Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Sitkówka - Nowiny wraz ze składowaniem ich w miejscach do tego przeznaczonych

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie 25
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3475000 , fax. 041 3475011
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25 25
    26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3475000, fax. 041 3475011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Sitkówka - Nowiny wraz ze składowaniem ich w miejscach do tego przeznaczonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Sitkówka - Nowiny wraz ze składowaniem ich w miejscach do tego przeznaczonych w okresie od 01.09.2015r do 31.08.2016r. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z następujących obiektów komunalnych: Budynek komunalny w m. Sitkówka Nr 16 - 1 pojemnik x 1,1 m3 - 1 raz na 2 miesiące Teren przy ul. Przemysłowej w m. Nowiny - 3 pojemniki x 1,1 m3 - 1 raz w tygodniu Teren k/ Urzędu Gminy - 2 pojemniki x 1,1 m3 - 1 raz w tygodniu Przewidywana do wywozu szacunkowa ilość nieczystości stałych w okresie od dnia 01.09.2015 do 31.08.2016r wynosi ok. 358,56 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowiny.com.pl/ (Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach