Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych z Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie

Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Bożenkowo, ul. Nadrzeczna 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 381 87 16 , fax. 52 381 87 16 wew. 36
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie
    Bożenkowo, ul. Nadrzeczna 1 1
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 381 87 16, fax. 52 381 87 16 wew. 36
    REGON: 00137317000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bydoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych z Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie.2.Szacunkowa ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w trakcie trwania umowy wynosi 3 400 m3 . 3.Podana w przedmiocie zamówienia ilość nieczystości jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość mniejszej/większej ilości nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za usługi wykonane.4.Wykonywanie usługi musi odbywać się zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 391z późń. zm.) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia.5.Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu gminy Osielsko, a także umowę zawartą z właścicielem stacji zlewnej określającą warunki wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewnej.6. Wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godzinach od 700 do 1500. Jeżeli dni te przypadają w święto lub inny dzień wolny od pracy - wywóz nastąpi w dniu poprzedzającym lub następnym dniu po dniu określonym jako dzień wywozu.7. Każdorazowo wywóz nieczystości zostanie zrealizowany w ilości 24 m3 lub 36 m3 w zależności od potrzeb Zamawiającego.8. Prawidłowo wykonana usługa potwierdzona będzie każdorazowo przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 9. W przypadku wystąpienia konieczności wywozu nieczystości w dniach lub ilościach nieprzewidzianych w SIWZ - Wykonawca zobowiązuje się do odbioru nieczystości płynnych w terminie uzgodnionym w Zamawiającym. 10. Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości płynne pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12. 11. 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz. U. Nr 193 poz. 1617) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach