Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości mienia komunalnego z terenu Gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości mienia komunalnego z terenu Gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest systematyczny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Wiązownica oraz nieruchomości mienia komunalnego Gminy Wiązownica, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodny z przepisami: -Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), -Uchwałą Nr XXVIII/541/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego -Uchwałą Nr XXV/199/2012 Rady Gminy Wiązownica z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wiązownica, -Uchwała Nr XXV/204/2012 Rady Gminy Wiązownica z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Wiązownica i zagospodarowania tych odpadów. -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia, których zakres został przedstawiony poniżej. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 2 ODRĘBNE CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1 obejmuje następujący zakres usług: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 2 ODRĘBNE CZĘŚCI. I. ZAKRES USŁUG OBEJMUJE : Część Nr 1 Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Wiązownica obejmuje w szczególności: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych. 2. Odbiór odpadów segregowanych w tym odpadów ulegających biodegradacji. 3. Odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opony, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zimnego popiołu. 4. Dostarczanie do gospodarstw domowych worków do selektywnej zbiórki odpadów: - koloru białego na szkło- 120 l, - koloru niebieskiego na papier tekturę i opakowania wielomateriałowe - 120 l, - koloru żółtego na tworzywa sztuczne i metale - 120 l, - koloru brązowego na odpady ulegające biodegradacji i odpadów zielonych - 120 l, 5. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory. 6. Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów nie będą objęte nieruchomości niezamieszkałe tj. zakłady usługowo - produkcyjne i domki letniskowe. 7. Od momentu powstania Gminnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów z PSZOK na zgłoszenie telefoniczne. Wyposażenie w odpowiednie pojemniki PSZOK leży po stronie wykonawcy. Punkt ma umożliwić odbiór odpadów zbieranych selektywnie, w szczególności odpadów niebezpiecznych, np. przeterminowane lekarstwa, zużyte baterie, akumulatory, świetlówki, opakowania po farbach, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, opony. PSZOK winien zostać wyposażony w odpowiednie kontenery i pojemniki umożliwiające selektywną zbiórkę wszystkich frakcji, powinny być odpowiednio oznakowane dla odpowiednich frakcji. PSZOK będzie zlokalizowany na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica. Wykonawca wyposaży PSZOK w następujące kontenery i pojemniki: Kp 7 - zużyte opony, Kp 7 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, świetlówki, zużyte baterie i akumulatory, Poj. 1200 l - przeterminowane leki i chemikalia, Poj. 1200 l - opakowania po środkach ochrony roślin, Kp 7 - zimny popiół, żużel, Poj. 1200 l - papier, tektura, tworzywa sztuczne, metale. Odpady budowlane i wielkogabarytowe będą składowane luzem. Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych z PSZOK w Wiązownicy odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia. UWAGA: Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych nie będzie można oddawać odpadów zmieszanych. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK - wg. potrzeb na telefoniczne zgłoszenie, nie częściej jednak niż 1 raz na kwartał. II. ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY 1. Na terenie gminy Wiązownica obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowy i workowy) zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych oraz system workowy na odpady segregowane. 2. Odpady komunalne segregowane i niesegregowane powinny być zbierane w systemie indywidualnym u źródła w pojemnikach lub workach foliowych do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. 3. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym z częstotliwością jeden raz w miesiącu. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania Umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów segregowanych. 5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. 7. ODPADY ODBIERANE BEZPOŚREDNIO Z NIERUCHOMOŚCI NA INDYWIDUALNE ZGŁOSZENIE I ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ. Zamawiający informuje, że dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odbioru odpadów segregowanych i zmieszanych, zbieranych w systemie indywidualnym u źródła w pojemnikach lub workach foliowych do tego celu przeznaczonych wszystkim, którzy zgłoszą taką konieczność. Dodatkową usługą odbioru odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych na indywidualne zgłoszenie, objęty zostanie teren wyłącznie miejscowości Szówsko - Krzyżówka, dla niżej wymienionych ulic: - Szówsko ul. A. Chmielowskiego - Szówsko oś. Milenijne - Szówsko ul. Kwiatowa - Szówsko ul. Ogrodowa - Szówsko ul. Sadowa - Szówsko ul. Zamojska Odbiorem odpadów z tego terenu objętych zostanie ok. 50 indywidualnych gospodarstw domowych. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych dodatkowym odbiorem odpadów zostanie sporządzony przez wykonawcę na podstawie indywidualnych zgłoszeń właścicieli nieruchomości. Podstawą do wykonania dodatkowej usługi stanowić będzie umowa zawarta pomiędzy właścicielem nieruchomości a wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów. Odpłatność za dodatkową indywidualną usługę odbioru odpadów, ponosił będzie właściciel nieruchomości. Wysokość opłaty nie może przekraczać stawek jednostkowych, stanowiących podstawę wyceny oferty. III. ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIESEGREGOWANYCH POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW DOMOWYCH 1. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub PCV o poj. 110 - 120 l, bądź też w workach foliowych w kolorze czarnym o poj. również 120 l. Dopuszcza się zbieranie odpadów komunalnych zmieszanych w workach, w sytuacji gdy ilość wytworzonych w danym gospodarstwie odpadów zmieszanych przekracza pojemność pojemnika przeznaczonego na ten rodzaj odpadów lub gdy nieruchomość zamieszkuje jedna osoba. 2. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 3. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 730 - 1530 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów. 4. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych - 1 raz w miesiącu, IV. ODBIERANIE ODPADÓW SEGREGOWANYCH W TYM ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI a) Selektywnie zbierane odpady komunalne, Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Wiązownica będzie się odbywa w systemie workowym. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną, zeznanie świadka i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - koloru białego na szkło - koloru niebieskiego na papier tekturę i opakowania wielomateriałowe, - koloru żółtego na tworzywa sztuczne i metale, - koloru brązowego na odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone, - koloru czarnego na odpady niesegregowane (zmieszane). Wykonawca zobowiązany jest przekazać komplet worków do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych dla każdego właściciela nieruchomości. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zbieranych Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości, od których odebrano ww. odpady w worki, w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić również cenę worków do selektywnej zbiórki odpadów. Częstotliwość odbioru odpadów segregowanych - 1 raz w miesiącu b) Odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym (worek w kolorze brązowym 120 l) Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji : 1 raz w miesiącu, V. ODBIERANIE PRZEDMIOTÓW WIELKOGABARYTOWYCH, SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO I ELEKTRONICZNEGO, ZUŻYTYCH OPONY a) Odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio u źródła sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużyte opony i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 raz w ciągu obowiązywania umowy. VI ZAKRES USŁUG OBEJMUJE: Część Nr 2 Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości mienia komunalnego Gminy Wiązownica w szczególności: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych pochodzących z nieruchomości mienia komunalnego. 2. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji. 3. Odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opony, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zimnego popiołu. 4. Wyposażenie poszczególnych nieruchomości tj. Urząd Gminy, cmentarze, kompleksy sportowe ORLIK, boiska sportowe, gminne punkty zbiórki odpadów komunalnych w Radawie, GOWIR w Radawie w następujące pojemniki: 4.1 UG 2 pojemniki 1100 l. 4.2 GOWIR 5 pojemników 1100 l. 4.3 cmentarze 3x po 2 pojemniki 1100 l 4.4 ORLIK 3 pojemników po 240 l 4.5 boiska sportowe 7 pojemników po 110 l 4.6 punkty zbiórki odpadów 3 x po 7 pojemników 1100 l. 5. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory. VII ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI MIENIA KOMUNALNEGO GMINY WIĄZOWNICA 1. Na terenie gminy Wiązownica obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych. 2. Odpady komunalne niesegregowane powinny być zbierane w pojemnikach do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do wszystkich wyznaczonych miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach . 3. Odbiór odpadów zmieszanych prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym z następującą częstotliwością: UG 2 pojemniki 1100 l. - 2 razy w miesiącu GOWIR 5 pojemników 1100 l. - 1 raz w tygodniu poza sezonem a w sezonie (maj-wrzesień) 2 razy w tygodniu. cmentarze 3x po 2 pojemniki 1100 l 1 raz w miesiącu, ORLIK 3 pojemników po 240 l - 1 raz w miesiącu, boiska sportowe 7 pojemników po 110 l - 1 raz w miesiącu, punkty zbiórki odpadów 3 x po 7 pojemników 1100 l. - 1 raz w tygodniu poza sezonem a w sezonie (maj-wrzesień) 2 razy w tygodniu. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania Umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów. 5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników podczas dokonywania odbioru. VIII WYMAGANIA DOTYCZĄCE TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy dysponować pojazdami w niezbędnej ilości do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przystosowanymi do odbioru poszczególnych typów odpadów, w sposób wykluczający mieszania się odpadów, w szczególności winien dysponować pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zebranych selektywnie oraz pozostałych odpadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbioru odpadów komunalnych wspólnie z innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania transportowanych odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych przewidzianej do obsługi Regionu Północnego zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na przyjmowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z pielęgnacji terenów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. Przekazanie odpadów należy udokumentować zamawiającemu w okresach miesięcznych. Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. IX. SPOSÓB ZAGOSPODAROWANIA I EWIDENCJI ODPADÓW Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do: a) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych przewidzianych do obsługi Regionu Północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarowania Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21 ), c) prowadzenia ewidencji przekazanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedkładania ich Zamawiającemu, d) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, e) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych min. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. f) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. g) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951) oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. X. POZOSTAŁE WYMAGANIA FORMALNE ORAZ INNE WYMAGANIA: Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz przez cały okres, tj. do dnia 31.12.2016 r. spełniać następujące wymagania: a) posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Wiązownica, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, c) posiadać zawartą umowę z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych bądź zastępczymi instalacjami przewidzianymi do obsługi Regionu Północnego zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na przyjmowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, d) wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. e) wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację usługi, f) wykonawca wyznaczy koordynatora, z którym Zamawiający będzie się kontaktował bezpośrednio w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy - w dni powszednie w godz. 7.30 - 15.30. g) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. h) bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie Wiązownica lub w odległości nie większej niż 50 km od granicy gminy Wiązownica na terenie, do którego posiada lub będzie posiadał tytuł prawny; i) teren bazy magazynowo-transportowej winien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim; j) miejsce do parkowania pojazdów winno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; k) baza ta musi być wyposażona w urządzenia do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: Dla części Nr 1 w kwocie 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy zł). Dla części Nr 2 w kwocie 1 000 zł. (słownie. jeden tysiąc zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach