – Gazy wykorzystywane do tamponady 1 poz. asort. w ilości 35 szt.; Zad. 2 – Barwnik do wybarwiania błon 1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 3 – Preparaty wiskoelastyczne i soczewki 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 – Noże I 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.; Zad. 5 – Barwniki 1 poz. asort. w ilości 20 op.; Zad. 6 – Rękaw irygacyjny 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 7 – Pierścienie I 1 poz. asort. w ilości 10 szt.; Zad. 8 – Witrektom 1 poz. asort. w ilości 15 szt.; Zad. 9 – Stalowa kaniula 1 poz. asort. w ilości 20 szt.; Zad. 10 – Kaniula do injekcji 1 poz. asort. w ilości 20 szt.; Zad. 11 – Soczewka do wszczepu do rowka 1 poz. asort. w ilości 10 szt.; Zad. 12 – Soczewka przednio-komorowa 1 poz. asort. w ilości 5 szt.; Zad. 13 – Soczewka nagałkowa 1 poz. asort. w ilości 10 szt.; Zad. 14 – Obłożenie okulistyczne 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. 15 – Retraktor tęczówkowy 1 poz. asort. w ilości 5 op; Zad. 16 – Głowica do fakoemulsyfikacji 1 poz. asort. w ilości 3 szt.; Zad. 17 – Akcesoria do cięcia 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. 18 – Noże II 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 19 – Noże III 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 – Noże IV 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. 21 – Końcówki irygacyjne 1 poz. asort. w ilości 5 szt.; Zad. 22 – Soczewka hydrofobowa 1 poz. asort. w ilości 25 szt.; Zad. 23 – Soczewka toryczna 1 poz. asort. w ilości 10 szt.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach