Przetargi.pl
WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 422 159 537
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 422 159 537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym (kontenerowym) polegającym na: a) dostarczeniu pojemników (kontenerów) ilości i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Pabianic, b) opróżnienie pojemników (kontenerów) według ustalonego harmonogramu (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), c) zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, d) utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / mycie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/ e) dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników (kontenerów), f) dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt, g) sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego wypunktowania: a) Część 1 - wywóz odpadów komunalnych, b) Część 2 - wywóz bio-odpadów, c) Część 3 – wywóz odpadów wielkogabarytowych. 3. Przez odpady należy rozumieć: a) odpady stałe – są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne; b) nieczystości stałe komunalne drobne: są to odpady powstające w gospodarstwach domowych, obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych pojemników i worków; c) odpady uliczne: są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy; d) odpady biodegradowalne: są to odpady z koszenia trawników – trawa i liście wygrabiane z trawników i parków. e) odpady wielkogabarytowe: wszelkiego rodzaju odpady, które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, mogą być utylizowane jako odpady wielkogabarytowe, np.: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, materace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc. 4. Kategorie wytwarzanych odpadów: a) 20.03.02 – odpady z targowisk, b) 20.03.03 – odpady z koszy ulicznych, c) 20.02.01 – odpady zielone, d) 20.03.07 – odpady wielkogabarytowe. 5. Przewidywana ilość kontenerów (pojemników) do wywiezienia odpadów w ramach niniejszego zamówienia publicznego to: a) odpady o kodzie 20.02.01: - kontenery 20 m3 – 20 szt. b) odpady o kodzie 20.03.02 i 20.03.03: - pojemnik 120 l – 96 szt. - pojemnik 1.100 l – 1.400 szt. - kontener 7 m3 – 250 szt. c) odpady o kodzie 20.03.07: - kontener 7 m3 – 24 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia publicznego, co uzależnione jest od bieżących potrzeb. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym b) odbiór odpadów świadczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 roku), - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku z póź zm.), - Ustawa o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001 roku z póź. zm), - Rozporządzenie MOŚZNiL w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 162 poz. 1135 z póź zm.) 7. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Pabianic. 8. Kody CPV: 90.00.00.00-0 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne. 9. Wymagalny termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.01.2017 roku do 31.12.2017 roku. 10. Termin i sposób płatności: płatne przelewem w terminie minimum 21 dni od daty wystawienia oryginału faktury, z zastrzeżeniem iż data dostarczenia przez Wykonawcę oryginału każdej faktury do siedziby Zamawiającego nie będzie dłuższa niż dwa dni od daty jej wystawienia, fakturowanie etapowe w okresach miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach