Przetargi.pl
Wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23, Wrocław

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23, Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23, Wrocław które należy wykonać zgodnie ze: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności z: a) Decyzją - pozwolenie na budowę - nr 6100/2017 z dn. 03.11.2017 r. wydana przez Prezydenta Wrocławia, b) Projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, c) Specyfikacjom technicznych wykonania i odbioru robót, d) Przedmiarami robót , e) Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż, f) Pozostałą dokumentacją projektową w tym decyzjami, zezwoleniami, Pierwszeństwo dokumentów: a) Umowa, b) Decyzja o pozwoleniu na budowę, c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, d) Dokumentacja projektowa -, f) Przedmiary, g) Oferta Wykonawcy. 3.2. Zakres robót obejmuje obejmuję w szczególności: 3.2.1. Prace związane z wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia archiwum: a) Prace rozbiórkowe ziemnie: - prace rozbiórkowe, - wykopy i ich zasypanie, - wywóz gruzu. b) Fundamenty: - wykonanie podkładów sypkich i betonowych, - wykonanie zbrojenia konstrukcji, - betonowanie fundamentów, - wykonanie izolacji, - uzupełnienie posadzki cementowej, - gruntowanie i malowanie powierzchni. • Słupy żelbetowe: - przygotowanie i montaż zbrojenia, - deskowanie, - betonowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. c) Belki stalowe: - odbicie tynków, - czyszczenie podłoża, - gruntowanie, - wykucia, - usunięcie i wywiezienie gruzu, - wykonanie poduszek betonowych, - wykonanie otworu technologicznego, - dostawa i montaż belek stalowych, - odtłuszczanie i malowanie natryskowe konstrukcji, ppoż. R120, - wykonanie naprawy i uzupełnienia tynków, - podstemplowanie podciągów, - naprawa i reprofiracja ubytków w belkach żelbetowych. d) Nadproża N1 i N2 - wykucia, - zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, - wykonanie przesklepień, - wiercenie otworów i skręcenia połączeń, - spawanie - czyszczenie i odłuszczanie, - malowanie natryskowe, - mocowanie siatki „RABITZA”, - szpałdowanie belek, - uzupełnienie tynków, - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. 3.2.2. Prace związane z wykonaniem zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka toalety wraz z wykonaniem prac malarskich związanych z usunięciem zacieku: a)Prace malarskie pomieszczenia biurowego, przedsionka i WC - zabezpieczenie elementów wyposażenia, - prace demontażowe oraz wyniesienie i ponowne wniesienie elementów wyposażenia, - osłony okien, parapetów i podłóg, - zeskrobanie, zmycie oraz ługowanie starej farby, - przecieranie istniejących tynków, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. b)Posadzka pomieszczenia biurowego: - zerwanie posadzek i cokołów, - usunięcie gruzu, - wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek cementowych, - wykonanie wykładzin i cokołów oraz progu/listwy, c)Prace malarskie przy oknie w archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby i likwidacja wykwitów, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - uzupełnienie tynków, - gruntowanie, - wykonanie tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. d) Prace malarskie sufitu archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - gruntowanie, - wykonanie tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. 3.2.3.Zmianą miejsca włączników świateł oraz wymianą opraw oświetleniowych: Remont i dostosowanie instalacji elektrycznej do nowych potrzeb Archiwum UPWr - demontaż urządzeń, łączników, puszek i przewodów, - montaż zasilania rozdzielnicy TE1, - montaż oświetlenia, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia w pomieszczeniu magazynu, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia wejścia do Archiwum, - demontaż tablic bezpiecznikowych - montaż rozdzielnicy elektrycznej TE1, - pomiary elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 5 000 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.271.24.2018 . 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a ) pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany dokument pn.: Tabela wartości robót - zestawienia cen (sporządzony na podstawie dokumentów zawartych w SIWZ w tym m.in. na podst. -przedmiarów robót), wg załącznika nr 7 do SIWZ, c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, d) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale - (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ), f) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, h) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy). Kopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach