Przetargi.pl
Wywóz stałych nieczystości komunalnych na terenie Gminy Drawsko oraz wywóz odpadów w systemie segregacji odpadów stałych z terenu Gminy Drawsko w latach 2010 - 2012

Gmina Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-733 Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2569128 , fax. 067 2569135
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
    ul. Powstańców Wielkopolskich 121 121
    64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2569128, fax. 067 2569135
    REGON: 00053578700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-drawsko.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz stałych nieczystości komunalnych na terenie Gminy Drawsko oraz wywóz odpadów w systemie segregacji odpadów stałych z terenu Gminy Drawsko w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu stałych nieczystości komunalnych z terenu Gminy Drawsko oraz wywóz odpadów w systemie segregacji odpadów stałych (szkło, PETy, makulatura). Lokalizacja i ilość pojemników do wywozu nieczystości stałych na terenie Gminy Drawsko: Drawsko - Urząd Gminy - pojemniki 2x110 l + 1x1100 l - Szkoła Podstawowa - pojemniki 1x1100 l - Przedszkole - pojemniki 3x110 l - Gimnazjum - pojemniki 2x1100 l - Hala sportowa - pojemniki 1x240 l - Targowisko - pojemniki 2x110 l Pęckowo - Szkoła Podstawowa - pojemniki - 3x110 l + 4x240 l - Cmentarz komunalny - pojemniki 2x110 l - Przedszkole - pojemniki 1x240 l - Świetlica - pojemniki 3x240 l - Targowisko - pojemniki 1x110 l Piłka - Szkoła Podstawowa - pojemniki 2x240 l - Przedszkole - pojemniki 1x110 l + 1x240 l - Świetlica - pojemniki 1x110 l + 2x240 l - Biblioteka - pojemniki 1x110 l. Chełst - Szkoła Podstawowa - pojemniki 1x1100 l - Gimnazjum - pojemniki 1x240 l - Przedszkole - pojemniki 1x110 l + 1x240 l - Świetlica - pojemniki 2x240 l Drawski Młyn - Szkoła Podstawowa - pojemniki 3x110 l + 2x240 l - Przedszkole- pojemniki 1x240 l Kwiejce - Jezioro - pojemniki 1x1100 l - Świetlica - pojemnik 1x110 l Kamiennik - Przedszkole - pojemnik 1x240 l - Świetlica - pojemnik 1x110 l + 1x240 l Kawczyn - Przedszkole - pojemniki 1x110 l - Świetlica - pojemniki 1x110 l Pełcza - Świetlica - pojemniki 1x110 l Moczydła - Świetlica - pojemniki 1x110 l Marylin - Świetlica - pojemniki 1x110 l Razem ilość pojemników: - 1100 l - 6 sztuk. - 240 l - 23 sztuki. - 110 l - 27 sztuk. Lokalizacja i ilość pojemników do zbiórki selektywnej Drawsko Ulica Powstańców Wielkopolskich - 3 pojemniki Ulica Kościelna - 2 pojemniki Ulica Polna - 2 pojemniki Ulica Nadnotecka - 2 pojemniki Ulica Łąkowa - 2 pojemniki Ulica Szkolna - 2 pojemniki Pęckowo Ulica J. Noja (plac targowy) - 2 pojemniki Ulica Powstańców Wielkopolskich - 2 pojemniki Ulica Wieleńska - 2 pojemniki Ulica Polna - 2 pojemniki Drawski Młyn Ulica Szosa Dworcowa (Odlewnia) - 2 pojemniki Ulica Sawickiej - 2 pojemniki Ulica Ogrodowa - 2 pojemnik Os Robotnicze blok nr 19 - 2 pojemniki Os Robotnicze - 3 pojemniki Piłka Wyjazd na Drawsko - 2 pojemniki Wyjazd na Sieraków - 2 pojemniki Wyjazd na Marylin - 1 pojemnik Chełst Przy sklepie - 2 pojemniki Przy Ośrodku Zdrowia - 2 pojemniki Marylin Przystanek autobusowy - 2 pojemniki Kamiennik Kuźnia - 2 pojemniki Przy świetlicy - 2 pojemniki Kwiejce Sklep pod Świerkiem - 2 pojemniki Jezioro - 2 pojemniki Kawczyn Przy sklepie - 2 pojemniki Wyjazd w kierunku Pełczy - 2 pojemniki Pełcza Przy świetlicy - 2 pojemniki Moczydła Przy świetlicy - 2 pojemniki Razem ilość pojemników na: Szkło - 29 sztuk PET - 28 sztuk Makulaturę - 2 sztuki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 500,00zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym na konto zamawiającego przelewem w BS Wieleń nr 75896000030000212120000010, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto, uznanie rachunku bankowego Zamawiającego powinno nastąpić najpóźniej w dniu 22.12.2009 r. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze, powinno być załączone do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: a) upłynął termin związania oferty, b) zawarto umowę, c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch podobnych usług z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania, przedmiotu usługi oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, zawierające opinię o zrealizowanych usługach wystawione przez zamawiających. g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, h) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych. i) oświadczenie wykonawcy o podpisanej umowie ze składowiskiem na odbiór odpadów i nieczystości - załącznik nr 4 j) decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Drawsko albo wniosek z wystąpieniem do Wójta Gminy Drawsko o wydanie takiej decyzji wraz z potwierdzeniem przez organ spełniania przez Wykonawcę warunków formalnych wymaganych do uzyskania zezwolenia na prowadzenie tego rodzaju działalności k) wykaz ilości i rodzaju sprzętu posiadanego przez oferenta - załącznik nr 5 l) dowód wpłacenia wadium, a w przypadku gdy wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, dokument wniesienia wadium w innej formie. ł) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch podobnych usług z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania, przedmiotu usługi oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, zawierające opinię o zrealizowanych usługach wystawione przez zamawiających. g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, h) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych. i) oświadczenie wykonawcy o podpisanej umowie ze składowiskiem na odbiór odpadów i nieczystości - załącznik nr 4 j) decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Drawsko albo wniosek z wystąpieniem do Wójta Gminy Drawsko o wydanie takiej decyzji wraz z potwierdzeniem przez organ spełniania przez Wykonawcę warunków formalnych wymaganych do uzyskania zezwolenia na prowadzenie tego rodzaju działalności k) wykaz ilości i rodzaju sprzętu posiadanego przez oferenta - załącznik nr 5 l) dowód wpłacenia wadium, a w przypadku gdy wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, dokument wniesienia wadium w innej formie. ł) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadrawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach