Przetargi.pl
Usługi transportowe w zakresie odbioru i utylizacji ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Łącku przy ul. Warszawskiej.

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Brzozowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 384 14 37 , fax. 0-24 384 14 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    ul. Brzozowa 1 1
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 384 14 37, fax. 0-24 384 14 15
    REGON: 14123190200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe w zakresie odbioru i utylizacji ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Łącku przy ul. Warszawskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie odbioru i utylizacji ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Łącku przy ul. Warszawskiej .Osad ściekowy o kodzie 19 08 05 -przewidywana ilość-1000m3. Odbiór osadów ściekowych realizowany będzie sukcesywnie , w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Miejsce odbioru osadów ściekowych - oczyszczalnia ścieków w Łącku.Zamówienie obejmuje również utylizację wywiezionych osadów ściekowych. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie odbieranych i utylizowanych przez Wykonawcę ilości ustabilizowanych osadów ściekowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905137003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu zamówień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia publicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesja , zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty opatrzone formułą za zgodność z oryginałem i datą potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach