Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów

Gmina Gowarczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-225 Gowarczów, pl. XX-lecia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 6724037, 6724022 , fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gowarczów
    pl. XX-lecia 1 1
    26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 6724037, 6724022, fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
    REGON: 67022368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gowarczow.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Gowarczów z sołectw: Gowarczów, Miłaków, Rogówek, Brzeźnica, Borowiec, Ruda Białaczowska, Morzywół, Bębnów, Komaszyce, Skrzyszów, Giełzów, Bernów, Kurzacze, Kamienna Wola, Korytków i Kupimierz, Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm., zapisami Uchwały Nr XXI36112 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 i uchwały nr XLVIII850/ Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 października 2014 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXI36112 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów i uchwały Nr XXIII1652013 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 25 kwietnia 2013 roku w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm. oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów i uchwały Nr XXIII1652013 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 25 kwietnia 2013 roku w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi zakres prac obejmuje: odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: odbieranie odpadów niesegregowanych zmieszanych, odbieranie odpadów segregowanych, odbieranie przeterminowanych leków i chemikalii, odbieranie opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach,odbieranie odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych opon, zużyty sprzęt RTV i AGD odbiór odpadów komunalnych pochodzących ze sprzątania dróg gminnych i rowów przydrożnych gromadzonych w pojemnikach KP-7. dostarczanie mieszkańcom czarnych worków oraz do selektywnej zbiórki odpadów, Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu, ograniczenia tonażu na drogach poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Powierzchnia Gminy Gowarczów wynosi 248 km2. Liczba mieszkańców Gminy Gowarczów: Stan na dzień 31.10.2015 r. wraz z osobami czasowo zamieszkałymi - 4822 Na terenie gminy Gowarczów zlokalizowana jest następująca liczba nieruchomości zamieszkałych: Liczba sołectw Liczba nieruchomości Jednorodzinne wielorodzinne Ilość nieruchomości Ilość osób Ilość nieruchomości Łącznie liczba lokali 16 1373 4805 2 12 Uwaga: Dane przedstawione w powyższej tabeli zostały przygotowane przez Zamawiającego w oparciu o dane przekazane z Ewidencji ludności tut. Urzędu. Ilość punktów odbioru odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie, może się zwiększyć o 10 procent. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty szacunkowy wzrost liczby nieruchomości. Wymagania dotyczące odbierania odpadów:niesegregowane odpady komunalne odpady zmieszane/ - gromadzone będą w pojemnikach znajdujących się przy posesjach oraz w workach koloru czarnego: pojemność worków i pojemników - 240 l i 120 l, częstotliwość wywozu jeden raz na miesiąc, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem- w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faksem nr 48 672 47 44. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu 6 w województwie świętokrzyskim oraz przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów, do 7-go dnia każdego miesiąca przypadającego po miesiącu rozliczeniowym. selektywne odpady komunalny odpady segregowane - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym lub pojemnikowym, pojemność worków lub pojemników - 120 l, wprowadza się następujące rodzaje worków lub pojemników: żółty - na odpady z tworzyw sztucznych i metale, niebieski - na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia, wielomateriałowe zielony - na odpady ze szkła, brązowy - na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, czerwony - na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach częstotliwość wywozu odpadów z tworzyw sztucznych i metali, szkła, odpadów z papieru i tektury oraz tekstylia, odpadów biodegradowalnych, chemikalii, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach jeden raz na miesiąc, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. przeterminowane leki odbierane będą 2 razy w roku i po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego z pojemnika typu Walec o pojemności 60 litrów znajdującego się w aptece przy ulicy Aleja Wyzwolenia 54, 26-225 Gowarczów. odbiór odpadów komunalnych pochodzących ze sprzątania dróg gminnych i rowów przydrożnych gromadzonych w pojemnikach KP-7 - nie rzadziej niż 18 razy w ciągu roku i po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym, zużyte opony, zużyty sprzęt RTV i AGD częstotliwość odbioru 2 razy w roku, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego, W zgłoszeniu Zamawiający podaje adres nieruchomości, dane osoby zgłaszającej, orientacyjną ilość odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz termin odbioru odpadów lub termin podstawienia pojemnika. W zależności od ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych Wykonawca odbiera odpady złożone przez osobę zgłaszającą w uzgodnionym miejscu w workach o podwyższonej wytrzymałości lub podstawia w uzgodnione miejsce w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pojemnik na odpady na okres maksymalnie 3 dni - umieszczenie odpadów w pojemniku należy do osoby zgłaszającej. Następnie usuwa napełniony pojemnik w terminie do 3 dni od otrzymania zgłoszenia o gotowości odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojemników i worków, który służyć będą do odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Odpady wielkogabarytowe i zużyte opony będą odbierane z danych miejscowości w gminie Gowarczów na zasadach wspólnie ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych zużytego sprzętu RTV i AGD oraz opon poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów, selektywnie zebranych oraz zmieszanych w workach o ujednoliconych kolorach, z częstotliwością i terminach ustalonych w harmonogramie. Odbiór odpadów komunalnych pochodzących ze sprzątania dróg gminnych i rowów przydrożnych gromadzonych w pojemnikach KP-7. Odbiór przeterminowanych leków i chemikalii, odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych opon, zużytego sprzętu RTV i AGD Zagospodarowanie odpadów w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów. Sposób realizacji usługi: Wykonawca jest zobowiązany do: zabrania zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gowarczów, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywane będą do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu 6 zgodnie z uchwałą Nr XXI/361/12 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwały Rady Gminy w Gowarczowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów, Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował w powszechnie przyjęty sposób, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości,Wykonawca będzie sukcesywnie uzupełniał oraz wyposażał nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz do odpadów zmieszanych. Worki do selektywnej zbiórki odpadów będą z folii polietylenowej PE-HD LDPE, półprzezroczysty o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. Na uzasadniony wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca może zmniejszyć lub zwiększyć ilość przekazywanych worków. Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych z terenu gminy musi uwzględniać podaną przez Zamawiającego liczbę nieruchomości na terenie Gminy oraz obowiązujący sposób selektywnego zbierania odpadów, Zamawiający informuje, że dane dotyczące nieruchomości mogą ulec zmianie, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych system zbierania odpadów wymagać będzie zwiększenia ilości worków, Wykonawca ma obowiązek ustalić czy nieruchomości wyposażone są w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym., za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 800 - 1700. W sytuacjach nadzwyczajnych jak np. nieprzejezdność, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację tj. oświadczenie i dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, wykluczony jest jednoczesny wywóz odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie.Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów bezpośrednio sprzed posesji właścicieli, bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości, usługa odbioru odpadów obejmuje również dojazd do posesji drogami wewnętrznymi należącymi do właścicieli nieruchomości na wniosek właściciela nieruchomości. odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania.Wykonawca zobowiązany jest dokonać objazdu gminy i zapoznać się z warunkami odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz istniejącymi ograniczeniami. Wykonawca zapewnia dostęp Zamawiającemu do zapisów monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, w który wyposażone powinny być pojazdy odbierające odpady z terenu gminy Gowarczów. Dostęp ten ma na celu kontrolę trasy pojazdów odbierających odpady z terenu gminy Gowarczów. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia: Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Gowarczów na dzień 31.10.2015 r. zameldowanych wraz z osobami czasowo zamieszkującymi wynosi 4822 osób Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wynosi około : 1373 L.p. Miejscowość Liczba osób Bernów 170 Bębnów 486 Borowiec 173 Brzeźnica 78 Giełzów 374 Gowarczów 1421 Kamienna Wola 209 Stare Pole 89 Komaszyce 176 Korytków 280 Kupimierz 140 Kurzacze 140 Miłków 189 Morzywół 120 Rogówek 93 Ruda Białaczowska 509 Skrzyszów 175 Razem 4822 UWAGA! Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, szczegółowy wykaz nieruchomości na terenie gminy, objętych obowiązkiem wywozu odpadów, wraz z informacją o ilości osób zamieszkałych na poszczególnych nieruchomościach. Wykaz nieruchomości podlegać będzie aktualizacji w cyklu miesięcznym, przy czym zmiana ilości mieszkańców o 10 procent w stosunku do ilości mieszkańców wskazanej w SIWZ nie stanowi podstawy dla Wykonawcy, ani dla Zamawiającego do zmiany warunków i standardów świadczenia usług objętych zamówieniem jak również do zmiany należnego wynagrodzenia. Dodatkowe informacje: Przewidywana ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania z terenu Gminy Gowarczów, przez cały okres trwania zamówienia wynosić będzie około: zmieszane odpady komunalne 600 Mg i wyselekcjonowane odpady komunalne 600 Mg. Powyższe ilości odpadów określone zostały na podstawie dotychczas odbieranych odpadów w okresie ostatnich lat. Ilość odpadów /w Mg/rok/ zmieszanych odpadów komunalnych [Mg] Odpady segregowane Mg 2014 rok 466,3 70,4 2013 rok 508,4 44,9 2012 rok 243,94 9,1 2011 rok 205,96 5,7 Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: worek czarny pojemnik - odpady komunalne zmieszane bytowe - jeden raz na miesiac z każdego gospodarstwa domowego, worki kolorowe- jeden raz na miesiąc z każdego gospodarstwa domowego. żółty - na odpady z tworzyw sztucznych i metale, niebieski - na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia, zielony - na odpady ze szkła, brązowy - na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, czerwony - na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym, zużyte opony:, zużyty sprzęt RTV i AGD oraz opony - 2 razy na rok przeterminowane leki - 2 razy na rok odbiór pojemników KP-7 pochodzących ze sprzątania dróg gminnych i rowów przydrożnych Wymagany sposób odbioru odpadów: odbiór odpadów komunalnych zmieszanych bytowych oraz wyselekcjonowanych gromadzonych w workach wystawionych sprzed posesji właściciela bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości odbywać się będzie wg. harmonogramu. Wytwórcy odpadów mieszkańcy pozostawiają odpady na poboczu drogi lub skraju chodnika w miejscach nie utrudniających ruchu pieszego i kołowego, worki do zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczyste, o grubości zapewniającej wytrzymałość, kolorystyka i pojemność worków winna wynosić: 120 litrów oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. Zamawiający w oparciu o liczbę osób zamieszkałych na terenie Gminy przyjął że Wykonawca miesięcznie powinien zabezpieczyć 8230 worków +- 10 procent średnio na posesję 6 worków różnego koloru 6 worków różnego koloru= 1 kpl. Inne obowiązki należące do Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiająca identyfikację nieruchomości w tym dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty . Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczania zamawiającemu sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.05.2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków, przekładania Zamawiającemu innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami, Wykonawca jest zobowiązany do przekładania wraz z fakturą: raportów miesięcznych w postaci kwitów wagowych z podaniem kodu odpadu tj. informacje o ilości odebranych odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów podane w Mg: zmieszanych, szkła, papieru, metali, opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon; oraz jego ilością dostarczoną do RIPOK-u raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości zebranych odpadów z pojemników KP-7 podane w Mg; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez Wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami;utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi z dnia 16 czerwca 2009 r. i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie; na koniec półrocza na podstawie ilości odebranych odpadów Wykonawca sporządza i dostarcza półroczną kartę przekazania odpadów oddzielnie dla każdego rodzaju odpadu. Wymagania dotyczące pojazdów oraz bazy transportowo - magazynowej: Wykonawca zobowiązany jest dysponować pojazdami niezbędnymi do świadczenia usługi i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymian. Wykonawca winien zapewnić dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu. Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych w uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi pojazdy powinny być opróżnione z odpadów, czyste wewnątrz i na zewnątrz. Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów mycie, dezynfekcję sprzętu w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych. Niedopuszczalne jest ładowanie pojazdów ponad dopuszczalną ładowność. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Poziom recyklingu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gowarczow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach