Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach ogłasza przetarg
- Adres: 36-620 Brzeszcze, ul. Kosynierów 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 2111593 , fax. 032 2111593
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20 20
36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 032 2111593, fax. 032 2111593
REGON: 27369629200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gze.brzeszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości stałych z placówek oświatowych Gminy Brzeszcze i z Gminnego Zarządu Edukacji w Brzeszczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wywóz nieczystości stałych z placówek oświatowych i Gminnego Zarządu Edukacji w Brzeszczach zwanego dalej zamówieniem. 2 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90511000-2 3 Szczegółowy harmonogram wywozu nieczystości stanowi zał. nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 złożenie wypełnionego druku ,,formularz oferty, na lub zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, 3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w/w warunków, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) oświadczenie wykonawcy, na lub zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gze.brzeszcze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
Dodano: 2016-07-26 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC
Dodano: 2016-06-02 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-18 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Dodano: 2016-03-11 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki oraz ich zagospodarowanie w 2016 roku
Dodano: 2016-03-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów
Dodano: 2016-03-07 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2016-01-20 - Odbiór odpadów komunalnych z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój.
Dodano: 2016-01-14 - Wywóz oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Łącko-Czerniec oraz punktu oczyszczalni ścieków w Łącku
Dodano: 2016-01-12 - Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-12-30