Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych określonych poniżej.1. Szafa biurowa o wymiarach 410 x 800 mm i wysokości 1840 mm, wyposażona w dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zawiasy puszkowe typu Twist-Lock gwarantujące bezusterkowa pracę co najmniej przez 60 000 cykli otwierania zamykania, zamykana zamkiem, uchwyty na drzwiach metalowe czarne, ilość półek czynnych - 5 (w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana z płyty wiórowej melaminowanej posiadającej atest higieny E-1, kolor buk D 381PR o grubości płyty 18 mm, obrzeże PCV grubości min 1 mm (korpusy i drzwi) wtapiane na gorąco. Płyta górna (zwieńczenie) z płyty wiórowej melaminowanej grubości 25 mm, obrzeże PCV, grubości 2 mm. Plecy wykonane z płyty pilśniowej lakierowanej grubości 3 mm. Półki wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm, obrzeże PCV wtapiane na gorąco grubości 1 mm. Szafy o jakości co najmniej Wuteh ZW 08 Clasic. Korpus szafy powinien być przykręcany do zwieńczenia, najniższej półki oraz półki środkowej za pomocą śrub. Szafa wyposażona w cokół o wysokości ok. 8 cm, górę cokołu stanowi najniższa półka umieszczona na wysokości 10 cm od podłoża 2. Biurko o wymiarach 600 x 1200 i wys. 730 mm. Blat biurka z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość blatu 25 mm, krawędzie płyt wykończone trwałą doklejką PCV grubości 2 mm wtapianą na gorąco. Blat biurka przykręcony na stałe do metalowej ramy z rury stalowej o profilu 30 mm x 15 mm gr. 1,5 mm. Biurko wyposażone w blendę przednią o szer. 400 mm i długości stanowiący wymiar pomiędzy nogami biurka , płyta melaminowana kolor buk D 381 PR i grubości 18 mm, blenda mocowana za pomocą śrub do wewnętrznej strony nóg biurka. Nogi biurka przykręcone do ramy za pomocą śruby M8, wykonane z rury o profilu 30 x 30 x 1,5 mm, wyposażone w regulator poziomu PCV o zakresie regulacji 0-15 mm. Biurko o jakości co najmniej Wuteh SW 35 Clasic 3. Kontener do biurka o wymiarach : 580 x 410 mm o wys. 630-660 mm (wraz z kółkami), umożliwiających wsunięcie go pod biurko z poz.3, wyposażony w cztery kółeczka, cztery szuflady o równych wymiarach, szuflady zamykane zamkiem centralnym umieszczonym w górnej szufladzie. Kontener wykonany z płyty melaminowanej kolor buk D 381 PR o grubości płyty 18 mm i zwieńczeniach 25 mm, doklejki PCV wtapiane na gorąco odpowiednio do grubości płyty 1 i 2 mm. Uchwyty do szuflad czarne metalowe. Szuflady gwarantujące co najmniej 90 000 cykli używania na prowadnicach metalowych. Boczne ścianki szuflad metalowe, dno oraz ścianki przednie i tylne z płyty identycznej z płytą kontenera. Kontener o jakości co najmniej Wuteh KO-4. 4. Stolik pod telefon o wymiarach płyty 600 x 340 mm i wysokości 700 mm wykonany z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość płyty 25 mm, krawędzie okleinowane PCV o grubości 2 mm wtapiane na gorąco. Stelaż stolika wykonany z rur metalowych 20 x 20 x 1,5 mm malowanych na czarno. Stolik ma dwie półki, górną na wysokości 700 mm od podłoża i dolną na wysokości 250 mm ( góra płyty) od podłoża 5. Krzesła typu Prestige GTP Profit producent Nowy Styl Krosno. Krzesła obrotowe z miękkimi podłokietnikami, podstawa - krzyżak pięcioramienny pokryty nakładkami z plastiku na kółkach samohamowanych, do wykładzin, płynna regulacja wysokości siedziska, mechanizm CPT - (regulacja kąta oparcia za pomocą śruby, regulacja głębokości siedziska), oparcie ergonomiczne profilowane. Tapicerka C24 (na wzór istniejących w O/ZUS w Rzeszowie). Części użyte do produkcji oferowanych krzeseł powinny umożliwiać zastosowanie ich w krzesłach używanych przez Zamawiającego - Prestige GTP. 6. Stolik pod komputer o wys. 780 mm, wymiary półki pod monitor 500 x 700 mm, półka na wysokości 780 mm, stolik wyposażony w wysuwaną na prowadnicach metalowych półkę o wymiarach ok. 570 mm x 400 mm pod klawiaturę komputerową. Stolik na ramie metalowej czarnej w kształcie rury kwadratowej 30 x 30 x 1,5 mm. Stolik wyposażony w 4 kółka oraz dolną półkę o wymiarach 33x64 cm przymocowaną do dolnych ram. Półki wykonane z płyty wiórowej melaminowanej o grubości 25 mm w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1 okleinowane PCV o grubości 2 mm. Półka pod klawiaturę wykonana z płyty wiórowej melaminowanej o gr. 18 mm w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1 okleinowana PCV o gr. 1 mm wtapiana na gorąco. Stolik o jakości co najmniej Wuteh SW28 Clasic. Odległość pomiędzy górą półki pod klawiaturę a dołem półki pod monitor -11 cm Nadstawka nad stolik komputerowy wykonana z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość płyty 25 mm, wymiary płyty 250 x 700 mm. Krawędzie płyty okleinowane PCV o gr. 2 mm wtapiane na gorąco. Płyta przykręcona śrubami na stelażu metalowym w kształcie rur kwadratowych 30 x 20 x 1,5 mm umożliwiającym przymocowanie półki do stolika komputerowego ( montaż do tylnego stelaża stolika pod komputer za pomocą czterech śrub, z możliwością regulacji wysokości w trzech poziomach). Maksymalna odległość w świetle pomiędzy płytą nadstawki a płytą półki stolika pod komputer w zakresie od 46 cm do 50 cm. Nadstawka o jakości co najmniej Wuteh N-28 . Wymagania dotyczące wszystkich mebli 1.Wszystkie elementy metalowe mebli malowane w kolorze czarnym metodą piecową lub proszkową. 2. Wszystkie profile metalowe o przekroju zamkniętym maja być zabezpieczone na końcach plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym. 3. Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 4. Meble będą dostarczane do siedziby OZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4, IZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8, IZUS w Przeworsku przy ul Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w Lubaczowie przy ul. Legionów 4.Harmonogram dostaw Szafa biurowa - 7 szt. Biurko - 26 szt. Kontener - 31 szt. Stolik pod komputer z nadstawką - 51 szt. Stolik pod telefon - 36 szt. Krzesło obrotowe - 52 szt. Część II zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych szaf aktowych i kartotekowych określonych poniżej. 1.1 Szafa metalowa na akta. Szafa metalowa na akta o wymiarach zewnętrznych : wys. od 19000 mm do 2000 mm, szer. od 900 mm do 1000 mm, głębokość od 410 mm do 435 mm, wyposażona w dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zamykanych zamkiem patentowym, klamką uruchamiającą wewnętrzne rygle blokujące od środka drzwi. Ilość półek czynnych 5 ( w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana z blachy stalowej malowanej na zewnątrz i wewnątrz proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Szafy powinny posiadać parametry nie gorsze niż parametry szafy Litopol lub Kart Map 1.2. Szafa kartotekowa Format A-4 pojedyncza.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów - 1 rząd w szufladzie.Wymiary zewnętrzne szafy: szerokość od. 400 do 440 mm, głębokość od. 580 do 700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość od. 1093 do 1320 mm, wyposażona w 4 szuflady.Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej, z boku lub powyżej górnej szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej tylko jednej szuflady w celu zachowania stabilności . Obciążenie szuflad min 50 kg. Szafa wykonana z blachy stalowej malowanej wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Jakość nie gorsza niż szafy Kart-Map Olsztyn, Met-Lak, Malow. 1.3. Szafa kartotekowa Format A-5.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów.Wymiary zewnętrzne szafy : szerokość od. 540 do 550 mm, głębokość szafy od. 580 do 700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość szafki od. 1038 - 1285 mm, wyposażona w 5 szuflad, każda z nich podzielona na długość listwą metalową, umożliwiającą przechowywanie dwóch rzędów dokumentów A-5 w jednej w szufladzie. Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej z boku lub powyżej górnej szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej jednej szuflady w celu zachowania stabilności. Minimalne obciążenie szuflad 50 kg. Szafa wykonana z blachy stalowej malowanej wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel.Jakość nie gorsza niż szafy Kart-Map Olsztyn, Met-Lak, Malow. Grubości blach zewnętrznych w zamawianych szafach (korpusów) min. 1 mm, frontów, szuflad - min. 1 mm. Pozostałe części szuflad z blachy gr. Min. 0,8 mm2. Warunki i terminy dostaw: 2.1. Meble będą dostarczane do siedziby OZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w Lubaczowie przy ul. Legionów 4 2.2. Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. Harmonogram dostaw Szafa aktowa - 1 szt. Szafa kartotekowa A4 - 12 szt. Szafa kartotekowa A5 - 23 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 2, 4, 5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. II lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. II. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach