Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Sieciechów w 2010 r

Gmina Sieciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-922 Sieciechów, Rynek 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6216008 , fax. 048 6216008
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieciechów
    Rynek 16 16
    26-922 Sieciechów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6216008, fax. 048 6216008
    REGON: 00054877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieciechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Sieciechów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usługi -wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Sieciechów. 1.2. Zakres świadczenia usługi w ramach zadania: - Odbiór odpadów nie segregowanych. Odpady nie segregowane będą odbierane od mieszkańców gminy z 16 sołectw- Sieciechów, Głusiec, Kępice, Łoje, Mozolice Duże, Mozolice Małe, Nagórnik, Opactwo, Słowiki Nowe, Słowiki Stare, Słowiki Folwark, Wola Klasztorna, Wólka Wojcieszkowska, Występ, Zajezierze, Zbyczyn. Będą gromadzone w workach oraz w pojemnikach wrzutowych o pojemności 120 l i kontenerach o pojemności 1100 l. Pojemniki stanowią własność mieszkańców. Odbiór odpadów z gospodarstw regularny: - raz w miesiącu ( w miesiącach: styczeń, luty, marzec kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień,) z gospodarstw z terenu całej gminy. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 600 ton odpadów nie segregowanych i dostawę 3 500 szt. worków. Pierwszą partie worków odpadowych Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym podanym przez pracownika Urzędu merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zadania oraz będą przekazywane mieszkańcom na wymianę podczas zbiórki odpadów nie segregowanych. 1.3. Zakres świadczenia usługi w ramach zadania - Odbiór odpadów segregowanych. Odpady segregowane tj. papier, szkło, plastik będą gromadzone przez mieszkańców gminy w workach odpadowych o pojemności 110 l dostarczanych Zamawiającemu przez Wykonawcę. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 200 ton odpadów segregowanych i dostawę 1 500 szt. worków. Pierwszą partie worków odpadowych Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym podanym przez pracownika Urzędu merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zadania oraz będą przekazywane mieszkańcom na wymianę podczas zbiórki odpadów segregowanych przez Zamawiającego. Worki do selektywnej zbiórki odpadów winny być oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. Odpady segregowane będą gromadzone przez Zamawiającego w jednym miejscu w miejscowości Sieciechów. Odbiór odpadów nieregularny, na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, raz w miesiącu z miejscowości Sieciechów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia: - wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym - posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów ( odpadów komunalnych ) z terenu gminy Sieciechów bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenia w przypadkach braku zezwolenia ( Wykonawca składa oświadczenie, że do czasu rozpoczęcia świadczenia usługi uzyska zezwolenie na wywóz odpadów z terenu gminy ), 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2. 2. Zamawiający spełnianie warunków udziału w postępowaniu z ust.1 pkt. 2, 3, 4 będzie oceniał na podstawie : - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu / w załączeniu - formularz Nr 2 -druk oświadczenia dla Wykonawcy/. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w tym zakresie :Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87, poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Wykonawcy składający ofertę na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 składają: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych z terenu gminy Sieciechów bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87, poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj. zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. VI ust.2 lit.a siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieciechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach