Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na utrzymanie parku miejskiego w Jarocinie

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na utrzymanie parku miejskiego w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Parku Miejskiego w Jarocinie o powierzchni 24,8 ha. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na: - zapewnieniu osoby, która będzie przebywała na terenie Parku Miejskiego codziennie w godzinach od 700 do 1500, będzie posiadała telefon komórkowy, którego numer zostanie podany Zamawiającemu po podpisaniu umowy, praca tej osoby będzie polegała na doraźnym sprzątaniu Parku oraz na zwracaniu uwagi na akty wandalizmu itp., -utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 5 ha (wysokość trawy na łące przed pałacem i terenach wokół dużego stawu, tj. odcinek od /Dziupli/ do ul. W. Polskiego nie może przekroczyć 10 cm, intensywność koszenia pozostałych trawników w parku będzie uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym nie mniej jednak niż 3 razy w sezonie), -cięciu i pielęgnacji żywopłotów (minimum 3 razy w sezonie), -opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość, -dwukrotnym nasadzeniu kwiatów przed pałacem (kwiaty wiosenne i letnie), -pielęgnacji drzew bieżące usuwanie suchych, zagrażających konarów, -pielęgnacji krzewów i rabat kwiatowych w tym również podlewania i nowe nasadzenia, -wykonaniu oprysków środkami ochrony roślin (mniszek lekarski), -utrzymaniu czystości na stawach, tj. bieżące odławianie butelek, liści i innych odpadów, -konserwacji i bieżącym naprawianiu fontanny i oświetlenia, tj. montaż fontanny wiosną, demontaż fontanny jesienią, utrzymanie jej w sprawności technicznej, okresowe czyszczenie studni i dyszy, itp., -wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści w parku (trawniki, alejki i pozostałe tereny), -zamiataniu alei asfaltowych, schodów, chodników zapewniającym czystość (minimum 1 raz w tygodniu), -utrzymaniu czystości na alejkach i trawnikach (grabienie, zamiatanie, sprzątanie odpadów z trawników i krzewów z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników, -bieżącym wyrównywaniu nawierzchni alejek parkowych, -w okresie zimowym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na chodnikach wokół Parku Miejskiego, -koszeniu i sprzątaniu pasów zieleni wokół Parku Miejskiego, -utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw, -w okresie zimowym na odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych , -wykonywaniu odpowiednich przerębli na stawie oraz ich zabezpieczaniu, -wywozie biomasy (liści, gałęzi itp.) na Międzygminną Kompostownię Osadów Ściekowych w Cielczy, -wywozie odpadów na składowisko odpadów w Witaszyczkach, -współudziale w organizowaniu imprez kulturalnych na terenie miasta i gminy Jarocin itp., -pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, konserwacji małej architektury, naprawie i malowaniu ławek, malowaniu mostków, okresowym czyszczeniu 3 studni wbudowanych w skarpę stawu, uzupełnieniu żwirem alejek parkowych oraz piaskiem piaskownic na placu zabaw, pomoc w realizacji zadań wykonywanych przez pracowników prac interwencyjnych. UWAGA: Park Miejski w Jarocinie jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 393/A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Umowa lub pisemne przyrzeczenie zawarcia umowy na odbieranie odpadów komunalnych z Zakładem Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Witaszyczkach. 4) Umowa lub pisemne przyrzeczenie zawarcia umowy na odbieranie biomasy z Międzygminną Kompostownią Osadów Ściekowych w Cielczy. 5) Certyfikat ISO 14 001 6) Referencje /opinie/ potwierdzające wykonanie lub wykonywanie prac w zieleni porównywalnych z niniejszym zamówieniem, wykonanych z należytą starannością i terminowością. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (data, klauzula /za zgodność/, podpis wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach