Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1).Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników sanitarnych usytuowanych przy budynkach komunalnych oraz budynku Zarządu Dróg , GMiK w następujących miejscowościach: - Lubicz Górny - 1 szt. - Lubicz Dolny - 4 szt. - Jedwabno - 1 szt. - Grębocin - 1 szt. - Grabowiec 12 - 1 szt. - Grabowiec 19 - 1 szt. - Młyniec Pierwszy - 1 szt. - ZDGMiK - 1 szt. ------------------------------------- Razem - 11 szt. / miesięcznie ok.130- 150 m3 nieczystości / 2)Wywóz nieczystości płynnych ze zbiornika sanitarnego usytuowanego przy osiedlu domków jednorodzinnych ul.Wiśniowej i Malinowej w Grabowcu ( od 120 - 150 m3 miesięcznie) 3).Wywóz nieczystości płynnych ze zbiornika sanitarnego usytuowanego przy blokach mieszkalnych w Grabowcu 20,22,24. ( od 130 - 150 m3 miesięcznie ) 4).Każdorazowy wywóz nieczystości musi być potwierdzony przez mieszkańca budynku /przedstawiciela osiedla Grabowiec oraz bloków mieszkalnych w Grabowcu 20,22,24 / z podaniem dnia i godziny wykonania usługi. 5).Czynność zgłoszonego do opróżniania zbiornika realizowana będzie w terminie nie później niż jeden dzień ,licząc od dnia zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 6).Zrzut ścieków do czyszczalni ścieków - potwierdzony przez pracownika oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 7.2. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Oświadczenia: 8.1.1. Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik Nr 1, 8.1.2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 2, 8.1.3. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2, 8.1.4. Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 2. 8.1.5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2. 8.2. Dokumenty: 8.2.1. Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 3, 8.2.2. Decyzję właściwego organu na wywóz nieczystości płynnych - załącznik nr 4, 8.3.3. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dowodem rejestracyjnym - załącznik nr 5. 8.3. Wszystkie kserokopie dokumentów, wymienionych w pkt. 8.2. muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach