Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Opatowiec od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku

Gmina Opatowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-520 Opatowiec, Rynek 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 35 18 052 , fax. 41 35 18 034
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatowiec
    Rynek 3 3
    28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
    REGON: 29101052400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Opatowiec od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Opatowiec z miejscowości: Charbinowice, Chrustowice, Chwalibogowice, Kamienna, Kęsów, Kobiela, Kocina, Kraśniów, Krzczonów, Ksany, Ławy, Mistrzowice, Opatowiec, Podskale, Rogów, Rzemienowice, Senisławice, Trębaczów, Urzuty, Wyszogród;
    2) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdej zamieszkałej i niezamieszkałej nieruchomości w worki na poszczególne frakcje oraz w pojemniki na odpady komunalne. Ponadto Wykonawca odbierze z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wystawione w workach z załączoną kartką opisującą zawartość, odpady komunalne zbierane w sposób selektywny w każdej ilości. Dopuszcza się świadczenie przez Wykonawcę odpłatnej usługi dodatkowego przyjmowania odpadów powyżej zdeklarowanej normy, za które Wykonawca wystawi wytwórcy odpadów ewidencjonowany dokument potwierdzający odbiór z określeniem między innymi ilości i rodzaju odpadów. Odpady przyjęte w ramach tej usługi nie będą podlegać rozliczeniu finansowemu w ramach niniejszego zamówienia;
    3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu bezpośrednio z nieruchomości całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny.
    Zakres prac obejmuje:
    1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo, nieruchomości w których realizowana jest działalność handlowa i usługowa oraz budynki użyteczności publicznej), w tym:
    a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych),
    b) odbieranie odpadów segregowanych,
    c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji,
    d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 1),
    e) odbieranie odpadów z konkursów realizowanych przez Gminę (sprzątanie świata itp.),
    f) odbieranie odpadów powstałych w wyniku organizacji imprez masowych;
    2) odbieranie odpadów z gminnego punktu odpadów problematycznych :
    a) meble i odpady wielkogabarytowe,
    b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
    c) odpady budowlane i remontowe,
    d) zużyte opony,
    3) odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory itd. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20) - za pomocą punktu odpadów problematycznych;
    4) odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z punktu stacjonarnego w Opatowcu i Krzczonowie (2 punkty - 2 szt. pojemników typu KONFISKATOR) - z zastrzeżeniem, że liczba ww. punktu i/lub pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 punkt - i 1 pojemnik typu KONFISKATOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych).
    Wadium należy wnieść w jednej z kilku następujących form (art.45 ustawy):
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym nr konta 66849300040179030004040003 tytułem: Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Opatowiec od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku
    Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej.
    Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
    Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym:
    1)w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
    2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
    3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
    Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach