Przetargi.pl
Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu Aresztu Śledczego w Kielcach

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu Aresztu Śledczego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu Aresztu Śledczego w Kielcach w okresie od 04.01.2010 do 03.01.2011. Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) w ilości 1 600 m3 rocznie Kod CPV 90511000-2 - Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres od 04.01.2010r. do 03.01.2011r.. - Usługę Wykonawca realizuje własnym transportem (na jego koszt). - Odbiór odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w dniach (wtorek, piątek) w godzinach od 09:00 do 15:00. - W zakres usługi wchodzi: wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady (na kółkach) o pojemności ok. 1m3 - w ilości 15 szt.. Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z pojemników według częstotliwości precyzyjnie określonej przez Zamawiającego oraz ich unieszkodliwienie. - Wykonawca jest zobowiązany do okresowej dezynfekcji oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych pojemników na własny koszt po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni i godzin odbioru odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu AŚ Kielce po wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu Wykonawcy (24 godziny wcześniej). - Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego zlecenia wywozu odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) według składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do ponownego jej wykonania na własny koszt w terminie do godziny 11:00 następnego dnia roboczego. - W przypadku nie wykonania usługi w wyznaczonym dniu Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty wykonania usługi przez innego Wykonawcę ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie wykonania usługi, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niewykonanej w tym dniu usługi. - W razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. - W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie wykonania usługi lub wykonania usługi nie odpowiadającej wymogom określonym w s.i.w.z., rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) za usługę, którą miał wykonać do końca trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W przetargu mogą wziąć udział podmioty nie wykluczone z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz spełniające warunki art. 22 ust. 1 ww. ustawy i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach