Przetargi.pl
WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Miejski Zakład Pogrzebowy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 12 60 , fax. 42 215 12 60
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Pogrzebowy
    ul. Jana Kilińskiego
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 12 60, fax. 42 215 12 60
    REGON: 10101115500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzppabianice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym (kontenerowym) polegającym na: a) dostarczeniu kontenerów w ilości min. 12 szt. i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie cmentarza komunalnego – ul. Kilińskiego 55/57 w Pabianicach, b) opróżnienie kontenerów według ustalonego harmonogramu (załącznik nr 1a do siwz), c) zapewnieniu czystości i porządku wokół kontenerów w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, d) utrzymaniu ustawionych kontenerów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja kontenerów raz na dwa miesiące/ e) dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi kontenerów, f) dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt, g) sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem. 2. Kategoria wytwarzanych odpadów – odpady z cmentarzy są niesegregowanymi odpadami komunalnymi o kodach: 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia publicznego, co uzależnione jest od bieżących potrzeb. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym b) posiadania: - aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), - aktualnego zezwolenia obejmującego prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia 7. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Pabianic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), - aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), - formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach