Przetargi.pl
Wywóz i utylizacja stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Białobrzegi w 2010 r

Zakład Gospodarki Komunalnej z siedzibą ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 5b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2245213 , fax. 017 2245213
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej z siedzibą
    Białobrzegi 5b 5b
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 017 2245213, fax. 017 2245213
    REGON: 18038793000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl- zakładka przetargi (pliki specyfikacji )
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz i utylizacja stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Białobrzegi w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót obejmuje odbiór, wywóz i utylizację stałych niesegregowanych odpadów komunalnych od gospodarstw indywidualnych i instytucji zlokalizowanych na terenie gminy Białobrzegi, którzy mają zawarte przedmiotowe umowy z ZGK w Białobrzegach - ok. 1770 szt. W/w stałe niesegregowane odpady komunalne gromadzone są w pojemnikach metalowych lub PCV o poj. 110 - 120 l. bądź też w workach foliowych z logo GMINA BIAŁOBRZEGI o pojemności również 110 l. Odbiór w/w odpadów winien być dokonywany w okresach dwumiesięcznych (raz na dwa miesiące) tj. w miesiącach: luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. Nie są wykluczeni z postępowania na postawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania ,określonych w art. 24 Ustawy . 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie przez komisję przetargowa w oparciu o informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ i dołączone do oferty wg. reguły spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -oferta, która winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty załącznik nr 1), -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, -zezwolenie Wójta Gminy Białobrzegi na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Białobrzegi 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych zamówień tożsamych w okresie ostatnich pięciu lat (tj. od 1.01. 2004 do 31.12. 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg załącznika nr 4 - Doświadczenie w zakresie wykonawstwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl - zakładka przetargi ( pliki specyfikacji )
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach