Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu Budowlanego i Wykonawczego pn.: Inwestycja polegająca na modernizacji budynku nr 12 na oddział opieki długoterminowej psychiatrycznej

Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Różana 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 6723740 wew. 361 , fax. 672-37-21
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
    ul. Różana 9 9
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 6723740 wew. 361, fax. 672-37-21
    REGON: 00066765500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu Budowlanego i Wykonawczego pn.: Inwestycja polegająca na modernizacji budynku nr 12 na oddział opieki długoterminowej psychiatrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zaprojektowanie na podstawie Projektu Budowlanego Technologii z sierpnia 2009 roku w budynku nr 12 oddziału długoterminowej opieki psychiatrycznej w celu uzyskania pozwolenia na budowę, prowadzenie robót i sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej. 2. Dostosowanie budynku nr 12 do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) na podstawie aktualnego, posiadanego przez Szpital projektu technologii. 3. Dostosowanie budynku nr 12 do wymagań rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 4. Dostosowanie budynku nr 12 do wymagań rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. z 2003 r Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 5. Wypełnienie wymagań stawianych przez Wojewódzki Oddział Państwowej Służby Ochrony Zabytków. 6. Wypełnienie wymagań aktualnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak BGK.III.7331/CP/9/09 z dnia 04.09.2009 roku dla planowanego zakresu prac. 7. Dostosowanie budynku nr 12 do wskazanych przez szpital standardów udzielania świadczeń zdrowotnych w oddziale psychiatrycznym ogólnym (ilość łóżek, ilość sal chorych, itp.). 8. Dostosowanie budynku nr 12 do pozostałych wymagań Prawa Budowlanego. A. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie Wielobranżowego Projektu Budowlanego i Wielobranżowego Projektu Wykonawczego modernizacji budynku nr 12 - architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryczne z wykorzystaniem istniejącego Projektu Budowlanego Technologii, a w szczególności: a) Projekt Budowlany, projekt wykonawczy konstrukcyjny i Projekt Budowlany i Wykonawczy przebudowy budynku nr 12 w niezbędnym zakresie, b) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej wewnętrznej, teletechnicznej, sygnalizacyjnej, c) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji teletechnicznej, d) Projekt budowlany i wykonawczy sygnalizacji pożarowej sygnalizacji alarmu pożarowego SAP, e) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji komputerowej, f) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji telewizji przemysłowej, g) Projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, h) Projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, i) Projekt wentylacji i klimatyzacji w budynku nr 12, j) Projekt zabudowy i zagospodarowania terenu, k) Projekt wystroju i aranżacji wnętrz, l) Projekt opomiarowania dostarczanych do budynku mediów, m) Opracowanie szczegółowych przedmiarów robót przy użyciu programu do kosztorysowania RODOS (wersja programu nie starsza niż 6.0), 2) Projekt zagospodarowania terenu. 3) Projekt przyłączy kanalizacyjnych, wodociągowych, centralnego ogrzewania, elektrycznych i teletechnicznych. 4) Opracowanie kompletu przedmiarów robót odrębnie dla każdej z branż z dokładnym uszczegółowieniem materiałów i technologii przy użyciu programu do kosztorysowania RODOS (wersja programu nie starsza, niż 6.0). 5) Komplet pozostałych materiałów do uzyskania pozwolenia na budowę i prowadzenia prac konserwatorskich. 6) Uzyskanie niezbędnych opinii, a w szczególności: a) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Przemyślu lub Rzeczoznawcy ds. higieniczno - sanitarnych, b) Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Rzeszowie, jeżeli z opinii rzeczoznawcy będzie wynikała taka powinność, c) Rzeczoznawcy ds. BHP, d) Rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, e) Innych uzgodnień wraz z weryfikacją (sprawdzeniem) dokumentacji projektowej dla wszystkich branż zgodnie z Ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), 7) Projekt niezbędnych robót zewnętrznych, ukształtowania terenu, zieleni i małej architektury. 8) Projekt dróg i dojść do budynku, w tym podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 9) Projekt kolorystyki i wystroju wnętrz. 10) Opracowanie Ogólnej Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (OST). 11) Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST). B. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje: 1) czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 2) dodatkowo, w ramach sprawowania nadzoru autorskiego Projektant zobowiązuje się do wykonania następujących czynności: a) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego po przekazaniu pisemnego zaproszenia, b) udział w odbiorze końcowym, 3) Poza zakresem nadzoru autorskiego wynikającym z niniejszej Umowy jest dokonywanie zmian w dokumentacji projektowej, wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Projektanta. 4) Projektant zobowiązuje się do wykonywania czynności nadzoru autorskiego z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej, niż co 1 miesiąc oraz na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie, a także osoby fizyczne. 3. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku nr 12 i na terenie przeznaczonym pod zagospodarowanie, potwierdzonej złożeniem stosownego oświadczenia - (załącznik G). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał przynajmniej 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia lub ich potwierdzone, czytelnie kopie od Zamawiających, na rzecz których oferent w ostatnich 3 latach wykonał prace projektowe o podobnym charakterze - (załącznik F). 5. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował wykonywane na rzecz firmy, instytucji lub osoby fizycznej wielobranżowe projekty budowlane i wykonawcze dotyczące obiektów służby zdrowia dla lecznictwa stacjonarnego lub sanatoriów, domów opieki społecznej, biura, zakłady pracy o ilości stanowisk pracy nie mniejszej niż 15, a także obiekty kubaturowe o objętości nie mniejszej, niż 2000 m3 itp. o liczbie miejsc lub łóżek nie mniejszej, niż 30 w każdym budynku. 6. Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna prace projektowe, o wartości nie mniejszej, niż 50 % ceny ofertowej (brutto) każda. 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w części 6, albo Wykonawca po wezwaniu nie uzupełni w określonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik D) - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik E - w oryginale) Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób fizycznych - projektantów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej z branż. c) decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie dla projektantów wymienionych w ppkt. b) w zakresie objętym projektem (uprawnienia do projektowania) bez ograniczeń. d) zaświadczeń z odpowiednich izb samorządu zawodowego o przynależności do oddziału i posiadaniu polisy obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważnego do końca 2009 r. dla projektantów wykazanych w ppkt. b), 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych prac projektowych (minimum jednej) zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w załączniku F wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały należycie wykonane. Za podobne prace projektowe Zamawiający uzna projekt budowlany lub technologii obiektów służby zdrowia o powierzchni użytkowej nie mniejszej, niż 700 m2 lub 30 łóżek, zamieszkania zbiorowego dla 30 osób lub użyteczności publicznej nie mniejszej, niż 700 m2 powierzchni użytkowej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt. 2. 3. i 4., to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 1 i 2. (lub odpowiednio w ust. 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający będzie żądać przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom. 11. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy, o których mowa w ust. 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach